Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: Another rides the bus...

Forum Disciple

Default Another rides the bus...

Ja, jeg leaver sgu. Kunne skrive en lang post omkring det, men holder det kort.

WoW siger mig ikk ret meget mere og med mit nye arbejde vil mine PvE muligheder være begrænset. Spillet har ikk mere at tilbyde mig.

Jeg leaver derved også SD i WoW, dertil hvor SD er nået er der behov for hardcore gamers og det er jeg ikk. Jeg har pt intet at tilbyde SD, derfor leaver jeg.

I er nogen fantastiske mennesker, men det er sgu bare ikk nok.

Jeg cancler min acc her om lidt, men den er til salg!

lvl 60 druid: Fuld cenarion sæt, 600+g, backpacks fyldt med potions osv, bank fyldt med enchant stuff til ca 200g + random stuff (150g), alle prereqs done (på nær AQ, self).
    lvl 35 warr: Random stuff, 30+g, backpacks fyldt med random stuff og en del udstyr til lvl 40.

Ses SD...
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

kom over i SoG

du må ikke leave... :cry:

I'll miss U :cry: :ked:

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Nu må det stoppe!!

Jeg er ked af at se endnu en god spiller forlade os. trist trist.

Men Dujo, pas på dig selv. Jeg synes du skal holde lidt igen med at sælge din account. Det er jo set før at folk har fået lyst til at spille igen efter et stykke tid.

GL HF!
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Acolyte

Held og lykke derude.

Kender følelsen. Hvis du vil spille mere af den slags spil synes jeg du skal se på SoG (DnL)

Tak for alt.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

SD Medlem Forum Elder

Ses dujoman.

Druids blev sq hurtigt en mangelvare igen

/wave
    Druids are PvE

Forum Disciple

Stopper du i SD, eller bare i Wow?

Synes det er surt hvis du skrider fra hele SD bare pga. Wow er blevet kedeligt!

Du må have det godt Dujo!

mvh
    Jeg var en dårlig Warlock..

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Dujo, hold nu fast på din account så du kan komme tilbage hvis du får lyst til lidt senere! Det er jo fair nok at man trænger til en pause, men kan du måske undvære SD's næste store fest? Nej vel!

Du skal ikke forlade SD fordi du forlader WoW. SD er meget andet end WoW og den dag WoW lukker er guilden her stadig, i fuld gang med at have det sjovt i et eller andet spil.

Bearform 4 ever!
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple

Stopper ikk pga andre der smutter! Stopper fordi der ikk er noget tilbage i WoW for mig.

Hvis jeg kan blive i SD uden at spille et spil aktivt, vil jeg meget gerne dette. Men hvis ikk, så ja så leaver jeg også SD. Har ikk tid til online spil mere, desværre....

Quote Originally Posted by Dujo
    Stopper ikk pga andre der smutter! Stopper fordi der ikk er noget tilbage i WoW for mig.

Hvis jeg kan blive i SD uden at spille et spil aktivt, vil jeg meget gerne dette. Men hvis ikk, så ja så leaver jeg også SD. Har ikk tid til online spil mere, desværre....
    Så skal du ihvertfald som minimum love at deltage i den næste fest!

Hvis du fortsætter med at være lidt aktiv på forumet og det ikke er udelukket at du igen joiner os i et andet spil, så burde det vil være ok.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Damn...

Forum Acolyte

for satan da dujo

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Dujo, du ved jeg holder af dig, så tag det her som en venlig hilsen:

Jeg er ligeglad med om du er casual og ikke spiller så meget, men du er fanme for dum hvis du sælger din druid!! Du er et socialt hyggedyr, og du elsker SD, jeg vil vædde en kasse bajer til sommerfesten på at du får lysten tilbage og vil spille igen efter en god pause.. Fair nok hvis du vil leave SD, men du laver en fejltagelse! And you will be back.

Du var en whiner første gang SD lavede hardcore opgraderinger for at klare MC. Men du endte med at nyde godt af projektet og fik fuldt Druid sæt.. Nu opgiver du igen fordi du ikke tror der er noget i SD for dig mere... bla bla bla - tag dig sammen knægt, hold pause en måned eller to, men sælger du din acc så fortryder du!! Trust me.. Dampbarn!

<3
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Ja heheh jeg følger naturligvis lidt med på sidelinjen som altid...SD er jo stadig så meget mere end WoW.

Jeg kan på sin vis godt i et flygtigt øjeblik se din problemstilling "SD-WoW leder efter Hard-core spillere, jeg er casual og kan ikke tilbyde SD noget"...men det er bare sådanne at der altid er og har været plads til os "Hygge-Core" spillere...det er hard-core afdelingen af SD der har været/ er præssede....

Så slap af og lad værd med at lade "WoW" get the best of you og føle dig truet af de hard-core tiltag der bliver lavet...hvis du er casual og vil være ultra casual i fremtiden...så er det da bare super...du kan logge ind når du har tid nappe dig nogle fede timer og så lade det være det...hvis dit ambitions niveu er hygge og spas så er det jo bare det...dem der vil være hard-core de skal nok klare det ...de er jo hard-core og ved hvad det kræver....

Jeg er hygge-core(semi hard-core) og ved hvor mine styrker og begrænsninger er og forholder mig så til dette....Eneste irritations moment er at når jeg som hygger er meget væk så skal man pm en om reinvite for at være sammen med sit guild...det glemmer jeg hygger bare rundt for mig selv når DAOC er nede...eller på lav blus.

Så Dujo back to basic...det som SD i virkeligheden står for..behøver jeg nok ikke forklare dig...Denne post gælder naturligvis alle de casuals som føler sig berøvet og truet af nogle guild tiltag der i første omgang ikke drejer sig om casual men om at sikre at de SD'er der gerne vil og har tiden til at spille hard-core også har muligheden for det, i det guild som ubetinget er det bedste Semper Danica.

Og så syntes jeg fakker talt ikke posts som disse høre til på open forums men i member sektion....det er en røffel til board admins...posts som disse skal og bør være members only...

Edit: Det med plads til casual/super casual gælder for nuværende medlemmer da der er særlig rekruterings procedure i WoW-afdelingen på nuværende tidspunkt.

Glalain/Galada/Finegal...Daoc... :shock: 8)

Askild/Jalte/Zemil...WoW... :shock: 8)

Cancel din WoW account og kom over til os i DAOC.

Der er så meget mere indhold i DAOC i forhold til WoW!
    LOTRO: Seen - Dwarf Minstrel
    DAOC (inactive): Ites - lvl 50 druid, Iset - lvl 49 mana eldritch
    WoW: Retired

Forum Convert Lunst's Avatar

Ej dujo ffs, din wanker :cry:
    Håber du får lysten tilbage, for du er fandme en grineren gut, og SD's fester bliver helt sikkert ikke det samme uden dig, så find lige et eller andet du kan lave i SD.. Hjælp med at administrere forum eller noget :P For ellers bliver jeg trist og ensom til den næste SD fest
    Så skal du lære mig den der BEERform :-D

/Hug

Forum Disciple

Okay, dette kræver åbenbart lidt forklaring

Jeg vil helst forblive i SD, indtil jeg lige for styr på mit liv (Ret stor omvæltning der er igang pt) og hvad jeg vil. Men I ser nok ikk mig IG de næste par uger, Jax låner min acc så længe han har lyst (indtil d. 23 marts hvor den udløber) også tager jeg den med ham derfra. Indtil videre sælger jeg ikk min acc, men vil give mit pass videre til et par folk som jeg ved ikk laver noget fy med min acc! Pt er "dujo" død, men skal nok komme igen på et tidspunkt.
    Jeg er ikk bange for det nye CR system, det skal nok gå godt for jer, men jeg ved bare at det vil ærge mig og gå mig på jeg ikk kan hjælpe SD mere (Ved at møde op fx) end i weekenderne i nogen få timer. Har ikk tiden til at grinde gear (Af underlige grunde virker mit internet først hen mod middag) og har en ambition om at træne (styrke/kondi træning) alle hverdage. Jeg har bare mistet lysten til WoW, måske kommer den igen, måske gør den ikk.
    Jeg er en ret eftertænksom person, og har tænkt en del over dette. Og der er bare nogen ting i mit liv, jeg har været nødt til at gøre op med mig selv, om det er noget jeg skal blive ved med eller stoppe med. Dette er blevet besluttet ud fra en eneste sætning: Får jeg noget ud af det her? Og svaret med WoW er nej.

Noget helt andet: Jeg vil MEGET MEGET MEGET gerne med til den næste SD fest.

Til Wooot:

Jeg ELSKER SD! Det har holdt mig i SWG i 4 måneder mere end jeg egentlig havde lyst til! Det har holdt mig igang i WoW i en måned uden jeg egentlig havde lyst til WoW. Og SD fylder meget i min hverdag (forumet bliver tjekket 5+ gange hver dag) og snakker med rigtig mange SDere. Så vil meget gerne ha lov til at blive og hygge med jer...

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Du er velkommen til at blive mens du finder ud af hvad der skal ske.

Det er også nemmere at vi ikke skal til at melde dig ind igen når du alligevel spiller wow med os om 1 måned...
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by Dujo
    Okay, dette kræver åbenbart lidt forklaring

Jeg vil helst forblive i SD, indtil jeg lige for styr på mit liv (Ret stor omvæltning der er igang pt) og hvad jeg vil. Men I ser nok ikk mig IG de næste par uger, Jax låner min acc så længe han har lyst (indtil d. 23 marts hvor den udløber) også tager jeg den med ham derfra. Indtil videre sælger jeg ikk min acc, men vil give mit pass videre til et par folk som jeg ved ikk laver noget fy med min acc! Pt er "dujo" død, men skal nok komme igen på et tidspunkt.
    Jeg er ikk bange for det nye CR system, det skal nok gå godt for jer, men jeg ved bare at det vil ærge mig og gå mig på jeg ikk kan hjælpe SD mere (Ved at møde op fx) end i weekenderne i nogen få timer. Har ikk tiden til at grinde gear (Af underlige grunde virker mit internet først hen mod middag) og har en ambition om at træne (styrke/kondi træning) alle hverdage. Jeg har bare mistet lysten til WoW, måske kommer den igen, måske gør den ikk.
    Jeg er en ret eftertænksom person, og har tænkt en del over dette. Og der er bare nogen ting i mit liv, jeg har været nødt til at gøre op med mig selv, om det er noget jeg skal blive ved med eller stoppe med. Dette er blevet besluttet ud fra en eneste sætning: Får jeg noget ud af det her? Og svaret med WoW er nej.

Noget helt andet: Jeg vil MEGET MEGET MEGET gerne med til den næste SD fest.

Til Wooot:

Jeg ELSKER SD! Det har holdt mig i SWG i 4 måneder mere end jeg egentlig havde lyst til! Det har holdt mig igang i WoW i en måned uden jeg egentlig havde lyst til WoW. Og SD fylder meget i min hverdag (forumet bliver tjekket 5+ gange hver dag) og snakker med rigtig mange SDere. Så vil meget gerne ha lov til at blive og hygge med jer...
    Yeah, whatever man..

He'll be back.. :twisted:
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Sådan af ren nysgerrighed, hvad står sådan en account egentlig i(Jeg har nok ikke råd, damn you SU ! )?

Dujo, vi kan sgu ikke undvære dig! Du er nødt til at fortsætte med at være aktiv på forumet så vi kan lokke dig tilbage i folden med tiden

Forum Disciple

Quote Originally Posted by Frygah
    Sådan af ren nysgerrighed, hvad står sådan en account egentlig i(Jeg har nok ikke råd, damn you SU ! )?
    Hvis du skulle overtage den med det samme: 800 kr som minium. Er nødt til at forlange en del pga gear, penge og bags osv. Men sælger pt ikk min acc...

Np Dujo, det var også mere af interesse....

Står en account med epic virkelig i så meget? Det er dan sindssygt(ikke at jeg tror du lyver )
    Det svarer jo til 2 byture!

Np Dujo, det var også mere af interesse....

Står en account med epic virkelig i så meget? Det er dan sindssygt(ikke at jeg tror du lyver )
    Det svarer jo til 2 byture!

Det lyder som nogle kedelige byture til kun 400,- stykket. Skal du ikke have noget at drikke, eller hva?

800,- er vel ikke så vildt. Spillet i sig selv koster jo ca. 350,- og så er der ca. 2½ måned subscription tilbage på hans account hvilket er omkring 200,- yderligere. Så det er kun 250,- der går til at dække en max lvl druid med epic gear og måske lidt gold i banken.

Hmm ja, sådan havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt den igennem, altså selve spillet+spilletid etc. Fair nok pris egentlig(hvis den var til salg)

Og Aalborg er faktisk en ret billig by at drikke igennem i. En flaske Captain Morgen med sodavand for 200kr er til at holde til!

Hmm ja, sådan havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt den igennem, altså selve spillet+spilletid etc. Fair nok pris egentlig(hvis den var til salg)

Og Aalborg er faktisk en ret billig by at drikke igennem i. En flaske Captain Morgen med sodavand for 200kr er til at holde til!

Ok, jeg havde ikke taget højde for at du har mulighed for at gå i byen i "gaden"