Results 1 to 4 of 4

Thread: druid (pt lev 54) sger om optagelse i SD

Forum Greenhorn Siff's Avatar

Default druid (pt lev 54) sger om optagelse i SD

Hej
    Jeg sger hermed om optagelse i SD. Er en pige p 39 r, som har en druid lev 54 strkt p vej opad. Har spillet i ca. et halvt r og har startet med at spille en druid (cocioligth) op til lev ca. 40 inden den blev overtaget af snakeeye. Han blev trt af, at jeg hele tiden lagde beslag p computeren og fik s heldigvis min egen WOW konto, godt trick. Jeg er blev "lidt" grebet af at spille druid, og startede derfor min egen. Ja s det har nu resultaret i at flere sidder og smiler af mig og min entusiasme for spillet. Er nu net den mere tunge og sjove ende.

Jeg er "gteviv" til snakeeye/cociolight og har derfor ogs fulgt med i nr disse spiller og hster derfor lidt erfaringer ved dette. De CoC og codex som SD str for er noget, der har stor betydning for nr jeg spiller og hvordan jeg spiller. Dette er bestemt ogs en af grundene til at sge om optagelse i SD. Er en team spiller og kan derfor godt lide at spille i instanser og det sammenspil der er der. Anser mig selv lidt mere end en casual spiller men er dog ikke hardcord (endnu). Den retning jeg har tnkt mig med min druid er g resto spec nr jeg nrmere mig de lev 60. Jeg er pt. sat op til feral, men krer i instancer en del healing.

PS. er p SD kanalen.

Ser frem til at hre fra jer.

Hilsen Siff

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Siff

Nr det handler om at fre gtefller sammen i SD, s behver du ingen anbefalinger og kommer direkte ind - selvflgelig p trial som alle andre..

Men du skal vre klar over at SD gerelt er level 60 nu, der er ikke mange aktiviteter for at sttte dem som er lavere level, og at pladser p raids ofte gr til dem med bedre erfaring og bedre gear, s vejen til 60 + de store raids er ikke meget nemmere fordi du kommer ind, men jeg formoder nu ogs at det primre for dig er at vre i guild med Snakeeye og f udbygget dit sociale netvrk i SD.

Er du indforstet med dette, s kommer du ind p trial.

Mvh
    wOOOOt
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Greenhorn Siff's Avatar

Hej
    Tak for svaret. Ja jeg ved godt at SD er for lev 60 og at raid er et must, hvilket jeg ser meget frem til nr jeg nr lev 60. Har ikke vret i andre guilder, da jeg ikke gr ind for at flakke frem og tilbage men hellere vil bruge mine krfter i et forum. S ja jeg kmper bare videre p at n lev 60 som er sjovere men tager lidt lngere tid. Glder mig meget til at vre en del af SD. Hber at jeg ogs kan bidrage med en masse godt i guilden og p senere raid samt f udbygget det sociale i SD.
    Siff

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen til Siff, s er du sgu nok ldste hne i reden :twisted:
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.