Results 1 to 3 of 3

Thread: Ansøgning WoW Classic Samanya, Warlock. / Dozer 01-04-2020

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning WoW Classic Samanya, Warlock. / Dozer 01-04-2020

Er du over 18 år:
    Jepper. 34
    Discord Navn:
    Zuquestro. Er allerede på jeres Discord, da jeg til tider spiller med folk fra SD.
    Hvilket spil spiller du:
    WoW-Classic, WoW ”Current”. Og også lidt SWTOR og Warcraft3 Reforged! Woooo!
    Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Har spillet lidt af hvert med diverse folk fra SD og er før blevet anmodet om at skulle ansøge. Var med på et af jeres Raid hold i WotLK og Cata(WoW), men var aldrig officielt medlem af SD, mest af alt fordi jeg var i guilds med andre venner som jeg ikke ville forlade på det tidspunkt. Jeg ville have søgt ind da Classic startede, men var for langsom så der var stop for nye folk. Jeg er i et guild (Ars Moriendi) som langsomt bliver mere og mere hardcore raiders, og jeg er selv softcore(kan mit shit, men gider ikke farme flask, pots, buffs osv. til hvert raid).
    Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Venner som allerede er medlem.
    Kender du nogen i Semper Danica:
    Jeg kan ikke huske hvad de hedder i SD(da jeg hovedsageligt kender deres in-game navn), men jeg losser lige til dem og får dem til at sige hej i denne tråd.
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Jepper.
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Jeg er usundt meget fan af alle spil som Blizzard udgiver.
    RIGTIGE GAMERE DRIKKER COCIO! Og ikke alt det cola og energi-drik fis! (fat det nu, Carsten!!! )
    Jeg var tidligere ansat som assisterende underviser i en F-16 simulator og kører motorcykel på arbejde, så mine kollegaer gav mig øgenavnet Topgun
    Har været gamer siden jeg var 6år, har stadig min originale NES.
    Jeg kan ikke tælle til 3.
    Fortæl noget om dig selv:
    Jeg arbejder pt i Kastrup lufthavn og læser en HD på CBS i weekenderne, så jeg har ikke forfærdeligt meget fritid, men hvis jeg har tid, så spiller jeg som realt WoW.
    Og det definerer mig ret meget lige for tiden, da det dækker ca. alt min tid på en given måned.
    Alt andet om mig, må i lære ved at snakke med mig

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Tog kun 10 år at lave en ansøgning hva!

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Dozer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Classic WoW
    Grundet stor interesse for Classic WoW i vores fællesskab, har vi stor overflod af nogle classes på vores raid hold. Du kan se hvilke (her)

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet