Results 1 to 9 of 9

Thread: Aphraates (priest) sger optagelse i SD

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Default Aphraates (priest) sger optagelse i SD

Aphraates. Undead Priest (lvl 60)

Mit navn er Jan Christensen, jeg er 29 r gammel.

Jeg har pt adgang til MC og BWL men mangler blodet for at f adgang til Onyxia, jeg regner dog med at jeg har klaret den detalje snarrest.

Jeg har lst Regler og CoC og kan st inde for og leve op til dem.

Jeg startede min RPG tid med Diablo II og har siden spillet.
    DII Lord of destruction. Everquest II og spiller s nu WoW.

Jeg spiller generelt mellem 1-6 timer dagligt alt efter hvilke mdetider jeg har p arbejde den pgldende uge og s ofte en smule mere i weekenderne. S en 25-40 timer pr uge kan det snilt lbe op p.

Jeg sger ind i SD fordi jeg nsker at blive en del af en stor og aktiv guild, og fordi jeg kan se store muligheder for at udvikle og forbedre min karrekter hos jer. En anden vigtig faktor er at jeg allerede kender nogle af jeres members, (Drood, Kisser, Drossa) fra mit arbejde, og kun har hrt positivt om guilden fra dem.

Mit spec. er: 20/15/16 Discipline/Holy/Shadow.
    Jeg har valgt dette spec da det giver mig mulighed for at give en smule skade nr jeg spiller solo, uden at det gr alt for meget ud over min evne til at heale.

Min profil kan ses p Allakhazam p flgende link.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?673696

Som profesions har jeg Skinning og Herbalisme, da jeg i den forbindelse bruger denne char til at samle materialer ind som jeg inten bearbejder p en alt eller slger nr der skal lidt guld i kassen.

Forum Adept

Hjalp Aphraates og 3 andre med lidt Onyxia prequest idag. Jeg var tank, jeg fik healing, jeg dde ikke, jeg er tilfreds :-D

Forum Warden

Hejsa Aphraates.

Det er dejligt at se en god ansgning, og dit gear ser ogs godt ud syntes jeg. Det kan sagtens blive bedre men godt udgangspunkt fr MC .

F lbet lidt mere med nogle andre, og s f deres udtalelser ind her p din ansgning.

Jeg holder lbende je med den, og du er velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle sprgsml.

Jeg lover dig en hurtig behandling af din ansgning, bare du srger for at f et par udtalelser p den asap .

Warrior Hilsner
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

OMG...Han skal ikke ind..han er en ninja, han er for casual, og han er osse en noob!! Nah kidding.. Har spillet med aphraates en del og han er sgu ok..han healer nr han skal og er en fin fyr at snakke med.. :Thumpsup: fra mig
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

hey
    har du noget erfaring med MC/BWL?

og er du forberedt p at skulle forbedre din gear bde af hensyn til Fire resistance men ogs generalt da der er nogle items der klart kan forbedres inden du er helt klar til MC

og kan du fortlle hvad guilds du har vret i? eller har du ikke vret i nogen i guilds i wow endnu?

og hvor lnge har du spillet priest ?

og ogs hvor lang tid du har du vret lvl 60?

jeg er bare nysgerrig

- Mvh Era
    Proud recruit of Hive-clan.com

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Er selvflgelig klar p at forbedre mit gear, ingen tvivl om det jeg er altid klar p at gre min spiller bedre. Ved ogs at jeg mangler at f enchanted en del af mit udstyrl, hvilket jeg ogs vil se at f gjort.

Har tidligere vret i Devils Advocate og senest i Dusk Ronin.

Jeg forlod dog DR da der kom ny Guildmaster da jeg ikke kunne forholde mig til hans mde at styre guilden.

Jeg har lidt erfaring fra MC fra min tid i DR men nede aldrig lngere end forbi boss nr. 2.

Har desvrre ingen erfaring med BWL.

Jeg kan ikke helt huske hvor lang tid jeg har spillet priest men det er hvertfald ca. 25 dage aktiv spilletid i flge titan addon. jeg har vret lvl 60 i en mneds tid eller deromkring. Tog mig lidt over 19 dage aktiv spilletid at blive lvl 60 s jeg har vret det ca 1/5 af den samlede tid jeg har spillet denne spiller.

Forum Acolyte

jan er en fin fyr :Thumpsup:

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Recruit

Jan er en super flink fyr, og ved hvordan man spiller sin char.

ville bare lige give dig et par ord med p vejen champ.

ved godt det ikke betyder s meget, men det giver vel altid lidt selvtillid :-D
    EraseDK

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Du er p trial 1 mned.

Denne trial bruges til at vi kan se hinanden lidt an og se om vi passer sammen. S det er vigtigt at du fr meldt dig til nogle raids i den mned.

Fang en officer ingame for invite.

Velkommen til.

/Kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012