Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38

Thread: Ilzugg leaver SD

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by TraX
    Reyven ... tør jeg spørger hvor du har de oplysninger fra ? så vidt jeg ved har du aldrig været i PE ....?
    Du kan jo prøve at se på hvad de tidligere PE'ere vi har iblandt os siger. F.eks siger Era i sin ansøgning at han mere eller mindre måtte vælge imellem at sige sit job op eller forlade PE.
    Guildboss - Danish Legacy

Guest

Sgu da fair nok at prøve noget andet, det er den bedste måde at finde ud af hvor cool SD er.

GL!

Meget muligt ... men dødstilfælde og sygdom i familien er lidt noget andet end job.

Quote Originally Posted by xlausen
    Jeg har 2 ting at sige:

1. LOL den havde jeg så ikke regnet med fra den mest casual af alle vores druids.

2. Held og lykke fremover Ilzügg
    WTFPWN - /agree

Men hver man sin lyst.

du må ha det godt.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Guest

Redcross > Det kan godt være du har ret hvad angår aktivitet i PE.. Det kan også godt være jeg har lavet en brøler, og min try i PE mislykkes.. Det må jeg tage til den tid..
    Det ender måske også med jeg står uden guild.. to bad, så må vi starte forfra og lære nye mennesker at kende..

Men ja, som Tauchade siger.. jeg har ikk prøvet andet en SD.. Jeg var ikk fyldt til halsen i SD.. men jeg føler bare personligt at det er på tide at jeg prøver mig selv af i andet en SD..

lige nu synes jeg bare at denne tråd begynder at handle om hvor vidt folk kan li PE eller ej.. jeg leaver, nogen synes det sux, andre siger held og lykke.. det får jeg måske brug for.. who knows..

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Først - er ked af du har mistet din mormor.

Held og lykke i PE - jeg er også overrasket over det lige er en mere Hardcore guild du søger ind i, men hvis RL var grunden til din lave Raid-attendence - og du nu har mere tid, så må man da håbe du også kan lide dem derovre, og får en god tid i PE.

Jeg er skuffet over du bare leaver på den måde - og allerede er optaget i en anden guild - men det er jo din beslutning.

Jeg vil melde dig ud i morgen her på forum.

Laver en tråd på åbent forum, så du kan se hvad folk har at sige.

Knus fra Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Nå, så røg der en til, det sker jo..

Først, farvel og tak for din tid i SD..
    Trist at se en god spiller smutte, og trist at miste en druid.

Jeg tror du gør en stor fejl, men det må du jo selv om!

Havde du skrevet til SD at der var sygdom og død i familien, så havde alle været forstående over for din manglende raid attendance.
    Det tror jeg egentlig også PE vil være...
    Men jeg tvivler på at det er hele forklaringen.. Hvad sker der når du i PE trænger til en pause, eller vil spille en alt, eller Måske har overarbejde/ekstra lektier eller whatever du nu laver?? Der tror jeg de er ligeglade.. Og du må ikke bilde mig ind at en 22% raid attendance over 90 dage skyldes din Mormor alene..

Og begrundelsen for ikke at komme igang med Raids i SD igen, fordi du ikke har nok DKP til at kunne compete, er direkte lam!
    Alle ryger ned i DKP og må arbejde sig op igen, alle starter fra 0, og de fleste havner der igen ind imellem...

Men jeg vil gerne forklare hvad der er galt i din afsked og at gå nu...
    Du smutter mens det går godt for SD! Du smutter mens vi har fremgang og succes.. Og så skriver du (oversat til det folk læser) at du håber at SD har en bagdør åben til dig, hvis det ikke går godt med din PE trial. :roll:
    Det er her folk stejler, og det er her at jeg kan love dig at det kommer ikke til at ske!... Ser du, der er en forskel..
    Mange som er smuttet fra SD er smuttet af 2 årsager:
    1 SD havde problemer og de ville prøve en anden guild for at se om det ville gå bedre.
    2 En del folod SD, fordi de bare fulgte med deres venner som gik..

Det er 2 årsager jeg kan acceptere og forstå. Jeg er ikke enig i at det er nogle gode årsager, for jeg foretrækker at folk bliver og løser problemer.. Men jeg kan godt forstå dem der gik, når det så sort ud i MC eller noget andet raid.. Og hvis de så søger tilbage til SD senere, og har sagt pænt farvel, og ellers er cool, ja så får de måske en second chance!.

Forskellen er også at andre smutter uden at forvente at kunne komme ind igen. Du gambler med dit medlemskab - går den så går den.. Beholder PE dig så er det cool, men ellers kan du jo nok komme tilbage til SD.. NIX..Nul putte.

Går man når SD kører med succes, og dine motiver er grådighed - du vil ha flere epics og det skal være hurtigere, ja så kan du godt regne med at døren kun svinger 1 vej! Dine motiver er fair nok i dine øjne, selvfølgelig skal du følge dine ønsker i WOW, men de er ikke en retur billet værdig.

SD har gearet dig op, din plads har været klar til du var færdig med dine familie sorger, og nu hvor du kan spille igen, så søger du over til PE?? Jeg håber du klarer trial, men jeg tvivler!

Jeg tror du har dummet dig, det kloge var at se om du overhovedet kunne følge med i SD, for med 22% raid attendance, så var der MASSER af plads til at opgradere og få mere raid.. At grunden er lav DKP er BS!

Held og lykke, og farvel.

Tråden her flytter jeg til det åbne forum, hvor du kan deltage, hvis der er mere at snakke om. Så kan andre guilds også kigge med.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Held og lykke i den nye guild.
    Ikke så meget mere at sige. Det meste er vist sagt.

Håber du bliver glad der over.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Acolyte

Jeg er blank Ilz.. Fuldstændig.. Men håber sgu du finder hvad du søger. Måske din syrede arrogance vil passe fint ind i PE Måske hvis den var mere direkte og hård kunne du endda blive et pragteksemplar af en PE'er.

Min pointe er at du er en fed gut og en af dem der har gjort SD til et bedre sted for mig, håber bare at din stræben efter hardcore stilen ikke kommer til at kede dig i PE, for hold da op jeg ville føle mig "alene" i den guild.

Folk er forskellige. All the best.

Håber du vil smide et "eat shit and die!" på msn fra tid til anden så jeg ikke kommer til at savne din spydighed for meget

Forum Disciple

Gl med livet....flere epixxx til mig...lohuserheeer
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

held og lykke.

Så husk mød op til tiden på PE raids, for kan huske du ikke var god til det nogle gange da jeg var med på raid med semper danica.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Herligt..Så slipper man for at skrive 'buff' til ham med det irriterende navn.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Fint, hvis folk kun kan komme med lamme ukonstruktive kommentarer, så låser jeg tråden.

w 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.