Results 1 to 14 of 14

Thread: Zarak takker af

Default Zarak takker af

Jeg har tænk meget over hvad jeg skulle skrive her, og blev enig med mig selv om bare at holde op med at tænke og så skrive! Det er noget jeg har gået og tænkt over i ja, flere uger, men har ikke villet forlade jer før jeg var sikker på at I i hvert fald havde nok warlocks til at kunne klare jer uden mig.

Jeg har haft det fedt i SD, klart min fedeste tid i WoW. De bedste oplevelser jeg har haft i det her spil, har været sammen med jer. I har sgu været fede gutter.
    Men i den seneste tid har jeg været led og ked af WoW. Jeg trænger til at opleve noget nyt gennem de sidste mange uger. Jeg har forsøgt med alts, men det virker bare ikke for mig. Min raidattendance har været faldende, har helt droppet Zul?Gurub og Onyxia.

Jeg har tænkt mig at joine Untamed, som nogle af jer måske kender. Det virker som den bedste guild for mig, jeg snakker godt med en del af deres medlemmer, og det kører fint for dem på PvE siden.

Til sidst vil jeg bare sige pas godt på hinanden. Jeg er kommet til at holde meget af I hvert fald en af jer, og det har ikke været spor nemt for mig at sige farvel. Du har holdt mig vågen i et par nætter Tina, men som jeg har sagt til dig (og som jeg nu siger til alle jer andre også) er jeg jo kun et /tell væk. Take care alle sammen, og især min Twina <3

Tvivler ikke på at i vil klare jer helt fint uden mig, selvom i så må nøjes med Mac som eneste warlock class leader (brrr) .

/Zarak has left the building
    Yarr <3

Jeg havde aldrig troet, at jeg kunne blive oprigtigt ked af, at se en guildmate tage afsked.

Du aner ikke, hvor ondt det her gør på mig. Jeg har den sidste uge gjort alt, hvad jeg kunne, for at få dig til at blive, men mine overtalelsesevner har godt og grundigt svigtet mig. Jeg er så ulykkelig over, at du forlader SD og mig.

Jeg vil have, at du skal blive gladere, og det bliver du forhåbentlig i The Untamed. Ville sådan ønske, at det her ikke passede og at du ville blive. Men på et tidspunkt får man nok, og må vælge at gå andre veje og det her var ikke vejen frem for dig.

Jeg føler mig total magtesløs og jeg ved det næste stykke tid bliver hårdt - for mig i hvert fald.

Ønsker dig kun det bedste og forhåbentlig kommer vi i guild sammen igen. Savner de sjove ting, vi har lavet såsom, at fjolle rundt i MC og når vi har stået under vandfaldet i Orgrimmar og når vi har drillet Gree med at snakke dansk til ham.

Jeg vil savne dig sådan, Alexxx <3<3<3<3

Det er ikke et farvel.
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Forum Apprentice

Hvis du er led og ked af wow, hvordan vil et skifte til en ny guild så ændre på det? Du vil prøve noget nyt, men, og ret mig hvis jeg tager fejl, så vidt jeg ved har Untamed ikke ligefrem adgang til nye områder? Kender ikke så meget til Untamed, men vil vove at påstå at de PvE mæssigt ligger lidt over os (ved ikke hvordan det kører for dem i BWL), så jeg ved ikke hvordan det vil ændre sig for dig ved at joine dem.

Selvfølgelig dybt ærgeligt at du smutter, men jeg syntes bare det virker som en lidt tam undskyldning.

Quote Originally Posted by Grochtar
    Hvis du er led og ked af wow, hvordan vil et skifte til en ny guild så ændre på det? Du vil prøve noget nyt, men, og ret mig hvis jeg tager fejl, så vidt jeg ved har Untamed ikke ligefrem adgang til nye områder? Kender ikke så meget til Untamed, men vil vove at påstå at de PvE mæssigt ligger lidt over os (ved ikke hvordan det kører for dem i BWL), så jeg ved ikke hvordan det vil ændre sig for dig ved at joine dem.

Selvfølgelig dybt ærgeligt at du smutter, men jeg syntes bare det virker som en lidt tam undskyldning.
    De har taget Razorgore på 3. forsøg i BWL, og er nu ved at øve tank rotationer på Vael. At det er en tam undskyldning kan du nok have ret i, men lige nu trænger jeg bare til at opleve noget nyt. Jeg er ked af hvis det har gjort nogen bitre, bestemt ikke meningen. Jeg ville aldrig leave SD hvis jeg troede at det ville have nogen effekt på vores medlemmer. Vi har fået et par gode warlocks ind, og jeg er sikker på at de vil klare sig fint.
    Yarr <3

Forum Disciple

Har aldrig rigtig snakket med dig Zarak, men det gør altid lidt ondt at se en SD'er leave!

Jeg håber du får det godt i din nye guild! MEN hvorfor skulle du lige være Warlock?? We need your kind here! (sry, ikke meningen at være kold og kun koncentrere mig om class, men det er det eneste jeg rigtig kan gå ud fra)

Ha det godt!

Ps. Taget Razorgore i 3. forsøg?? Jeg har aldrig hørt om The Untamed.. :roll:
    Jeg må spendere for lidt tid i org!
    Jeg var en dårlig Warlock..

Forum Adept

Jeg skal nok ærligt indrømme at jeg er skuffet. Havde du leavet til PE eller empire , eller en guild som reelt var foran, så kunne jeg forstå det, men at leave til untamed fordi de har taget en boss vi os er ved, og hvis du var en af dem der havde modet itl faktisk at yde noget for at få nye bosser ned ville du os vide det var en af dem vi er meget tæt på at dræbe.

Jeg undskylder jeg gør det her personligt, men jeg synes virkeligt det er ærgeligt at du dropper mange raids, også joiner en guild som er længere end os PvE wise, istedet for at prøve at løse dine PvE problemer.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Damn - jeg er ked af vi mister en god og aktiv Warlock - en classleader - som jeg personligt har haft meget tillid til.

Men held og lykke derude - håber du ved hvad du gør.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Quote Originally Posted by Newton
    Jeg skal nok ærligt indrømme at jeg er skuffet. Havde du leavet til PE eller empire , eller en guild som reelt var foran, så kunne jeg forstå det, men at leave til untamed fordi de har taget en boss vi os er ved, og hvis du var en af dem der havde modet itl faktisk at yde noget for at få nye bosser ned ville du os vide det var en af dem vi er meget tæt på at dræbe.

Jeg undskylder jeg gør det her personligt, men jeg synes virkeligt det er ærgeligt at du dropper mange raids, også joiner en guild som er længere end os PvE wise, istedet for at prøve at løse dine PvE problemer.
    Alt handler ikke om PvE
    Yarr <3

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

nu skal i ik tror untamed er noobs... det er gamle raid medlemmer og northern horde medlemmer... raid er den guild der var tættest påå pe i pve... så de er ret ok..
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Acolyte

Ked af du leaver. Håber du finder hvad du søger.

Sd er nu et dejligt sted og fatter ikke nogen tror græsset er så meget grønnere på den anden side.

Det er nu engang spillet som bliver ensformigt, ikke de kammier man har i guilden.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Zarak
    Alt handler ikke om PvE
    Helt sikkert. Men hvis man da bare kunne se ud fra din afsked hvad fanden det er du savner...

Det ligner for mig endnu en af de klassiske "jeg ved ikke hvad jeg vil, så derfor gør jeg noget desperat" posts, men det er jo så bare mit syn på det.
    Guildboss - Danish Legacy

Quote Originally Posted by Reyven
    Alt handler ikke om PvE
    Helt sikkert. Men hvis man da bare kunne se ud fra din afsked hvad fanden det er du savner...

Det ligner for mig endnu en af de klassiske "jeg ved ikke hvad jeg vil, så derfor gør jeg noget desperat" posts, men det er jo så bare mit syn på det.
    Har haft nogle personlige problemer i SD der har gjort at jeg ikke har følt mig velkommen. Det er ikke noget jeg vil komme længere ind på, men folk må ikke tro at jeg tror at "græsset er grønnere" eller "jeg ved ikke hvad jeg vil, så derfor gør jeg noget desperat"
    Yarr <3

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Reyven
    Alt handler ikke om PvE

Har haft nogle personlige problemer i SD der har gjort at jeg ikke har følt mig velkommen. Det er ikke noget jeg vil komme længere ind på, men folk må ikke tro at jeg tror at "græsset er grønnere" eller "jeg ved ikke hvad jeg vil, så derfor gør jeg noget desperat"
    Fair nok. Zarak jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden. May your hits be crits.

Til andre der tænker det samme, tag fat i en officer hvis der er noget der plager jer. Med andre medlemmer eller lignende kan vi godt finde på en løsning. Munch out
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Guest

Hav det godt mester!