Results 1 to 2 of 2

Thread: Drale vil vre med i WoW ingen :)

Forum Learner Drale Jast's Avatar

Default Drale vil vre med i WoW ingen :)

Ja, fik at vide af Revyen af jeg skulle skrive mig p her s w000t kunne godtage det eller ej.

Vil gerne vre med IG igen, er dog nok ikke den helt hardcore WoW spiller da jeg er ved at lre det forfra igen med en ny char som hedder Sankuaye, lvl 11 (indtil videre, vil gerne op p de 60 ihvertfald ) troll rouge.

Men eftersom SWG dde fuldstndig for mig ved NGE, og SoG ikke er vildt spilleligt pt. med de crashes jeg har, er jeg med i WoW indtil og bagefter Dark and Light er udkommet

S pretty pleaaaase, let me back in
    SWTOR :
    Mom - Jedi Shadow
    Ikoss - Jedi Sentinel

SWG :
    Mom - Jedi Knight - Resting
    Ikoss - Bounty Hunter - M.I.A

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Drale

Som du mske kan se, s er du faktisk stadig medlem... Ok du har s vret inaktiv lnge og er reelt s ikke medlem...

Du skal lige gre dig nogle klare tanker... SD i WOW er ikke som du kender os i de gamle spil.. Vi krer mere hardcore, raidbaseret, og for at f plads p raids, krves der aktivitet, grinding efter gear og andet godt som man skal bruge til raids.. Samtidig krver at du spiller en char vi har brug for p raids, og at du har styr p hans rolle i div. instances... Nu skal man jo selvflgelig bruge alle classes til de store 20 og 40 mands raids, men vi har mange som s har frsteret til at komme med, og dem som sidder p bnken kommer kun med nr der er afbud og frie pladser...
    Nu snakker jeg de store raids, der er stadig masser af andre guild raids af de mindre.. Men endgame skal man knokle for..

De fleste spiller deres lvl 60 s din vej op kan blive noget ensom, medmindre du finder nogen som ogs grinder deres alts..
    Din Rogue er den class vi needer mindst!! = endnu drligere chancer for raidpladser.. Sry - thats life..

Nr det er sagt, og du er ok med dette, s er du velkommen - du er stadig medlem, og skal bare give os et tell ingame for et guildtag...

Men er du til DNL nr det krer ordentligt, s koordiner med Barahir at du kommer p det team, og s m du se om WOW bare er hygge, eller om du bliver bidt og joiner vores mere hrde gutter og gutinder..

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.