Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: Takker for en masse r.

Forum Adept Swup's Avatar

Default Takker for en masse r.

Som en del helt sikker har lagt mrke til s er jeg ikke aktiv i guilden mere. Bortset fra alle de grimme ting jeg gr igennem IRL s er mden Classic delen af SD kre p ikke lige i mit spor for hvad jeg gerne vil i Classic. Den anden dag da jeg var inde p min hunter gik det op for mig at jeg ikke aner hvem halvdelen af dem der var online er. Udover det er der ting der ogs gr jeg ikke har lyst til at deltage i festerne mere.

Derfor er det nu klart for mig at det er p tide at komme videre.

Jeg har uden tvivl fet nogle gode venskaber igennem rene og oplevet ting jeg ellers ikke ville have. Tak til alle der har vret med til at berige mit liv

/Swup out.
    Last edited by Swup; 30-03-2020 at 7:50.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

BLTLST! COCKBLOCK GATES!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight JesperM's Avatar

Held og lykke fremover og du ved hvor vi er hvis nu du falder over noget i fremtiden.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Det kan vi desvrre ikke give tilladelse til !!

Men du slipper ikke for mig

Rdsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Ej Swup for den da... Jeg hber da vi fr noget mere at se til dig engang i fremtiden, hvis du skulle komme til at savne os for meget :-) !

Ligesom Najsen siger: S slipper du heller ikke for mig
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rdet

Cacelia Arda
    Tutorials - fantasy hairstyles & makeup
    https://www.youtube.com/channel/UC69...z5drn7ndnazoSA

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Swup! Glemmer aldrig mine tidlige dage i SD hvor du flere gange har drukket mig under i White Russians!

God vind, mate!

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg kan sagtens flge din tankegang @Swup, men det er nu stadig en skam.
    God vind fremover.

Jeg er lidt ked af at du har fet sdan et indtryk af Classic fllesskabet. Men jeg har forstelse for at det kan vre svrt at f et ordenligt indtryk nr man er inaktiv i lngere perioder ad gangen.
    Mit syn p classic fllesskabet er at sammenholdet er strkere end nogensinde. Der er events nsten dagligt. Grupper der laver b.la dungeons, raids eller pvp. Vi har 4+ 40man raids om ugen med fuld sign up. Der er god stemning p alle events og de gr nsten gnidningsfrit, med det mener jeg uden wipes i raid, og pvp holdende vinder ogs ofte.
    Det er en skam vi mistet et par sd'er de sidste par mneder inkl. dig, og jeg kan godt forst at classic ikke er for alle, og kan vre svrt at finde tid til at n det hele. Som du selv siger har vi ogs budt velkommen til en masse nye sd'er i Classic. Og jeg syntes de alle lever efter sd vrdier og bidrager til sammenholdet i guilden.

- Nr dt er sagt, s kan jeg godt forst du har brug for noget tid til dig selv og din familie grundet det i gr igennem. Isr i disse tider.
    Jeg hber alt godt for jer fremadrettet. Og skulle du finde overskud til wow igen, s gr vi ingen steder.
    Vh Dozer

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

God vind Swup.. Det har absolut vret en fornjelse

hber vi ses igen p et tidspunkt.

// Trist

WoW: Tristnas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by Dozer View Post
    Jeg er lidt ked af at du har fet sdan et indtryk af Classic fllesskabet. Men jeg har forstelse for at det kan vre svrt at f et ordenligt indtryk nr man er inaktiv i lngere perioder ad gangen.
    Mit syn p classic fllesskabet er at sammenholdet er strkere end nogensinde. Der er events nsten dagligt. Grupper der laver b.la dungeons, raids eller pvp. Vi har 4+ 40man raids om ugen med fuld sign up. Der er god stemning p alle events og de gr nsten gnidningsfrit, med det mener jeg uden wipes i raid, og pvp holdende vinder ogs ofte.
    Det er en skam vi mistet et par sd'er de sidste par mneder inkl. dig, og jeg kan godt forst at classic ikke er for alle, og kan vre svrt at finde tid til at n det hele. Som du selv siger har vi ogs budt velkommen til en masse nye sd'er i Classic. Og jeg syntes de alle lever efter sd vrdier og bidrager til sammenholdet i guilden.

- Nr dt er sagt, s kan jeg godt forst du har brug for noget tid til dig selv og din familie grundet det i gr igennem. Isr i disse tider.
    Jeg hber alt godt for jer fremadrettet. Og skulle du finde overskud til wow igen, s gr vi ingen steder.
    Vh Dozer
    Enig. Og hvis man har vret utilfreds med hvordan tingene har krt har man altid vret velkommen til at melde det p banen s ledelse har mulighed for at have fingeren p pulsen.

Held og lykke fremover :-)

Quote Originally Posted by Saxe View Post
    Enig. Og hvis man har vret utilfreds med hvordan tingene har krt har man altid vret velkommen til at melde det p banen s ledelse har mulighed for at have fingeren p pulsen.

Held og lykke fremover :-)
    Jeps og det blev bragt p banen og jeg fik svar p min bekymring S det skal i ikke bekymre jer om at ikke skete. Desuden skal det ikke forsts som om i gr noget forkert i ledelsen.
    Last edited by Swup; 30-03-2020 at 16:12.

SD Medlem Forum Acolyte

Kommer sgu til at savne dig Swup!
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Held og lykke SWUP ;-(

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

God vind fremover.

Rdsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Quote Originally Posted by Swup View Post
    Jeps og det blev bragt p banen og jeg fik svar p min bekymring S det skal i ikke bekymre jer om at ikke skete. Desuden skal det ikke forsts som om i gr noget forkert i ledelsen.
    Hber alt det bedste for dig og dine.
    Hber du igen en gang fr lysten tilbage til noget SD hygge.

Men vil gerne lige understrege, at jeg hverken p forum eller PM's eller discord har hrt fra dig og ligeledes de andre officerer.
    Jeg har kun fundet en ting du har vret ben utilfreds med p det seneste og ellers ikke noget. Du er velkommen til at sende mig en PM med dine emner i, men ellers vil jeg gerne understrege, at mig bekendt og hvad de andre Classic officerer fortller mig, s har vi intet hrt fra dig.
    Ellers tror jeg der er svar p det meste i denne trd allerede.
    Last edited by Caligo; 30-03-2020 at 16:43.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Noooo!

You'd better stay active on FB, or else, Mister!

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

go vind der ude Swupper, Hber vi stadig kan holde kontakten p fjsen.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Ah swupster. God vind fremover.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Hej Swup.

Jeg er ked af, ar du laver, men jeg hber, at vi ses igen en anden gang.

Mht. Classic s hber jeg, at du har orienteret ledelsen, inden du forlod guiden, og mit indtryk af Classic er som Dozers. Jeg synes generelt, der er fantastisk stemning og aktivitet i Classic!

Inden den her det her farvel bliver til flere der fler sig krnket s lad mig understrege at det kommer i bund og grund ned til at jeg ikke har lyst til at raide under DKP og efter ingame PMs med Veeshan hvor jeg fortalte jeg ikke var glad for at det muligvis ville blive valgt kom jeg frem til at det kommer ene mig ikke til at ndre p. S er der 2 valg... spille med det eller lade vre. Jeg valgte det sidste! Derfor i nok ogs kan se jeg stoppede med at raide da det blev indfrt.

Lngere er den ikke. Det var mit helt eget valg.

Mit nske med Classic er at raide Naxx og eftersom jeg ikke har lyst til at spille med DKP s m jeg jo finde noget andet. Jeg spiller aktivt i en anden guild uden DKP p samme server og det er imod SDs regler.

Held og lykke fremover Swup!

Rds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Held og lykke der ude, Swup.

Har dog lige et sprgsml, hvorfor deltager du ikke i alle de Semper Danica raids som ikke krer med DKP? Ledelsen i Classic har jo lavet hold til alle?

Officer Forum Learner Ramstein's Avatar

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    Held og lykke der ude, Swup.

Har dog lige et sprgsml, hvorfor deltager du ikke i alle de Semper Danica raids som ikke krer med DKP? Ledelsen i Classic har jo lavet hold til alle?
    Der er 2 SD pugs til MC og 1 pug til BWL om ugen, hvor man har +1 system med 1 soft res. Begge raids krer smooth og jeg ved at SD members bliver prioriteret p pug runs frem for randoms. S ja der er massere af raids at vlge imellem.

Held og lykke med det hele Swup. nsker dig og din familie det bedste i fremtiden

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

God vind fremover.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Quote Originally Posted by Swup View Post
    Som en del helt sikker har lagt mrke til s er jeg ikke aktiv i guilden mere. Bortset fra alle de grimme ting jeg gr igennem IRL s er mden Classic delen af SD kre p ikke lige i mit spor for hvad jeg gerne vil i Classic. Den anden dag da jeg var inde p min hunter gik det op for mig at jeg ikke aner hvem halvdelen af dem der var online er. Udover det er der ting der ogs gr jeg ikke har lyst til at deltage i festerne mere.

Derfor er det nu klart for mig at det er p tide at komme videre.

Jeg har uden tvivl fet nogle gode venskaber igennem rene og oplevet ting jeg ellers ikke ville have. Tak til alle der har vret med til at berige mit liv

/Swup out.
    Kre Swup

Tak for tiden i SD . Dare i say p gensyn. Held og lykke fremover. Hber det bedste for dig og dine.

Sren