Results 1 to 5 of 5

Thread: Ansøgning SD Wow Classic. Cheddarrgh druid / Dozer 15-04-2020

Default Ansøgning SD Wow Classic. Cheddarrgh druid / Dozer 15-04-2020

• Er du over 18 år: er 28.
    • Discord Navn: Wacky#4397
    • Hvilket spil spiller du: Wow Classic og en smule OSRS
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Mine kammerater er i guilden, og kunne godt tænke mig at få raidet lidt.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Borahk, Hasselnoed og Strongbolt
    • Kender du nogen i Semper Danica: Borahk, Hasselnoed og Strongbolt
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: jeps, det ser godt ud.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Slog engang mig selv i hovedet med et koben, under noget nedrivningsarbejde. Fik en hjernerystelse, og slog hul i hovedet :c.
    • I vanilla var min computer så dårlig, at jeg ramte bunden før vandet spawnede når man tog mara scepter runs. det tog som regel et par forsøg før det loadede ind i tide. dat 3FPS life.
    • Faldt engang i søvn på en kabeltromle på roskilde, efter en overdosis stegt fæsk.
    • Fortæl noget om dig selv: Laver PT. ikke så meget, så håber på at jeg kan joine jeres community

SD Medlem Forum Fledgling Borahk's Avatar

Kan kun vouche for ham her! Best feral tank EU, en af mine bedste venner gennem mange år og bare en god fyr der ville passe ind i SD's ånd perfekt

Held og lykke med ansøgningen mate!

100% Cheddarrgh skal ind! Mega flink gut og exceptionelt god feral spiller!

Håber det lykkes !

Yes han skal ind ham her! Super god IRL ven, og så har han styr på sit wow shit også!

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Dozer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Classic WoW
    Grundet stor interesse for Classic WoW i vores fællesskab, har vi stor overflod af nogle classes på vores raid hold. Du kan se hvilke (her)

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet