Results 1 to 12 of 12

Thread: Grumme søger ind i SD igen

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Default Grumme søger ind i SD igen

Hejsa SD, tjaa så er tiden kommet hvor farmand trænger til at komme tilbage til sine gamle rødder, som nogle af jer nok har opdaget har jeg ikke spillet meget i den sidste måneds tid, jeg har simpelthen ikke tid/overskud til at spille hardcore i spil mere, vil bare hygge mig og have det sjovt.

I kender mig jo, så der er ikke meget at fortælle, været member af SD i 2 år, smuttede da mange af mine venner gjorde for at spille med dem, men kan simpelthen ikke overskue at skulle betragte et spil som et arbejde mere..

Savner sg den tid med SD i Daoc, og håber at det kan blive lidt ligesom den tid igen bare her i wow.

Grumme slutter af.

Forum Acolyte

:Thumpsup:

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

No hard feelings fra min side - er du nået langt med gear og har styr på MC og Onyxia?

Er det kun fordi du ikke har tid til hardcore - eller er der andre grunde til du vil ud af din nuværende guild og tilbage til SD?

Quote Originally Posted by Saliq
    det ser ud som om alle jeg spillede med i WoW er smuttet, og det gør mig virkelig ked af det, jeg har været en del af SD i 2år eller deromkring, og siden vi kom til WoW har SD bare ikke været den samme guild
    Wootah, du er en kanon flinker gut og vi har haft det sjovt, Daoc var det bedste og jeg savner sg den tid.

Jeg vil også hoppe ud af SD, men vil aldrig glemme jer, og SD klarer den som altid, håber i alle får det fedt, og vi ses jo nok derude i det store WoW land...
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

jeg smuttede fra PE for lang tid siden, på grund af jeg ikke var enig med nogle af de ting officers gjorde (jeg var selv officer) men også fordi at jeg var igang med at flytte, så min aktivitet var ikke den samme, og jeg kan kun sige at det var dejligt ikke at skulle logge på hver dag og spille 6-10 timer om dagen når der var så mange andre ting jeg hellere ville lave

mhs til Onyxia og MC, ja jeg kender dem ud og ind, har endda givet små tips til Newt nu og da..

Quote Originally Posted by Saliq
    mhs til Onyxia og MC, ja jeg kender dem ud og ind, har endda givet små tips til Newt nu og da..
    Nogle tænder på tynde damer andre tykke... og åbentbart også nogle ildspyende drager... Ja ja, så er det set med j/k

Kan kun sige god for grumme. udover også han ovner mig... lige efter jeg fik min Shaman på 60 havde jeg en duel med grumme. Og bare fordi man er shaman og 60 lærte jeg så at man på ingen måde er uovervindelig...

Grumme er en skide god hunter. Er sikker på vi kan bruge hans ekspertise ved Ragnaros

Kajak siger JA !
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Kan også kun anbefale grumme

Spillede en del med ham før han smuttede fra guilden og selvom han gik over til PE kunne han stadig godt huske hvem jeg var :wink:

Så med den gode hukommelse at man husker sine gamle venner, vil jeg også sige han klart kan anbefales komme ind igen.

Ses snart m8
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg husker en duel jeg havde med Grumme hvor han tabte og gik i selvsving ... ;-) - Ej, Grumme er sgu en fin fyr som jeg gerne så tlbage i SD :-D

Held og lykke med ansøgningen.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

Jamen hvad kan jeg sige, jeg ville elske hvis grumme kom tilbage, han var faktisk en af grundene til at jeg ville i SD i tidernes morgen, så jeg giver 100% grønt lys herfra....

Ledo :-D

PS. Nu skal jeg da lige have sparket mig selv bagi, og komme ind og se den nye lejlighed. :-D

Guest

grumme = imba :Thumpsup:

Forum Adept

Har givet dig adgang til de forskellige grupper. Velkommen tilbage, spørg en officer ingame for guild tag. Husk at læse op på diverse stickies rundt omkring på boardet.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg har låst tråden så vi kan se at ansøgningen er afsluttet.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hva satan, så sniger i denne tøpler ind bag min ryg, imens jeg er på ferie, ja ja der kan man bare se..

Er han værdig?? Er han noob nok ?? Er han god nok til at feste med SD??

hehe j/k

En af de få gamle kvæulanter jeg er glad for at se tilbage i SD. Velkommen hjem gimp :P

Så gir du bajer!

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.