Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Ilzugg leaver SD

Guest

Default Ilzugg leaver SD

Hey SD..

Som det første tænker i nok: Hvorfor!?

Det kan jeg sagtens svare på...
    Jeg har nu været i SD siden april. Jeg har fået en masse gode VT mates at snakke med, gode raids og masser af sjov. Tiden er gået hurtig, og idag er jeg blevet mere og mere tændt på Raids all the time. Det mener jeg desværre ikke er muligt i SD. Folk kommer ikke (mig selv, dog har jeg haft mine grunde) og ja.. You know the drill...

Jeg har det sgu svært ved at leave jer, da i virker er nogle fede mennesker, men jeg vil forbedre mit ingame gear, skills samt lære nogle nye folk at kende.
    Derfor har jeg søgt ind i PE - PE tænker i!? Tjaah, mange har en holdning PE.. Mange forskellige holdninger.. Min holdning er simple. Jeg er dybt indponeret af deres måde at gøre tingene på. Det er organiseret, raid all the time og PVP til tider...

Jeg er kommet på trial, som ikke er et selvsagt membership i PE. Men taget det i betragtning vil jeg forsøge mig i PE. Hvis tingene mislykkes håber jeg på at der evt. vil stå en plads ledig.. dog regner jeg ikke med noget!

Tak for alt SD. Tak til Traxi og Munken, i sgu for fede Tak til Nightseer for at være en god Druid mate Tak til jer alle! Håber i få nakket Ragnaros!

Alt for nu - Vi ses igen, no doubt!

Ilzugg - Christian Jensen, proud to have been in your fold Wootah!

Guest

NOOOOOOOOOO min Pardise Hooo Tel ven

Forum Trainee

kedeligt at høre dig leave : o (
    men held og lykke frem i tiden skal du da have, må your dreams be fulfilled in PE
    Help retard´s, they´re contagious

Default Re: Ilzugg leaver SD

Quote Originally Posted by Ilzugg
    Hey SD..

Som det første tænker i nok: Hvorfor!?

Det kan jeg sagtens svare på...
    Jeg har nu været i SD siden april. Jeg har fået en masse gode VT mates at snakke med, gode raids og masser af sjov. Tiden er gået hurtig, og idag er jeg blevet mere og mere tændt på Raids all the time. Det mener jeg desværre ikke er muligt i SD. Folk kommer ikke (mig selv, dog har jeg haft mine grunde) og ja.. You know the drill...

Jeg har det sgu svært ved at leave jer, da i virker er nogle fede mennesker, men jeg vil forbedre mit ingame gear, skills samt lære nogle nye folk at kende.
    Derfor har jeg søgt ind i PE - PE tænker i!? Tjaah, mange har en holdning PE.. Mange forskellige holdninger.. Min holdning er simple. Jeg er dybt indponeret af deres måde at gøre tingene på. Det er organiseret, raid all the time og PVP til tider...

Jeg er kommet på trial, som ikke er et selvsagt membership i PE. Men taget det i betragtning vil jeg forsøge mig i PE. Hvis tingene mislykkes håber jeg på at der evt. vil stå en plads ledig.. dog regner jeg ikke med noget!

Tak for alt SD. Tak til Traxi og Munken, i sgu for fede Tak til Nightseer for at være en god Druid mate Tak til jer alle! Håber i få nakket Ragnaros!

Alt for nu - Vi ses igen, no doubt!

Ilzugg - Christian Jensen, proud to have been in your fold Wootah!
    Du skal ikke regne med at få min anbefaling hvis du ikke består din trial og søger ind igen.

Tak for manglende respekt over for dine guildmates, jeg skal nok huske det.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det skal du næppe regne med, når du ligefrem venter med at forlade SD til din ansøgning hos PE er godkendt.

Sætter man sig mellem to stole, ender man som regel på røven.

SD er ikke en backup guild man kan holde i reserve hvis det ikke lykkedes at komme ind hos PE. Ønsker man at være i SD er det fordi denne guild er 1. prioritet.

Det kan godt vi har sendt et forkert signal ved at acceptere flere gamle SD'ere tilbage i guilden efter de har været en tur andetsteds. Men lad være med at tro det betyder at man bare kan regne med det er en mulighed.

Men held og lykke i PE fremover!
    Guildboss - Danish Legacy

Guest

Hmm Fisker?!

Hvad vil du have gjort? - Skredet uden vide om du havde en guild at tage til.. Bare tumle rundt og stene!?

Hvad med Zhaan og Thando, er du også indebrændt på dem nu?

Men ja, du har din holdningen.. Er ked at høre du bliver pissed over sådan noget.. Men sådan er vi så forskellige..

Guest

Ja, jeg har jo mine erfaringer med PE!
    Håber du finder hvad du søger...

God vind fremover...

Mvh
    Nightseer

Hmm Fisker?!

Hvad vil du have gjort? - Skredet uden vide om du havde en guild at tage til.. Bare tumle rundt og stene!?

Hvad med Zhaan og Thando, er du også indebrændt på dem nu?

Men ja, du har din holdningen.. Er ked at høre du bliver pissed over sådan noget.. Men sådan er vi så forskellige..
    Tjae jeg kunne have smuttet fra guilden, det tog dig åbenbart mindre end 2 dage at blive accepteret som trial. Jeg kunne også have skrevet at jeg har tænkt mig at søge ind i en ny guild, og så søge ind i en inden jeg smutter(Hvis jeg ikke bliver kicked inden). Men nu har du jo åbenbart ikke rigtigt været online eller snakke med nogle, åbenlyst fordi du ikke vil konfronteres, så det havde nok ikke gjort den store skade hvis du var blevet smidt ud af guilden.

Andet end selvfølgelig hvis din trial var blevet afvist så var du på bar bund.

Men nu skal jeg ikke vide hvordan Zhaan og Thando har ansøgt, men ja er det tilfældet er jeg bare endnu mere sur fordi de har løjet, men det gør da egentlig ikke noget at have antennerne i vejret hvis man synes man skal skifte guild.

Spørge hvad mulighederne for at joine er, hvor mange af deres classes der er, hvad raid muligheder m.m. er. Men der er en forskel på at spørge til hvorvidt guilden ville være et sted du ville trives og så have en accepteret trial.

Det her er ikke ret anderledes fra arbejdsmarkedet, bliver du headhuntet af et firma som tilbyder dig nogle goder din tidligere arbejdsplads ikke kan, så har du tydeligvist misforstået det gode ved et job, ikke bare at tjene penge, men at have tilknytning og lojalitet overfor sine venner på arbejder.

Du siger folk i guilden her har været nice, etc. Derfor må det være ret klart at det ikke er venskab du søger når du søger ind i PE, men derimod noget andet.

Guest

Jeg er sgu ikk helt med Fisker...

Kan du ikk lige læse korrektur, for jeg fatter brik

Men igen, jeg gjorde det du skriver.. Jeg forhørte PE om de havde brug for Druids.. Jeg har stor interesse i PE, og har haft det lang tid..

hvordan ved du jeg kun har brugt 2 dage på PE? - jeg kan jo have brugt måneder for at få trial..

Men ja, hvis du vil være sur.. Så er det det.. Hvis SD har lukket helt af for mig, så er det meget ærgeligt da jeg håbede det ikek ville ske.

Grunden ligger nok til at folk har en dårlig holdning til PE.. Jeg ved ikk om reaktionen vil have været anderledes, hvis jeg havde skrevet at jeg leavede for at lave min egen guild.. det ville den sikkert!

Ak ja, synes det er ærgelig hvis folk skal fryses ude pga. at folk vil noget med WOW..

Forum Acolyte

naar du ikke har kunnet signe op til alle SDs raids, ligemeget hvilke grunde du har haft. hvordan kan du saa tro at du kan komme ind i en guild der mere el mindre kraever du signer op til alt, og altid staar til raadighed.

ps giv lige Dug en big FU fra mig, bare for kicks

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Min første kommentar er at jeg er ked af at du smutter syntes sku du har været fed at snakke med over VT. Derudover er der simpelthen noget jeg er nødt til at spørge om, du skriver:

Tiden er gået hurtig, og idag er jeg blevet mere og mere tændt på Raids all the time. Det mener jeg desværre ikke er muligt i SD. Folk kommer ikke (mig selv, dog har jeg haft mine grunde) og ja.. You know the drill...
    Hvor meget er det du ønsker at raide? SD er pt i MC 2 gange om ugen, Onyxia 1 gang om ungen, ZF 1-2 gange om ugen, og BWL kommer sikkert indenfor en nær fremtid (men skal jo lige have styr på Rag først). Det er 4-5 gange om ugen, er det raid alle ugens syv dage du søger, for så har jeg måske en lille smule forståelse for din beslutning.

Derudover, fra DKP siden:
    Ilzugg - 35% of raids (sidste 30 dage) 22% of raids (sidste 90 dage)
    Hvis det er mere raid du søger, hvorfor startede du så ikke bare med at tilmelde dig? :roll:

Grunden ligger nok til at folk har en dårlig holdning til PE.. Jeg ved ikk om reaktionen vil have været anderledes, hvis jeg havde skrevet at jeg leavede for at lave min egen guild.. det ville den sikkert!
    Reaktionen skyldes at din holdning er du vil ud og prøve noget noget (efter din mening) bedre, men at hvis det ikke går så regner du med at komme tilbage til SD. Den går ikke!

Vi er som jeg allerede har skrevet ikke en guild man bare lige kan have i baghånden som reserve hvis det ikke kører som forventet i PE eller "uber guilds". Enten ønsker man at være i SD eller også gør man ikke. Du har så truffet dit valg.

Tænk over det her i et par timer. Hvis du så i løbet af i aften dropper dit PE tag og skriver her at du fortryder og gerne vil blive i SD, så skal jeg gerne tale for at du kommer tilbage overfor både ledelsen og alle andre medlemmer. Men hvis du beslutter at det er trial i PE du vil have, så kan regne med 100% modstand fra min side når du om en måned forsøger at søge tilbage.

:shock: :evil: :cry:
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Guest

Drood > Jeg kan sige det sådan.. Min farmor er lige kradset af. Inden det var hun meget syg, og jeg var nød til at tage på sygehus OFTE! Hvis du vil punke mig for det, så fair nok.. Jeg havde mine grunde til at jeg ikk kom til raid selvom jeg havde skrevet mig op..

Duncan > Du har fat i noget.. Men pt. har jeg -20 DKP.. Tauchade (Kanon fyr) er kommet ind og er begyndt at tage på raid. I min sitiuation stille det mig i en dårligere postion for items end den allerede var før Tauchade kom ind.. For det andet, så er jeg overbevist om at SD faktisk har styr på Rag, der skal bare lige det ekstra held med til at få ham ned.. Og det kommer på Torsdag, no doubt.. Hvad angår BWL.. Jo SD kommer i BWL.. Men hvorlang tid går der ikke før det vil være styr på den?

Redcross > Det må jeg bare acceptere hvis PE mislykkes.. Hvis SD ikke er åben for good times igen.. Så må jeg se hvad der ellers er på Ravencrest.. der er sikkert nok at vælge imellem..

Men ja, er ked at folk bliver indebrændt.. Men sådan er det jo

Jeg er sgu ikk helt med Fisker...

Kan du ikk lige læse korrektur, for jeg fatter brik

Men igen, jeg gjorde det du skriver.. Jeg forhørte PE om de havde brug for Druids.. Jeg har stor interesse i PE, og har haft det lang tid..

hvordan ved du jeg kun har brugt 2 dage på PE? - jeg kan jo have brugt måneder for at få trial..

Men ja, hvis du vil være sur.. Så er det det.. Hvis SD har lukket helt af for mig, så er det meget ærgeligt da jeg håbede det ikek ville ske.

Ak ja, synes det er ærgelig hvis folk skal fryses ude pga. at folk vil noget med WOW..
    Som Reyven allerede er inde på, er det ikke at du joiner PE. Personligt har jeg det med PE at de som en guild nogle gang gøre dårlige ting, men andre gange har de også påvirket vores community positivt, og som med mange andre guild er der måske nogle personer man ikke kan li og andre man kan li.

Det du foreslår er ikke det samme, det er sådan set på samme måde de 20-30 SD'ere gik på inden de joinede PE. De forlad i guilden i håb på noget bedre, og prøvede selv at starte deres guild, der var intet med at de var garanteret plads hos PE eller nogen anden guild, og selv da de blev merged med PE, så skulle folk stadigvæk igennem den trial, hvilke nogle kom igennem, og andre ikke gjorde.

Havde du quittet guilden, lavet en guild eller quittet guilden og så derefter prøve at søge ind i PE er efter min mening det samme.

Men det er,(Som Reyven siger) at du åbenbart tror du kan gå direkte over i PE, med SD som en guild at falde tilbage på hvis du nu ikke kommer ind, som gør udslaget.

Duncanous kommer med den anden god pointe, du kommer ingen vegne med at klage over raid hvis du ikke selv tilmelder dig og er aktiv. Hvis du forventer du kan køre samme stil i PE, så tager du grueligt fejl. Faktisk det at du ikke kan være med til en outdoor raid boss eller bare et normalt raid grundet arbejde eller andet er i sig selv et stort problem hvis du ønsker at blive i PE.

Men det er selvfølgelig bare min mening, så du kan jo altid prøve at søge ind igen hvis PE mislykkedes, men som reyven siger bliver det bare uden support fra mig.

Forum Apprentice

Jeg forstår godt at folk vil opleve alt det fede PvE i WoW. Men er det ik netop det SD lige er nået til? Vi er kommet til fucking ragnaros. Onyxia ryger ned hver uge igen og vi er ovenpå. Nu får du tilbudet hos PE og det sikkert stort osv., men om 3-4 uger bliver du sikkert træt af at være i PE som så mange andre, og så vil du pludslig stå uden guild igen.

Jeg tror roligt jeg kan tale på fleres vegne og sige at SD er træt af at være en svingdør der altid er åben når folk vil tilbage.

Jeg synes sku du var flink nok, så held og lykke med PE. Dine chancer for at komme tilbage i SD formindskes dog dag for dag...

Forum Recruit

Lad dog vær med at lave denne farvel-hilsen til noget kastebold. :x

Illzugg smutter that is life... Held og Lykke derude.

Therak
    JEG ER SWTOR ANSØGNING I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax

Jeg håber vi ses derude, Ilzûgg. I wish you the best of luck!
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Forum Convert Lunst's Avatar

Ufedt :Thumpdown: Er sgu ked af at se dig gå :cry: men hvis du tror det bliver bedre hos PE, så synes jeg da at du skal prøve det, men jeg er sgu ked at se dig skride, for du er sgu en fin fyr at snakke med (selvom du spiller musik på VT så højt at dine højtalere næsten står af heh).. Men med det sagt, så tror jeg heller ikke du får en anbefaling af mig, i tilfælde af at du søger ind igen, for SD skal ikke være noget man bare falder tilbage på, i tilfælde af at det ikke går hos en "über" guild som PE..

Intet personligt, for jeg synes jeg sgu du er Top Notch Ilzûgg og jeg har haft mange gode stunder med dig, og du overraskede mig positivt da du kom ind i SD, og vi snakkede sammen første gang..

Håber du finder alt det som du har manglet i SD..

God vind fremover, det var en ære at være i guild med dig..

Lunst :ked:

SD Medlem Forum Elder

Jeg har 2 ting at sige:

1. LOL den havde jeg så ikke regnet med fra den mest casual af alle vores druids.

2. Held og lykke fremover Ilzügg
    Druids are PvE

Forum Neophyte

hmmm ok tak for alle de gode tider ses der ude

held og lykke med PE
    Munken >-------> Shaman LvL 60
    Halwy >------> Mage LvL 24
    Fadalo >------> Warrior LvL 40
    DenFedeKo >-----> Druid LvL 11

Guest

Znyp > Ja, det er så det.. Håber ikk at SD ændre holdning hvad angår gamle members.. Det vil være lidt ærgeligt..

Men ja, jeg har brug for noget nyt.. Det blev så PE, da det er der jeg ser mulighederne... Men hvis jeg skulle vælge ud for det "sociale" så ville jeg have blevet i SD.. Helt klart, SD er ved at have styr på på PvE..

Hvorfor skulle jeg blive træt af PE.. Jeg ved godt at mange har haft dårlige oplevelser i PE, men måske kan det være anderledes for mig..?

Et eller andet sted lyder det på jer stykker som har skrevet lidt negativt, at i bare ved at mit ophold i PE bliver en failior.. Så ja.. lidt sad :P

Guest

Tak Kith og Therak.. Kith, du har været dejlig at lære at kende.. forhåbentlig ses vi IRL

Men ja, som X skriver er jeg den mest casual druid i SD.. Men jeg har haft mine grunde...

og LUUUNST.. det er bare TOOOOP NOOTCH Du er max humor.. du forbliver på min MSN..
    Men som du skriver, så finder jeg MÅSKE det jeg mangler i SD.. og ja, jeg har vist indset at SD er udelukket for mig mindst 1 år frem.. sørgeligt, men sådan er det vel når man vælger nogen fra..

Jeg tror slet ikke du har forstået at i PE vil de skide på om din mormor er syg eller om din far holder rund fødselsdag for hele familien. Der har du bare at møde op til raid hvis du får besked på det, og ellers kan du pakke sydfrugterne og sige farvel.

Men det er fint nok hvis det er sådan en guild du har lyst til at være i.

Reyven ... tør jeg spørger hvor du har de oplysninger fra ? så vidt jeg ved har du aldrig været i PE ...

Nok er de hardcore ... men stadig menneskelige.