Results 1 to 4 of 4

Thread: Ansøgning til wow retail - SassySusan

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til wow retail - SassySusan

• Jeg er 41år gammel
    • På Discord hedder jeg pt. taintedtilly(Nick)#7557, i det virkelige liv hedder jeg Nicki og er fra Esbjerg.
    • Jeg spiller WoW-Retail
    • Jeg har spillet spillet siden classic nogle gange meget seriøst andre perioder mere casualt, de sidste par år har været på et ret casualt plan hvilket har passet fint ind i mit arbejds rul.
      jeg har do savnet lidt at spille med nogen jeg rent faktisk kendte igen, og jo man lærer folk at kende over discord men det er aldrig helt det samme som hvis man rent faktisk kender folk irl.
      I ærlighedens tegn vil jeg tilføje at jeg har faktisk været i SD tidligere, for en del år siden føles det som i MoP, jeg mindes jeg fik sagt noget til en eller anden som havde parkeret sit mount oven på en quest NPC o fik sagt noget mundlort i whispers til vedkommende, ikke pisse modent, og det hjalp heller ikke at vedkommende var en guildie dette kostede mig bekendt en advarsel. dengang var jeg ikke et godt match guilden, men jeg er blevet lidt ældre nu og prøver virkeligt på ikke at være en røv.
    • Jeg harlæst og forstået alle fem værdier og aktivitets regler, og er fuldt indforstået med dem.
    • 3 sjove ting... jeg har engang i en brandert kravlet over hegnet til kongens have og taget en svømmetur i Rosenborg voldgrav da jeg kom op stod der to gardere og en sergent og ventede på mig. samme aften var jeg sammen med to venner og to itialienske piger for første og eneste gang på en strip bar, men blev smidt ud ret hurtigt, ingen havde fortalt man ikke måtte bidde pigerne i brysterne når de kom lidt tæt på.
      En sjov ting mere.. kunne ikke lige komme på noget så jeg spurgte en veninde som jeg havde spillet classic med, her er hvad hun svarede; "Jeg kan kun komme på sex-ting "
    • Om mig jeg er en mand på 41, jeg hedder Nicki og er fra Esbjerg.
      Jeg arbejder i et respirator team så mine arbejdstider er lidt uregelmæssige, til gengæld kan jeg spille wow mens jeg på arbejde som casualt ikke noget med at pushe keys da jeg skal kunne være klar til at sørge for at patienten kan trække vejret. Jeg bor i en lejlighed og er en mega nørd.

SD Medlem Forum Warden

Hvad hedder din bruger på forum fra dengang du sidst var medlem?

SD Medlem "Hi, my name is _____"

tror det er singadusen, for det hed min priest dengang

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har spillet med Nicki .... ja over flere omgange fra vanilla og til nu. Han er en super cool fyr, fed humor og har raidet på rigtigt højt niveau før

Han er heldigvis blevet mere .... rolig

Helt klart tommel op her fra
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----