Results 1 to 23 of 23

Thread: /gquit

Guest

Default /gquit

^^

Leaver guild når jeg en gang logger på i eftermiddag.

Mit problem er hverken med BWL, loot eller noget, men med ledelsen. Hvad er det Era sagde ? "ledelsen arbejder på det så stfu" ?

Træt af at hver gang jeg siger noget så bliver det med det samme veto'ed selv om der er mange medlemmer der bakker det op, eller også bliver tråden bare låst.

Og nej reyvyen spar mig din lootwhore/raidwhore kommentar, har overhovedet ikke søgt ind i en ny guild, regner bare med at stene i BGs unguilded forløbig.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Another one bites the dust..

Hvis du ikke syntes vi gør det godt nok i ledelsen, har du så overvejet at søge ind som officer og give en hånd med ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

synes det er surt du leaver af de forkerte grunde... er selv tit småtræt af ledelsen men man skal være stædig og overbevise dem, ik tage den nemme way out.

men anyways har sku været cool at raide med dig og lave bg's total nice druid

og mon ikke vi kommer til at ninja et par flag sammen alligevel

ninja hilsen Era
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Knight Ladydie4's Avatar

skulle lige til at skrive i den anden post, at jeg synes det er et fint forslag man skriver i signup, hvor mange grænne items man har.

jeg har selv en grøn ring - jeg bruger i mit maks mana gear - når jeg ikke er i maks FR gear....

Ked af hvis du virkelig leaver fordi nogle folk er lidt hurtige med deres bemærkninger

Vi er altså mange, der gør et stort stykke arbejde for SD - hvorfor kan ingen finde ud af at snakke med en af os om et problem - inden de leaver?
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

/cry
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by Kirneh
    Another one bites the dust..

Hvis du ikke syntes vi gør det godt nok i ledelsen, har du så overvejet at søge ind som officer og give en hånd med ?
    Det er da rigtigt nok, vi har jo ikke rigtigt hørt noget fra jer, ikke engang et "vi arbejder på det".

Men Tauchade der skal sgu nok ske noget, så bare hæng i hvis du vil, ingen grund til at miste en god druid på det her.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hva er det i forventer af os ???

Der er blevet brugt meget store mængder energi på at få CR op at køre for netop at gøre noget.
    Hvad er det i vil have vi skal arbejde på nu ?
    Vi sætter noget i system som kan blive rigtig godt, men folk vil ikke vente til det er godt kørende.
    Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige lige nu, og tror mange andre i ledelsen har det på samme måde...

Men W har sgu givet en udmelding http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?t=10887
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg aner ikke hvad det er du venter fra ledelsen. Hele CR tiltaget er et enormt projekt som vi har brugt meget tid og energi på, og aligevel i er en flok medlemmer der skrider midt i opstarten.

Men ok, du vælger at være en del af problemet istedet for en del af løsningen. Ligesom alle de andre der er skredet og har sat os tilbage. Håber du er fuldt ud over klar over at din afgang vil sætte SD yderligere tilbage og formentlig være årsag til at endnu flere skrider. Godt arbejde!
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Convert Nevermore's Avatar

Quote Originally Posted by Chade
    Så må jeg være det dumme svin der siger at jeg ikke har meget til overs for folk der bare skrider fra guild pga loot i et fucking raid e.l. ..... .
    .... host host ...

der vil altid være problemer i en guild og det er ikk altid lige let .. det er jo ikk en lille ting de skal rette i sd det er jo en kæmpe projekt at gå i gang med plus der er kommet mange nye "gode" wow players og et par der er leavede såRh

bare hæng i de skal nok få det op og stå det har jo lige været jul og nytår og folk har sku også arbejde familie ol.... og de for ikk noget for at lave de ting de gør.... det er noget de laver for Guilden dvs også dig ..... man kan sku altid brokke sig men hva kan de bruge det til hvis det eneste du siger er kom nu i gang ... are we there yet

gi dem nu lidt tid de er i gang

håber du finder hva du søger i ab ^^
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Syntes det er synd at folk leaver, og især over de mest underlige grunde.
    Jeg BLIR fanme til den bitre ende...monstret slipper i ikke for
    Jeg håber på mange fede raids med jer alle
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Guest

Payback time Never ?

Men ja jeg er ret ligeglad med loot i BWL e.l. ved sgu ikke en gang om tier 2 er et upgrade fra tier 2.

Mig: "Lad os lave en BWL raid hver dag der ikke er andet planlagt, hvis der ikke er nok der er signed op, well så har vi da i det mindste prøvet"
    Ledelsen: "STFU noob"
    Mig: "CR er ikke til stede for at kompensere for at Jo Grønberg kan få upgraderet sit lvl 52 grønne gear, gør noget ved det, her er et forslag"
    Ledelsen: "STFU noob"
    Mig: "KKBYETHXFYBBQ"

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Du har jo ikke fattet en skid, Tauchade. Du har ikke engang gidet læse hvorfor f.eks. forslaget om at lave BWL raids konstant og nonstop ikke holder. Det holder ikke fordi hvis vi bare kaster om os med raid signups så ender vi med at mangle 20 mand på hvert eneste signup og en masse aflyste raids. Derfor er det klogere at koncentrere kræfterne om at samle om nogle færre raids så der faktisk er en chance for at vi har et fuldt raid.

Desuden så er det noget pis at fyre af at vi tager folk med grønt gear med på raids for at geare dem op, på bekostning af CR. Det har været foreslået at der skulle afsættes X antal pladser til ikke-CR på diverse raids og det er blevet afvist lige så hurtigt som det er foreslået. CR folk har førsteret til pladserne og der er mig bekendt kun 1 tilfælde hvor en CR ikke er kommet med, og det er fordi han signede op EFTER der var sat hold.

Hvis det er hvad du har at komme med, så er det famne en tynd undskyldning for at skride.
    Guildboss - Danish Legacy

Guest

Quote Originally Posted by Reyven
    Du har jo ikke fattet en skid, Tauchade. Du har ikke engang gidet læse hvorfor f.eks. forslaget om at lave BWL raids konstant og nonstop ikke holder.
    Ret svært at mod argumentere når jeg får at vide at "Nu skal [jeg] kraftedme knappe i... "(=STFU :x ) og tråden bliver låst. Ikke ?

Forum Acolyte

Jeg synes måske Chade du skulle opføre dig mere modent i den her sammenhæng. Du læser jo slet ikke hvad manden skriver. Det virker for mig mere somom du vil have noget at beklage dig over. Jeg tvivler da på at der er nogen der har skrevet stfu noob til dig fra ledelsen af. Synes det er fint med fantasi, men nogle gange kan man presse den :wink:
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Apprentice

Lås tråden. Manden har valgt at leave. Have det godt hvorend du ender.
    Men en gang mudderkast er ikke nødvendigt nu.

End of story.

Forum Convert Lunst's Avatar

Farvel

Oh teh noes, CHADE! Bliv, du får evigt vand! :cry:
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Guest

:?

Forum Warden

Det her er ikke sjovt mere.

Jeg ved godt hvad din frustration bunder ud i Tauchade. Du vil rigtig gerne i BWL, og hver gang du prøver at komme afsted, får du i dine øjne at vide at du skal holde kaje og sætte dig hen i hjørnet og være stille.
    Så ser du mod ANSI og tænker "men... de er derinde lige nu... Hvorfor kan vi ikke??"

Og svaret er ret så simpelt. Vi har svært ved at få medlemmer til at signe op til BWL, folk frygter at gå ind og wipe igen og igen, og derfor holder folk igen med at give det en chance.
    Vi fik det hurtigste Ragnaros kill forleden for SD, og vi kan godt tage Razor / Vael. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Vi har også lyst til at tage i BWL tauchade.

Problemet er at vi har set vi skal give folk længere tid til at signe op, og da vi har sat tiden til det onsdag / torsdag i denne uge, så har vi ikke taget BWL mandag- tirsdag.
    Jeg håber du kan forstå og følge grunden til dette.

NÆSTE uge vil vi, hvis folk vil det, tage en masse gange i BWL. Jeg skal personligt stå der og kæmpe for det til du brækker dig af godt humør, og jeg vil gøre det dag efter dag, hvis 39 andre signer op. Hvis ikke 39 signer op, så har Era foreslået at vi kan arbejde sammen med alt's / mains fra andre guilds der også vil i BWL, og det er noget der også vil blive set på.

Det mener jeg burde signalere vi ikke har givet op. Alligevel høre jeg igen og igen at folk siger de ikke føler vi i ledelsen har tager de ting op som I føler vigtige.
    Det er ikke helt rigtigt, og til det vil jeg godt sige 3 ting.

1. Ledelsen lige nu, arbejder meget på at få nye officere ind for at aflaste et iforvejen belastet team.
    Derfor er det meget svært at gøre en masse lige her og nu, da vi er ved at samle op fra at Fulnir overtager RL posten, vi prøver at løse alle de problemer der er for medlemmerne og der er da nok at tage fat i.

Jeg vil godt opfordre medlemmerne til at huske at alle der har søgt ind som officer brænder for magt, men lige så snart vi ser hvad det er der skal laves i guildet, så skifter vi til at ville det bedste for medlemmerne.

Derfor vil jeg personligt opfordre alle til at trække vejret en ekstra gang, give os 2 uger til at få samlet så vi køre MC flydende igen og så se at vi faktisk starter på BWL træning asap hvis vi har nok tilbage i SD når folk har udvandret i panik og frustration.
    Hvis du føler ledelsen ikke siger noget til dit problem, så er det fordi der er overbelastet i ledelsen lige nu, og derfor en masse af se på.. IGEN, vi prøver at få flere ind til at aflaste, og seriøst... Vi gør alt hvad vi kan, og der er folk der ikke føler det er nok.
    Hvilket leder os til nr. 2 ting.

2. Holger og Jeg er lige kommet op for at hjælpe, og før vi får at vide alle bare har travlt med at leave, så ved jeg i hvertfald at vi er klar på at høre og lytte.
    Der var 4 officere med i søndag i ZG, som alle 4 var opsat på at tage til BWL hele den søndag. Desværre blev det umuligt pga vi ikke kunne samle 40 mand.
    Ledelssen ønsker også at få CR op og stå og også at det her skal virke, men vi kan ikke udføre mirakler hvis ikke folk arbejder med os.

3. /gquit uden at give os muligheden for at løse dit problem, er ikke konstruktivt. Hvis det er det du sidder og brænder for, så vil jeg ikke stoppe dig, men hvis du er frustreret og føler dig overset, så kan jeg gøre noget for dig inden du leaver i frustration.

Jeg håber virkelig at folk vil begynde at lytte og føre en konstruktiv dialog, det gør sku ondt på alle når folk leaver SD, og jo mere panik der kommer, jo flere bliver bange.
    SD har ikke tænkt sig at give op, ledelsen ønsker at kæmpe for medlemmernes ønsker, folk ville have CR, nu leaver flere og flere CR's i opstartfasen.

Hjælp os til at hjælpe dig Tauchade.
    Hvis du ikek helt har givet op på SD endnu, så tro mig når jeg siger, jeg deler din passion for BWL og jeg vil med, så er vi 2, nu mangler vi bare 38...
    Warrior Hilsner
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Reyven
    Du har jo ikke fattet en skid, Tauchade. Du har ikke engang gidet læse hvorfor f.eks. forslaget om at lave BWL raids konstant og nonstop ikke holder.
    Ret svært at mod argumentere når jeg får at vide at "Nu skal [jeg] kraftedme knappe i... "(=STFU :x ) og tråden bliver låst. Ikke ?
    Den tråd der blev låst med besked fra mig om at folk måtte knappe i = stfu var pga det var en ren whine tråd med sure sarkastiske poster.. Det kan ingen bruge til noget, og derfor blev den låst... Havde tråden været konstruktiv, så havde jeg taget den seriøst..

Derudover fatter du så åbenbart ikke en skid af det hele.. Prøv at læse hvad Reyven skriver i stedet for kun at høre på dig selv.

Og ingen i ledelsen har nogensinde skrevet Stfu noob som svar i en seriøs eller anklagende tråd.. Så lad være med at opdigt en situation der er værre end den er..

Farvel
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg burde ikke blande mig...*smiler* men jeg bliver simpelt hen nød til at skrive:

Norm: Den post du har skrevet er en af de bedste posts jeg har læst længe...den er respektfuld, ansvarsbevist og konstruktiv...super respekt fra min side...

Søren

Forum Apprentice

En mulighed er måske at der bliver lavet nogle fællesmøder hvor members kan høre hva officer gruppen går og pusler med. Så kan man argumentere for sin sag, og members kan høre officerernes argumenter. Jeg tror ikke mange ved hvor lange og intensive vores diskussioner er... og tror vi bare fyrer tingene af såen uden videre... Jeg synes godt nok den var hård den post tauchade.... Kom med og bliv officer, så får du en forståelse for hvor meget nogen arbejder.
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Forum Convert Nevermore's Avatar

Payback time Never ?
    jahar virkede det ?
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.