Results 1 to 2 of 2

Thread: Ansøgning

Default Ansøgning

Hej med jer :-)

På opfordring fra Sohlo, sender jeg en ansøgning til jeres guild.

Mit navn er Mik Jørgensen, 36 år og bor i Næstved.

Jeg spillede en hel del Wow tilbage i tiden, men har de sidste par år ikke været aktiv. Efter Classic udkom, tog det mig noget tid at åbne min account igen, og nu har jeg så langt om længe fået spillet en char op til 60, Caorunn (udtales blot karun) holy Paladin.

I gamle dage raidede jeg på fast basic, og har derfor kendskab til raid kulturen og sikkert også bosses, når de bliver genopfrisket.

Med denne ansøgning, har jeg ikke en forventning om at jeg skal raide fast. Min forventning med denne ansøgning er, at finde en guild hvor jeg kan finde et fællesskab, til at queste, lave dungeons, pvp eller andet wow sjov. Jeg ønsker selvsagt at raide, da det trods alt, er en del af det at spille wow, men med familie liv, med kone og børn, er faste spille dage og wow før kl. 21 i hverdagen tæt på umuligt. Men når muligheden byder sig, så vi jeg elske at være med på raid :-D

• Hvorfor vil du være medlem af Semper Danica?
    • Jeg ønsker medlemsskab hos jer, for at få mere ud af min game time, og finde et fælle skab hvor hygge og wow passer sammen.
    • Hvorfor skal Semper Danica vælge dig?
    • I skal vælge mig, fordi jeg er fuld af godt humør, fordi jeg syntes det er fedt at spille wow og fordi at jeg er pålidelig. En aftale er en aftale, og det at hjælpe andre fra guilden med en quest, dungeon eller andet er en del af det fællesskab, hvor der også bliver givet noget tilbage igen.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica?
    • Jeg har hørt om SD fra Sohlo, som jeg er IRL ven med. Han overtalte mig i sin tid til at starte classic wow op igen, og fortalte dengang også om den fantastiske guild han var kommet med i.
    • Har du læst samt godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler?
    • ja, jeg har læst værdierne, og kan med lethed tilskrive mig disse regler.
    • Fortæl hvem du er bag computeren
    • Bag computeren, sidder Mik, på 36 år. Jeg er uddannet pædagog og arbejder til dagligt med AKT arbejde på en folkeskole. Jeg er gift med Stine, og sammen har vi to drenge på 6 og 9 år. ud over wow, spiller jeg selv fodbold på hygge plan og ser ellers selv en masse fodbold i Tv. Desuden kører jeg troligt fra Næstved til Københavnfør at følge F.C København.

med venlig hilsen

Mik Jørgesen / Caorunn

SD Medlem Forum Neophyte

Ind med Caorunn
    WoW - Sohlo Druid

D3 (hardcore) - hochreuter#2129

SWTOR - Moto Jedi Sage: Boma Jedi Guardian. Indtil videre i dvale.