Results 1 to 19 of 19

Thread: Drossa 60 warlock søger ind i SD

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Default Drossa 60 warlock søger ind i SD

Hej til alle i SD.

Mit navn er Michael, jeg er 29 år og jeg tillader mig hermed at søge ind i SD's fælleskab.

Jeg spiller en lvl 60 warlock, som min Main (Drossa), men har osse mit smertensbarn som er min 56 warrior (Kroktor). Spiller dog ikke med min warrior, af den simple grund at jeg blev træt af ham, og valgte så en warlock i stedet. Har spillet WoW siden US open beta kom ud. Jeg spiller ca en 5-6 timer hver dag, og mere i weekenden, så jeg kan nok kaldes en meget aktiv spiller.

Jeg søger ind hos jer, fordi i mine øjne er i det bedste guild på serveren. Altid flinke og hjælpsomme, selv når man kommer med n00bie spørgsmål. SD er nok et af de få guilds på denne server der er respekteret af alle. Har aldrig hørt nogen tale dårligt om jeres guild. Derudover Kender jeg Drood, og Kisser fra mit arbejde, og har osse fra dem kun hørt gode ting om jer. Har Derudover spillet lidt med en warrior der hedder Winthaa, og Burger og Kartaag der begge hjalp mig med min dreadsteed quest.

Jeg er osse kommet dertil hvor jeg gerne vil opleve noget andet end UBRS/scholo og hvad de ellers hedder. Skal dertil siges at jeg er 100% MC/Onyxia/BWL klar, men alle adgangs quest klaret. Og selv om mit nuværende guild (devils advocate) er flinke og rare, så ser jeg os ikke tage bare i nærhenden af nogen af de instances det næste halve år.

Min tid går i øjeblikket mest i AV med at grinde mig op til exhaultet, hvor jeg er på 70% revered så regner stækt med at være done med AV i løbet af næste uge

Jeg har læst jeres CoC og regelsæt, og accepterer dem 100%.

Mvh Michael

http://wow.allakhazam.com/profile.html?653900

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Hmm var det ikke dig jeg var i 5 mands scholo med??

Forum Acolyte

thumbs up til Drossa han er top fin

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Adept Amute's Avatar

Jeg ved godt jeg måske ikke har meget at sige....

Men jeg håber i tag godt imod Mike her, han er en Fin fyr og han kan finde ud af at spille sin Class... men jeg er selvfølgelig ked af at miste ham Fra Devils Advocate, men jeg vil desværre gi ham ret i at vi ikke er tæt på MC / Onyxcia / BWL...

Men Mike jeg håber du få stillet dine Lyster. Og håber dig alt Held og Lykke i Fremtiden... men som du selv skrev, du har os på Friends List.

Men gutter tag ham under jeres vinger, jeg tror ikke i finder en bedre ven end ham her af en Warlock at være... hehe

Gluck min ven.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Quote Originally Posted by Duncanous
    Hmm var det ikke dig jeg var i 5 mands scholo med??
    Kommer an på om du husker det som et godt run, eller noget skidt

Ej jeg ved jeg har lavet et run med dig i scholo, og det eneste jeg husker er at det gik rimelig stærkt, men det hjælper osse en del når man har en warrior i fuld epic der ikke engang bøver at taunte, eller bruge sunder armor for at holde aggro

Og tak til amute for de fine ord..Nej du har nok ikke pokkers meget at sige her, men pænt af dig.

Yep har jo været i Scholo et par gange på det sidste pga. rep og dark runes (har hvad jeg skal bruge nu :-D ).

Kan sagtens huske Drossa og må sige at det ikke er hver gang et random run forløber så smertefrit, han vidste hvad hans job var og gjorde hvad han skulle :Thumpsup:

En lille update... er blevet exhaulted i AV og har fået min tome of shadow force...Så ka de lære det de dumme allier.. Så vil gå videre med at kigge efter godt FR gear..

Jo vi var en tur og lave en lille quest det var da ganske hyggeligt - og fornøjeligt - jeg er nok frisk en anden gang. Ingen fejl fra din side.

Du glemmer & nævne lidt om din chars talents ( og om det er din plan og beholde dem ) - men profilen fortæller da om et demonic speec meget tæt på mit.
    Jeg ser 17 FR på det udstyr du har på - & ringe+neck i bag giver 48 FR - eller 65 FR - før du tager din felhunter frem - den der chest ville jeg nok ikke bruge i MC.

Hvordan det ser ud med mangel på warlocks eller ej er ikke op til mig.

Burger

Forum Adept

Sign up til nogle raids på www.svin.org/raid

Så ser jeg på det.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Well...jeg er ikke helt sikker på mine talents endnu..jeg ved at jeg går demon/destruction vejen..kan bare ikke finde ud af om jeg skal have soul link eller ej.. tips og erfaringer fra andre locks ville være værdsat..men det er vel i sidste ende op til en at finde et build man kan lide.. Noget helt andet..findes der et sted hvor man kan se feks cloth drops med fire res? har signet mig op til et par raids...kan i bruge mig, så er jeg klar
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Forum Convert Nevermore's Avatar

soul link er virklig go til raid instance og så noget + range ville også være godt ellers fang mac er er warlock class leader
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Forum Acolyte

men mac er en langhaaret hippie noob

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Chrome, jeg har sagt til dig at du ikke skal rende og crappe i mit ansøgnings thread. Så med mindre du vil fortælle alle i SD hvor fantastisk jeg er, så kan du godt smutte nu :wink:

Har ikke de store opdateringer, men vil lige skrive så mit thread ikke ryger helt ud i glemslen Har løbet nogle runs, med de SD'ere jeg kunne, Bla noget DM west farming med dunc hvilket gik fint nok indtil Blizzard syntes at det var nok og lukkede ned for alle instancene Var osse i Dstrat med 5 SD'ere, der gik knap så godt. Dstrat Uden warrior/priest (især priest) er ikke så god en ide tror jeg vi fandt ud af.. ihvertfald smuttede folk og lod mig og peekachew, og en anden tilbage..snøft. Men havde det da skægt op til vores 4 wipe.. :P Anyways...bare en lille opdatering.

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

spillede noget DM west bog farming og noget Strat med drossa han har styr på sin char og er nice nok .... men han skal lige få styr på vt det hjælper meget
    Proud recruit of Hive-clan.com

Nå ja mit VT...Har et lille problem med at komme på VT. Jeg er den (u)lykkelige ejer af et Asus k8v-deluxe bundkort, og har det problem at jeg af en eller anden grund kun kan få lyd UD af MIC porten...der er 3 audio porte en lysegrøn som normalt burde være audio ud, et lyserødt som normalt er MIC ind, og et lyseblåt som jeg faktisk ikke kan huske hvad man bruger til..men faktum er at den eneste port jeg kan få lyd ud af er den lyserøde, altså MIC porten?!?!?
    Jeg har prøvet at installere forskellige drivere, både de sidste nye oficelle, og andre drivere, men lige meget hjælper det...hvis der er nogen der har prøvet noget ligende, eller har hørt om det må i meget gerne skrive enten her, eller kontakt mig ingame..

Hey Drossa, skidt med VT, skriv lige når du får det til at fungere igen.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Ville godt løbe lidt med dig for at opleve din spillestil - men det lyder da til dem du har spillet med er ret positive.

Få lige et par flere til at smide et par gode ord - så ser vi lige på om ikke vi kan bruge en til Lock i SD!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Vi har brug for dig i SD derfor 1 måneds trail, velkommen til.

Få et invite fra en officer ingame.