Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: I'm sorry sd

Forum Convert Nevermore's Avatar

Default I'm sorry sd

Hey sd er ked af det men jeg smutter nu

har en masse gode grunde men gider ikk flame folk det har bare bygget mere og mere op osv og det sidste kom så i zg i dag

har været stolt af at være i en guild og har da haft nogle gode tider og fået en masse gode mates og femates som jeg virklig holder af

men glæder ved spiller dør lidt på den måde sd køre nu

håber sd forsætter i al evighed og i få en mase gode oplevlser

men det er stadig med et broken heart jeg leaver SD

Take Care

Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Det var trist...

Håber du finder hvad du leder efter så

GL & HF
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Nu hvor du leaver, har du en idé om hvad der skal gøres bedre?

Det vil jo være rart hvis man kunne være lidt præventive og så gøre hvad der skal til så man ikke endnu en gang skal opleve en spillerflugt fra SD.

Nu hvor du er væk, da du jo sige hvad der var galt uden nogen kan bebrejde dig og vi har muligheden for at forbedre det.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

hør fisker hva dråben fra zg var men ellers alt hver der fx bliver postede på forum bliver flamede osv osv

men der er virklig mange dejlige og Rigtig gode spillere i sd bare hold på dem inden de smutter også

håber vi ses til noget pvp i moRn retaru mate ^^
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Vidste sgu ikke du ville smutte af det her

Anyways dråben i ZG var da der blev besluttet midt i raidet at alligevel brug zgp selvom vi ikke havde fået dataen fra Newt.

Men udover det, så håber jeg bare du skal køle lidt ned, synes det er en smule for lidt at smutte over

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Nevermore
    hør fisker hva dråben fra zg var men ellers alt hver der fx bliver postede på forum bliver flamede osv osv

men der er virklig mange dejlige og Rigtig gode spillere i sd bare hold på dem inden de smutter også

håber vi ses til noget pvp i moRn retaru mate ^^
    Surt at miste dig Nevermore

Hatten af for at du tager en pæn afsked og ikke vil hænge nogen ud.
    Hvis der er noget du syntes vi skal gøre anderledes fremover må du meget gerne sende en PM til mig eller en af de andre officere.

Det gælder jo om at udvikle os hele tiden.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

:cry:

Forum Knight Ladydie4's Avatar

NEEEJ

Ikke dig :-(

Har godt kunnet mærke på dig du ikke havde gnisten så meget mere - men jeg håber dybt og inderligt, at du en dag kommer tilbage!

Du vil ALTID være på min Freindlist - husk - jeg er kun en /w væk!

:cry: :cry: :cry:

(håber du kan overtales til på VT at forklare hvad der er gået galt)
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Det lader til at jeg har bidraget til at skubbe dig ud over grænsen Nevermore (ved ikke at træde i karakter i ZG) og det er jeg ked af ops: :cry:

Det vil jeg gerne undskylde for og så håber jeg du fortryder og vender tilbage :wink:
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

Så må jeg være det dumme svin der siger at jeg ikke har meget til overs for folk der bare skrider fra guild pga loot i et fucking raid e.l. Var træt af folk der skred fra raidet igår, at skride fra guild af den grund er under alt kritik og det lyder som en dårlig undskyldning for at dække om noget andet.

Ingen :cry: herfra, fatter ikke Holgers og Ladys reaktioner, så lad ham skride ffs når det er det han vil.

Forum Learner

Quote Originally Posted by Chade
    Så må jeg være det dumme svin der siger at jeg ikke har meget til overs for folk der bare skrider fra guild pga loot i et fucking raid e.l. Var træt af folk der skred fra raidet igår, at skride fra guild af den grund er under alt kritik og det lyder som en dårlig undskyldning for at dække om noget andet.

Ingen :cry: herfra, fatter ikke Holgers og Ladys reaktioner, så lad ham skride ffs når det er det han vil.
    Nu var jeg desværre ikke med, jeg måtte aflyse et par timer før, hvilket jeg også beklager endnu en gang.

Hvis folk er skredet fra raidet, pga. lootreglerne blev ændret midt under raidet, og endda blev ændret til et system som ikke pt er funktionsdygtigt, så kan hverken dig eller nogen anden bedrejde folk for at skride fra et raid. Og dette uanset om i lavede en poll undervejs eller ej. (så længe folk leaver med det samme, det hjælper ikke noget hvis folk skrider på et senere tidspunkt under raidet, men stadig giver lootreglerne skylden. Hvis folk ikke er smuttet med det samme lootreglerne blev ændret, kan jeg bestemt godt forstå dit sure opstød).

Jeg har også én gang været utilfreds over lootreglerne blev ændret, da leavede jeg i starten af raidet inden det gik igang. Hvis et af grundlagne for et raid bliver ændret midt under et raid, så er det ikke hvad folk har signed op til, og da mener jeg at folk skal kunne trække deres sign up tilbage hvis de ønsker.
    Dengang jeg selv leavede skal det dog siges jeg hverken blev sur eller flamede nogen for det. Jeg var bare ikke enig, og efterfølgende snakkede jeg det igennem med dem som havde sat det i kraft.

Det går begge veje, og hvis raidleader ændrer noget drastisk under et raid (udover taktik, en raidleader skal selvfølgelig have lov til at teste nye taktikker), så kan han eller andre ikke bebrejde nogen for ikke at være enige.

Jeg kan ikke garantere jeg selv var blevet under resten af raidet heller, jeg er kæmpe modstander af at noget som helst bliver ændret under et raid. Lige hvad det angår er jeg rimelig kold overfor hvilket system jeg ellers foretrækker, det virker bare fuldstændigt uholdbart at ændre noget mens man er igang.

Jeg kan kun give dig ret i at et /gquit er for langt ude, hvis det kun sker pga. en ting som denne. Vil her også tilføje at Nevermore nok er/var en af de absolut mindst lootfikserede i guilden, så det er ikke pga. loot han er smuttet. Som han selv skriver, er det noget han har gået og overvejet, og én episode skal jo være den sidste. At det lige blev i ZG virker tilfældigt.

Desuden hjælper det ikke at flame Holger og Lady, vi er flere der kommer til at savne ham, og folk skal selvfølgelig have lov til at give udtryk for dette.

Dette reply er ikke lavet for at flame hverken Chade eller andre som måske sidder og er sure over folk skred osv, men i bliver sgu nødt til at forholde jer til at ikke alle er enige og sidder og klapper i hænderne, når noget bliver ændret.

Jeg kommer også til at savne dig nevermore, hyg dig hvad end du vælger.

Mastering the Lint - http://wow.allakhazam.com/search.html?q=pocket+lint

Woodendynamo - 60 rogue - Herb-boy/Engineneering
    Grindbot

Ass, gas or grass, nobody rides for free

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Held og lykke med det du søger Nevermore
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

Altså mht det med at leave midt i raid? den første der leavede var mig? ogdet skette kl 23:32? og det var pga jeg sku sove? og raidet var egentlig kun til kl 23:30?.. så alle der leavede (ved ikke hvor mange da jeg gik i seng med det samme) kunne jo være leavet pga tiden? Ved self. ikke, kan være der var nogen der skred pga regler selvf. Men man skal huske at raidet var kun til kl 23:30 så alle havde 100% ret til at leave.

Til nevermore vil jeg sige pænt farvel(medmindre du selvf. Kommer tilbage og hf derude og ps. Stopper du helt med wow? Eller bare med SD?)
    Proud recruit of Hive-clan.com

Guest

Jeg flamede ikke nogen.

På samme måde må du sgu accepterer at jeg ikke klapper i hænderne og respektere folk når de /gquit på så tyndt et grundlag.

øhh DÅben betyder nok at der har været meget andet hvis jeg skred pga loot ville jeg nok være i pe i stedet ;-/ så tjek lige dine ting inden du skriver

og holgerDk det er oki

men sådan som jeg forstod det var ham som foslog det kun sage det så han havde støere chance for at få et loot imo .... for så Vidt min guild list sage så skred han fra zg d ahan ikk fik sin trinket anyway og gik i ab og raid var ikk finish

men kan der jo sikkert være en forkalring på

og igen så var det ikke PGA LOOT JEG SKRED er 100% gald for bruger fik den for ahn er sku en kanon gut og har hjulpet meget til

mere at folk kan have være på den måde og så er jeg træt af sd flaming næsten alle post på sd board er blev til flaming på den ene eller anden måde ^^

ville aldrig leave en guild pga en fik mit loot eller en kom til at ta loot på en elelr anden måde..... jeg har venner i sd jeg ville gi altt mit epic´s for

og hvis folk tror jeg kun er i sd for loot, kender de mig jo ikk anyway

fair nok at era skal smutte fordi han skal i seng man kan jo altid lige finde en anden og gi en sumn
    og holgerDk er da også en nice person

og lady im sorry

med heldsyn til guild søger jeg ikk ind i nogen anden tror jeg for sd var guilden for mig og har sku haft den rigtig Nice Oplevles i den guild
    og vær nu lid sød ved holger og lady de er søde "mennesker"

så tuller nok bare lidt rundt og pvp hvis jeg ikk stopper

/hugs Never

Forum Learner

Jeg flamede ikke nogen.

På samme måde må du sgu accepterer at jeg ikke klapper i hænderne og respektere folk når de /gquit på så tyndt et grundlag.
    well, jeg synes stadig ikke det var fedt du bragte Holger og Lady ind i dit comment som du gjorde, men lad os droppe det her :wink:

Og jo jeg respektere din holdning, det skal du ikke være i tvivl om.

Som Era skrev gik folk først efter 23:30, som raidet var sat til. Efter denne tid må folk selvfølgelig gå som det passer dem, uanset hvor kedeligt det måtte være for dem som vil fortsætte.
    Der var bare flere tidligere reply´s der fik det til at lyde som om folk var skredet under raidet, og dette tog jeg udgangspunkt i, i mit første reply.

Mastering the Lint - http://wow.allakhazam.com/search.html?q=pocket+lint

Woodendynamo - 60 rogue - Herb-boy/Engineneering
    Grindbot

Ass, gas or grass, nobody rides for free

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Jeg kan rigtigt godt lide Nevermore og er personligt ked af der er sket ting - som jeg åbenbart ikke kunne have gjort noget ved.... - som har gjort jeg mister en kær ven i SD!

Som Never siger - så var det dråben der fik bægeret til at flyde over - han har i noget tid været ked af nogle forskellige ting...
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Dem der leavede efter Hakkar var sådan berretiget til det da raidet var sat til at slutte kl. 23.30 og kl. var 23.40 da det sidste loot blev uddelt. At folk så ikke lige bliver og giver en hånd med den sidste boss kan man så mene om hvad man vil (no hard feelings fra min side)
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

som nevermore selv ved kommer jeg sku til at savne ham

og jeg forstår udemærket hvorfor han leaver og nej DET er ikke pga af loot!!!

Hæng on never vi skal stadig fjolle mig slipper du ikke for

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Er der nogen der gider at sende mig en PM med information om hvad fanden der skete på det raid som var skyld i så meget ballade? Det ville være rart lige at høre nærmere om det så vi måske kan forsøge at gøre noget der forhindrer gentagelser.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Acolyte

Kender dig ikke ordentlig Nevermore, men sku synd hver gang nogen forlader os.

Med hensyn til det igår så står jeg uforståen over din opfattelse af hvad der skete. Oplever hele situationen på en helt anden måde.

Min forståelse af hvad der skete i ZG

Efter Tiger boss droppede en fed ring og Aegis, 15 personer rollede på ringen som måske nok kun er needed af 5 personer, dette irriterede nogen.

Dette gav udslag i at jeg forslog vi kunne bruge ZGP til næste boss da jeg havde scenraid liggende og kunne monitor hele raidet og sende det til newt. Vi brugte så et system som var blevet brugt 1 gang før nemlig at alle kunne byde op til 3 gange min pris for et item. Og dette ville så på et senere tidspunkt blive taget fra deres ZGP.

Det vil sige at alle som virkelig needede havde mulighed for at byde på det item de nu ville have og folk som ikke rigtig needede ville så nok ikke byde.

Der blev argumentere lidt for og imod men jeg gik med den opfattelse at alle synes det var ok.

20 min senere ser jeg dig skrive i raid:" Jeg leaver synes det er latteligt at skifte loot system i midten af det hele"

Er også uforståen overfor din comment til flaming, synes ikke det er et stort problem her i SD board udover en commentar som Chades som synes ligger langt under bælte stedet og andre kommentare i den stil. Men med 140 personer bare i SD wow kan det jo nok ikke undgås at folk kommer til at skrive med lidt store bogstaver engang imellem.

Jo SD har lidt problemer alt køre ikke som det skal, men forstår ikke dine grunde til at smutte. Men håber du får det godt og jeg møder dig i AB

SES

ja men hvis det er et opgrate needer alle vel ^^ det lidt alla at newt sys at vi skal lave /random 100 i mc fordi han ikk gider buge dkp ^^

det ville være fint hvis man for starten havde sagt at vi bruge zgp man kan ikk bare ænre loot regler 40% inde og slet ikk når der kun er 40-60% der sys om det.... men anyway det er fortid nu

men jeg giver ikk skylden til nogen

vil også savne dig retaru :¨(

Guest

Er sq ked af det Never, men som du nok ved, forstår jeg dig udemærket. Jeg har en hemmelig deadline og hvis SD ikke er blevet bedre til den tid, tager jeg den samme vej.

Hav det godt mate!

Stay in touch - I know I will...