Results 1 to 8 of 8

Thread: Mhord/Siz stopper

Forum Recruit

Default Mhord/Siz stopper

Jeg vil starte med at sige tak for mange fede timer i WoW med Semper Danica, det har været enormt hyggeligt og sjovt.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke brød mig særlig meget om de store endgame instances og at jeg ledte efter PvP indhold i WoW - Jeg blev grumt skuffet da de indførte Alterac Valley og Warsong Gulch, men valgte at give det en chance. Det blev hurtigt trivielt og det kom til at ligne honor farming end noget andet. Jeg farmede selv afsindigt meget da jeg jo gerne ville have noget PvP gear og stadig havde håbet om at Blizzard ville indføre en realm ala DAOC.

Jeg fik da så også lidt gear, men det var naivt at tro at PvP ville blive bedre og jeg fik så slag over fingrene da Arathi Basin kom - Det var forfriskende med lidt nyt på PvP siden, men igen; alt for hurtigt trivielt og capture the flag i et mmorpg på den måde bryder jeg mig ikke om.

Så med hverken en endgame PvE del eller endgame PvP del jeg bryder mig virker det ret meningsløst at blive hængende. Bedre gear fra PvE som bruges til det intetsigende PvP - nej tak.

Jeg har cancelled min account og ligger WoW på hylden. Det har haft sin chance og fejlede hos mig ligeså grumt som SWG.

Vil så også lige tilføje at jeg synes det var rigtig fedt at se SD tæske igennem onyxia og MC uden problemer (Jeg blev sgu overrasket hvor snapt det gik i MC da jeg var med første gang) - næse til dem der smuttede fordi de ikke troede det ville ske med SD :P I mangler kun Ragnaros og ham tager i snart, det er jeg sikker på.

Kan i holde jer muntre. Hygge.

PS. Der er ikke rigtig andre mmorpgs som SD er med i som jeg har udkig på så jeg må se mig fjernet helt fra listen desværre. Skulle der komme et fedt mmorpg som SD kommer med i så smider jeg klart en ansøgning til det.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Havde du slet ikke tænkt på bare holde en pause indtil videre i håb de fixer problemet senere?

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke. Jeg fik både spillet med din lvl 60 priest og din mage så det var fedt spille med dig.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Apprentice

Jeg forstår dig udemærket godt. Jeg var også gået død da jeg næsten var rank 12 og selv 200k+ om ugen gav ik nogen fremgang...

Men blizzard tjener extremt mange penge på wow, og samtidigt har de tidligere vist at de er meget dygtigere til at lave fede spil. Af de grunde er jeg sikker på at en evt. expansion vil rette op på det pvp vi har nu.
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Crap... Det er jeg sgu ked af at høre..

Nåede også at spille med både med Siz og Mhord.

Det er en skam når sådan en skiiide god spiller smutter fra SD (og WoW). Men håber da du ombestemmer dig og vender tilbage til folden.

Men GL & HF...
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Meget ked af at miste dig, vi har spillet en del sammen i PvE, og håber virkelig at Blizzard kommer med noget bedre PvP i en evt. udvidelse, så du får lyst til wow igen.

Men indtil da god vind fremover.

SD Medlem Forum Elder

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooo
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Learner Monark's Avatar

Jeg kan godt forstå dig Mhord, jeg er også selv meget tæt på at stoppe og vende "hjem" til DAOC. Men nu får du tid til at træne i Age of mythology så du ikke er helt noob til næste netværk :P

Meget ærgeligt du smutter, men kan self godt forstå dig, hvis du hverken finder underholdning i PvE eller PvP.

Så er det sku også bare ærgeligt at den eneste mage der næsten kunne hamle med vores 'locks skade stopper..
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.