Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28

Thread: Doik søger (flere) venner i SD

Guest

jeg syntes også helt klart at man kan lave forskel på fremmede og på folk som er kendt IRL af i forvejen, medlemmer i SD.

Da risikoen for de åbenlyse probs er meget mindre.

Forum Convert Nevermore's Avatar

Quote Originally Posted by Oseali
    Quote Originally Posted by Nevermore
    Quote Originally Posted by Oseali
    Vil bare lige komme med min mening om den her ansøgning.. Syntes ikke det er rimeligt at vi kører med hårde ansøgningskrav til nye members og man så slækker kravene langt mere end hvad der tidligere er set.. syntes ikke det er fair over for andre ansøgere..

Ved godt at jeg selv ikke er den store WoW powergamer men bare hygger mig, og vil da gerne have flere at hygge mig med for har ikke travlt.. men det er dobbelt moralsk at lade andre slippe igennem lettere..

Ved godt hun kender en masse af jer RL, og at i hurtigt kan hjælpe hende op, men det er vel ikke ideen i rekruteringen i SD pt??

Det er ikke fordi jeg overhovedet har noget imod Doik, eller at vi rekutere lavere lvls, men bare at reglerne skal være ens for alle..

my 2 cent..

han er bare jaloux og alle skal vel ha en chance
    Hehe.. kan jo være man er jaloux over ikke at have venner som jeg kan invitere med

Og ja er da helt enig i at alle skal have en chance, pointerede bare at der er forskellige måder på hvordan man får den chance.. jo flere lowlvls jo bedre for mig, for jeg er jo ret casual i spillestil..
    hehe ja det rigtigt =D
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Forum Learner McMillian's Avatar

DOIK?!?! Jamen, DOIK?!?! Jeg tror faktisk godt jeg ved hvor det navn kommer fra, og jeg har aldrig været den der gik af vejen for ikke at holde på en hemmelighed.
    Doik, er ganske simpelt den lyd der kommer ud af Mightys overraskede mund, når hun prikker ham rigtig hårdt i siden, fordi hendes grafikkort har fucket WoW op igen. I ved lige der ved nyrene eller hvad det nu er der sidder der omkring. Hvad ved jeg, det var alligevel ikke nyrer jeg studerede da jeg åbnede min første biologibog.

Jeg må sige at jeg synes det er storslået at du er begyndt at spille Wow. Ikke så meget for min skyld, men Mighty har gennem de seneste år gennemgået en foruroligende udvikling hvor han er blevet meget udadvendt, selskabelig, og i det hele taget har fået al for meget Real Life. Det er næsten ikke til at holde ud af været venner med nogen der har så meget succes. I hvert fald så meget mere end mig :-) Alle ved jo at voldelige onlinespil fører til antisocial adfærd, aggressivitet, og irrationel opførsel, så jeg venter spændt på at der kommer lidt balance i regnskabet igen.

Hæhæ, nej det er sgu cool at du er kommet med i klanen, det må jeg sige. Skulle der nogensinde være nogen problemer, så skal du bare sige det til mig, så siger jeg det til Bo, og så beder han Wooot om at straffe en eller anden for at statuerer et eksempel. Du kan selvfølgelig og selv gå direkte til Wooot, men der er jo en ?chain of command?, der skal overholdes, men okay, den har så ikke rigtig noget med mig at gøre.

Velkommen til.
    Faking link-dead since 2002...