Results 1 to 4 of 4

Thread: min ansøgning til semper danica

Red face min ansøgning til semper danica

hej jeg er en gut på 26 år der hedder fillip fra odense som leder efter en dansk social guild hvor jeg kan lave gamle achivements med og lave hygge pvp og måske også raide på for sjov plan =)
    jeg ved godt at jeg skal være 110 for blive medlem normalt men jeg håber i vil gøre en undtagelse da jeg regner med at blive 110 hurtigst muligt det kommer maks til at ta mig 7 til 10 dages tid at blive det , jeg er kommet tilbage til wow efter en lang pause da jeg ikke har haft motivationen til at spille men har fundet gnisten igen til det , jeg vil nok beskrive mig self som en positiv social spiller som ikke har noget imod at hjælpe andre guild medlemmer med at lave gamle raids for transmorg og i det hele taget bare at hjælpe =) vis i har nogle spørgsmål kan i bare sende mig et whisper i wow min char som jeg gerne vil joine med hedder flengel ; det er en shaman =) jeg håber at høre fra jer vh fillip

Officer Forum Apprentice

Hej Flengel
    Velkommen til vores forum
    Det er er altid dejligt med nye ansigter

Som du måske har læst og ved, så er Semper Danica en megetsocial guild, som fokuserer på fællesskab og sammenhold. Det vil også sige, atvi er mest interesseret i personen bag skærmen.
    I den forbindelse har vi opdateret de værdier samtspørgsmål, som vi gerne vil have ansøgerne, svarer på. Dem og general infofinder du i posten Til Ansøgere, her -
    https://www.semperdanica.dk/threads/59236-Til-Ansøgere

Du bedes læse dem igennem og derefter udfylde spørgsmålene

Spørgsmålene er som følger :

Hvorfor vil du være medlem af Semper Danica?
    Hvorfor skal Semper Danica vælge dig?
    Hvor har du hørt om Semper Danica?
    Har du læst, samt godkendt vores 5 værdier og aktivitetsregler?
    Fortæl hvem du er bag computeren

Jeg vil gerne bede dig udfylde disse spørgsmål, så fyldestgørendesom muligt - med andre ord, vis os hvem du er

Hvis du mangler inspiration til hvordan debesvares/udformes, har du her to links til ansøgninger du kan kigge lidt på:

https://www.semperdanica.dk/threads/...zer-18-03-2020

https://www.semperdanica.dk/threads/...zer-18-03-2020

Hvis du har nogen spørgsmål, så er du altid velkommen til athive fat i mig eller @Shakazu her på forum, eller fange os in-game.

Vi glæder os til at høre fra dig
    Held og lykke med ansøgningen
    Pixiebelle - Rekrutterings-officer

jeg vil gerne være medlem af semper danica fordi jeg har ledt efter en dansk social guild i meget lang tid som der ligger stort på det sociale af wow det har jeg ikke rigtig kunne finde på min gamle server dreanor ; hmm hvorfor skal i vælge mig ? den er svær jeg tror jeg kan bringe positiv stemning til guilden =) , jeg fandt jer via google , jeg har læst jeres 5 værdier og aktivitets regler , som jeg skrev før er jeg en ung mand på 26 år fra odense . jeg hedder fillip, jeg er førtidspentionist så jeg leder efter nogen som jeg kan lave achivements med og hyggespille jeg håber at høre fra jer =)

Officer Forum Apprentice

Hej @flengel
    Undskyld den lange svar tid - Har lidt travlt med bachelor og andre afsluttende eksamner lige pt.
    Hvor langt er du i din leveling ? - Du skal jo være opmærksom på, at alle er maks level, og kun en gang imellem spiller på lov level alts.
    Jeg tænkter, at hvis du skal spille med nogen, kræver det lidt at du er maks level, så du netop kan lave dungeongs, pvp, mythic+ eller andet end game contet
    Personligt har jeg ikke noget problem med det, så det skal selvfølgelig være op til dig
    SD er fyldt med hjælpsomme og glade mennesker, så du skal helt sikkert nok finde nogen at spille med