Results 1 to 11 of 11

Thread: Farvel Ilzugg

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Default Farvel Ilzugg

Håber som sagt du finder det du leder efter.

Pas på dig selv.

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Adept

Hahaha , jeg ved ikke hvad der er sjovest, at du seriøst tror du består trial hos PE, eller at du skrider fra os mens du er den i guilden som har absolut mest minus dkp.

Anyway, hvis det skulle glippe med PE [gickle], så spar dig besværet med en genansøgningspost, og jeg skal nok os ligge et godt ord ind hvis jeg kender nogen i whatever anden guild du søger ind i...
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Learner Nesmoht's Avatar

Hvad sker der for SD? I sviner fandme ALTID folk der leaver jeres guild(nogen gør) syntes fandme det er ynkeligt at sidde og læse om. :roll:

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Det skal dog lige understreges at den oprindelige tråd blev låst da folk blandede deres PE holdninger ind i det. Derfor oprettede Lady en ny tråd, men der lykkes det så Newton at gøre PE til førsteprioritet igen. Det er faktiske de færreste af os der føler nogen grund til at svine folk.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Adept

Har intet imod PE, har noget imod folk der skrider når de har minus DKP.

Og nesmoth det er os sjovt at folk som har forladt guilden kommer tilbage måneder efter udelukkende for at moralisere.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Quote Originally Posted by Daikoi C.
    Det skal dog lige understreges at den oprindelige tråd blev låst da folk blandede deres PE holdninger ind i det. Derfor oprettede Lady en ny tråd, men der lykkes det så Newton at gøre PE til førsteprioritet igen. Det er faktiske de færreste af os der føler nogen grund til at svine folk.
    Den eneste som gjorde til en PE tråd var Ilzûgg selv, han kunne for den sags skyld have skredet over i hvilken somhelst anden guild, men vi prøvede jo flere gange at fortælle ham at guilden ikke var pointen, det er der åbenbart flere som ikke har forstået. Ladydie lavede forøvrigt denne tråd inden den forrige blev lukket.

Nesmoht, du kender åbenbart ikke hele sagen, selvom du frit kan læse tråden på open forum.

Altså kort sagt, han har været inaktiv i rigtig lang tid, og så kommer han på med en indgangsbillet til en ny guild, siger vi er den bedste guild og håber han kan komme tilbage hvis han nu ikke kommer ind i sin nye guild.

Problemet i det her oser ud af at han springer over hvor gærdet er lavest, og det kan da godt være vi har problemer med bosser i MC, men hvad så når PE har problemer med bosser i BWL og i Ahn'Qiraj?

Men vi kan lige så godt lukke denne tråd også.

SD Medlem Forum Elder

Eneste jeg ikke kan lide er:

"absolut mest minus dkp"
    Druids are PvE

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Nesmoht
    Hvad sker der for SD? I sviner fandme ALTID folk der leaver jeres guild(nogen gør) syntes fandme det er ynkeligt at sidde og læse om. :roll:
    Arhh det passer vist ikke. Folk vil bare have det sker ordentligt, så er der ingen probs. Der er da mange der er skiftet guild uden problemer.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Learner

Quote Originally Posted by Newton
    Hahaha , jeg ved ikke hvad der er sjovest, at du seriøst tror du består trial hos PE, eller at du skrider fra os mens du er den i guilden som har absolut mest minus dkp.

Anyway, hvis det skulle glippe med PE [gickle], så spar dig besværet med en genansøgningspost, og jeg skal nok os ligge et godt ord ind hvis jeg kender nogen i whatever anden guild du søger ind i...
    Ladydie prøver at lave en post uden flame etc, hvor folk der ikke har meget imod Ilzugg siger farvel. Men nu er den her også ødelagt. Jeg er ikke medlem af SD, men synes at det er lidt dårlig stil... :roll:

Du har sikkert dine gode grunde til ikke at være gode venner med ham, det er ikke det...
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

:shock:

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Munch
    Quote Originally Posted by Nesmoht
    Arhh det passer vist ikke. Folk vil bare have det sker ordentligt, så er der ingen probs. Der er da mange der er skiftet guild uden problemer.

Nemlig. Det er bare at kigge på Traxi's farvel post hvis nogen skulle være i tvivl om dette. Man får den afsked man fortjener.

Der er sagt rigeligt i begge tråde om Illzugg nu, så jeg låser også denne.
    Guildboss - Danish Legacy