Originally Posted by DwayneNightseer
Min holdning til det er at så skulle du bare tage at skride med det samme. Så kan vi bruge vores tid på den som er her for guilden, og ikke bare kasserer SD når de ikke lige får deres vilje.
Originally Posted by DwayneNightseer
Min holdning til det er at så skulle du bare tage at skride med det samme. Så kan vi bruge vores tid på den som er her for guilden, og ikke bare kasserer SD når de ikke lige får deres vilje.
Guildboss - Danish Legacy
Svin mig (ikke til dig Reyven)/skæld mig ud i den post jeg selv har startet om problemet, så vi ikke ødelægger Nevermore's farvel.Originally Posted by Reyven
EDIT:
Min deadline er IKKE grundet tonen i SD. Den er udelukket sammenfattet omkring problematikken med casual/hardcore delen.
Jeg siger bare at jeg godt kan forstå Never, og at jeg også synes tonen kan være lidt grov, men det er altså IKKE derfor jeg skrev det med min deadline!
Du ligger stadig trygt i min friends liste som du altid har gjort.. håber at se mere til dig mate..
:cry:
I KNOW SØDE VIL OGSÅ SAVNE DIGSORRY FOR CASP
og tak night ....ill Stay in touch
mate
Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
Jeg synes egentlig at den deadline, som du kalder den, bør være officiel, istedetfor at luske rundt i buskene, og pludselig leave, fordi vi ikke lige har nået din deadline.. Kan du se problemet, eller skal jeg stave det for dig? Heh :wink: :POriginally Posted by DwayneNightseer
*Edit* Sorry Nevermore, glemte lige at ta' afsked med dig, det er jo trods alt din post :wink:
Håber du får det godt udenfor SD.. Jeg kender dig ikke så godt, men du lader til at være en super gut, og en god spiller, så jeg er ked af at se dig leave :cry:
(Vi ses når du om en måned fortryder og søger ind i SD igen hehe :wink: )
Ses ingame..
Mvh. Lunst![]()
hehe bad bad bad lunstOriginally Posted by Lunst
men tak
![]()
hehe ja vi ses nok om en månedes tid ^^
Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
Har meldt Nevermore ud af SD og flyttet post til det åbne forum så folk kan sige farvel.
Altid kedeligt når nogen smutter![]()
du vil altid være min Duncanmus![]()
Det hedder "Donkey-nuts",Originally Posted by Nevermore
eller Dunc-anus,
eller Duncanoob,
eller... :wink:
Gl HF fremover Aldrigmere :-D
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.
lol der røg rasten af hans dignity ^^
go jul og tak holger ^^
Ja det gjorde den vidstOriginally Posted by Nevermore
![]()
kom tilbage Nevermore:cry:
Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.
Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb
Never say Never!!
Jeg synes du har taget en dårlig beslutning på et dårligt tidspunkt..
Det sker desværre tit at folk der har det skidt med en stress periode tager drastiske beslutninger i en humørsvingning..
Du har altid været cool i SD, så din bro er ikke brændt, men det er kun fordi det jeg kan forstå at raidet alligevel var overstået at jeg ser igennem fingre med det.. For er der noget jeg ikke bryder mig om, så er det hvis nogen smutter fra et SD raid pga. problemer med loot. Men du skriver det ikke var derfor, men stemningen generelt..
Så kom ovenpå igen mand, og lad os komme videre!
Until Later!
wOOOOt
Grundlægger af Semper DanicaForlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.
there there lady /hug men som WoooTh siger det "Never say Never!!"
miss u guys
Tak wOOOOt
hehe i know loot betyder ikk så meget for mig ellers var jeg jo i pe ^^
/ nice efter jul og Nice nytår mates![]()