Results 1 to 13 of 13

Thread: Everquest Project 1999

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Default Everquest Project 1999

Jeg kunne ikke lige finde en dedikeret tråd omkring p99, så jeg valgte at lave denne.

Er der nogen der spiller indimellem eller regelmæssigt? Jeg har selv været igang i en længere periode. Kunne være hyggeligt hvis der evt var andre SD'ere der var igang eller var frisk på at gå igang

jeg spiller på den mage i azure guard
    vox spiller eller spillede osse

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hvordan er P99 anderledes end de servere SOE/Daybreak kører? Er det bare gratis eller hvad tilbyder de?

Forum Elder Beawolf's Avatar

Jeg spiller på Green serveren

BeaTiny Kaboom - Mighty Wizard

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Hvordan er P99 anderledes end de servere SOE/Daybreak kører? Er det bare gratis eller hvad tilbyder de?
    De tilbyder den ægte vare

Hov! Og for en fast SD gruppe vil jeg starte forfra uden at blinke!!

Som del af fast gruppe ville jeg spille en af følgende classes:

Paladin
    Shaman
    Cleric
    Rogue
    Druid

Jeg spiller på Blue. Startede inden green kom og valgte bare at køre videre på mine toons. Men jeg kunne sagtens starte en ny
    @Kebra Det er gratis, du skal bare følge instrukserne her. Det er frivillige der styrer det og det kommer ikke længere end til de 2 første expansion - det som mange mener er der EQ var bedst. Der er ikke alt det med ebon crystals eller hvad de hedder, hvor du kan købe dem for rigtige penge og sælge dem i spillet. Det har skabt en hele separat økonomi som jeg personligt ikke bryder mig om. Folk har en anden, meget mere hjælpsom mentalitet på p99, da langt de fleste stadig opererer efter de gamle skrevne og uskrevne regler, hvor man ikke ødelægger oplevelsen for andre. Man leveler ikke lige så hurtigt, som på live servers. Da vi spillede på agnarr levelede jeg rimelig hurtigt til max level. På p99 er jeg kun nået 1/4 eller 1/3 af vejen på samme tid. Dette er bare et par eksempler

Hvad hedder din mage @genoside? Jeg er selv i Dawn Believers på et par af mine chars

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg spiller på Blue. Startede inden green kom og valgte bare at køre videre på mine toons. Men jeg kunne sagtens starte en ny
    @Kebra Det er gratis, du skal bare følge instrukserne her. Det er frivillige der styrer det og det kommer ikke længere end til de 2 første expansion - det som mange mener er der EQ var bedst. Der er ikke alt det med ebon crystals eller hvad de hedder, hvor du kan købe dem for rigtige penge og sælge dem i spillet. Det har skabt en hele separat økonomi som jeg personligt ikke bryder mig om. Folk har en anden, meget mere hjælpsom mentalitet på p99, da langt de fleste stadig opererer efter de gamle skrevne og uskrevne regler, hvor man ikke ødelægger oplevelsen for andre. Man leveler ikke lige så hurtigt, som på live servers. Da vi spillede på agnarr levelede jeg rimelig hurtigt til max level. På p99 er jeg kun nået 1/4 eller 1/3 af vejen på samme tid. Dette er bare et par eksempler

Hvad hedder din mage @genoside? Jeg er selv i Dawn Believers på et par af mine chars
    Green er en mega fed oplevelse :-) Og så dropper der Manastones, Rubicite, Al-kor Boxes and shiat :-D Legacy items baby!!!

Ikke jeg gider campe det selv, men det er fedt at være på en server hvor det vil være muligt med tiden at tilkøbe sig den slags drops .. selv på de ældste live servers er det stort set umuligt at støve den slags drops op i dag.
    'BeaWolf' since 2008

jeg hedder aaelin spiller som sagt på blue og skulle jeg restarte ville det blive på blue igen der er stadig kamp om newbie spawns

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

ZzzZzzZzzzzzZ

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    ZzzZzzZzzzzzZ
    Lol, sådan går det når der går druk i den

Mht. Blue vs. Green, så er jeg nok også mest tilhænger af Blue. Der er ikke lige så mange spillere som på Green (på blue er der ca 1/4 af hvad der er på green), hvilket gør at det er rimelig nemt at finde en camp. Men der er self. pros and cons ved en lavere popultation. Det er rart når man solo'er eller man har nogen at køre en lille duo/gruppe med, men self. ikke så fedt hvis man er afhængig af at skulle finde en random gruppe.

Det skal dog siges at jeg primært spiller om dagen, meget sjældent om aftenen. Der er uden tvivl mere aktivitet om aftenen når USA begynder at komme på.

Planes of Power var nu også en helt god Expansion! Efter at have kørt 3 Progression servers af SOE må jeg nok også ærligt indrømme jeg er træt af Classic og Kunark! =P

Quote Originally Posted by Veeshan View Post
    Planes of Power var nu også en helt god Expansion! Efter at have kørt 3 Progression servers af SOE må jeg nok også ærligt indrømme jeg er træt af Classic og Kunark! =P
    Har også spillet en del progression servers, men må erkende at jeg syntes det er vildt fedt med den reelt Classic oplevelse på P99 ... jeg er stort set lige så bidt af spillet som jeg var i 99-03 ...