Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Sprgsml

SD Medlem Forum Convert

Default Sprgsml

hmm ser ud til jeg ikke fik sendt min tidligere post..s jeg prver at skrive nognelunde det samme som fr..

hvis nogen overhovede kender mig var jeg en 60 - orc hunter.. ved dog godt jeg ikke var den bedste osv..men ville da gerne lre..

men anyway jeg quitted wow da jeg skulle flytte til bornholm men det gik ikke og jeg er tilbage her.. jeg gav min account vk til en fra guilden..

jeg ville hre om jeg har en chance hvis jeg lvler en char op og fr lidt instance gear osv.. til at joine sd igen ? ved godt i er strenge hvad det angr.. og hvis det er et mske hvilken char skal jeg s lvl op ? for at f bedst chance...

n men var smen bare det.. mvh Kampfisk

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

well for det frste kan du ik lige linke til din afskedspost ved jeg i hvert fald det hjlper

og jeg synes at, leaver man pga IRL og ikke for at joine andre guilds s er der da intet galt i at du joiner igen

der er altid plads til en hyggespiller i SD... og finder vi ud af at du er en af de hardcore s er det jo bonus...

men anyways link lige til din afskeds post plz

og jeg er alts ingen recruitment officer men skriver det her bare for at hjlpe
    Proud recruit of Hive-clan.com

Tjah, rent teknisk er du jo stadig medlem af SD, du er i hvert fald stadig tilmeldt gruppen "SD medlem", hvilket skyldes, at der endnu ikke har vret forrsrengring i guilden, hvor de inaktive members fjernes. Derudover skal du lige vre opmrksom p, at der (s vidt jeg ved) stadig ikke kan oprettes nye accounts p Ravencrest, s du skal have fat i en eksisterende account for at spille med os igen.
    Jeg er - lige som Era - heller ikke officer; men mon ikke, der snart er en, der rent faktisk kan trffe den slags beslutninger *pokes Norm*, der kigger forbi den her trd og giver et officielt svar...

*edit som Fisker har gjort opmrksom p, er det igen muligt at oprette nye accounts p RC:
    http://forums-en.wow-europe.com/thre...p=1#post806914

SD Medlem Forum Convert

Min afskeds post... jeg har ikke skrevet nogle afskeds post..min account udlb 27dec s siden der har jeg ikke spillet..

Jeg snakket med nogle af officerne at jeg quittede.. og jeg skrev det i guildchat ..s jeg er ked af at skuffe at jeg ikke har skrevet sdan en ..

men de fleste vidste jeg quittede .eller det gik jeg ud fra..

SD Medlem Forum Convert

okay jeg var ikke klar over at man ikke kunne oprette nye accounter p den server...hmm s ved jeg ikke helt hvad jeg skal gre..det lidt v..

Forum Trainee

kampfisk har sq altid vret en rar og venlig gut : p og en ganske udmrket hunter s vidt jeg husker.
    ja bare se han gav sin account vk no strings attached :shock:
    kan ikke se hvorfor han ikke skulle have lov til at komme ind igen, han har jo allerede bevist at han levede op til kravene frhen.

hber at se dig ingame igen kampfisk
    Help retards, theyre contagious

Jeg stener, men character creation er aktiveret p ravencrest.

Srich har vist en hunter til salg hvis du ikke gider levele

Men ellers, du skal da bare i gang med en ny character. Bare en skam drood har tilsmudset dig account s meget Han kan ikke sl et sm i en lort uden at delgge begge dele... (og skrive p hans US tastatur)

Men ellers kunne jeg ikke se nogen grunde til du ikke skulle med igen.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Fr vi taler mere om tingene, s send en PM til Barahir om at du skal ha ndret dit Nick p forummet. Du kan ikke hedde Kampfisk, nr vi dagligt har Kampfisk ingame med en anden spiller...

S f ndret din profil.. Kampfisk gav du vk, og det m vre det samme som at droppe den identitet i SD.

Derefter s skriv mere om hvem du sger ind med af nye chars. Vi skal ha noget konkret at tage stilling til..

wOOOOt
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Apprentice

Gr ud fra at det samme glder mig? Har lvl'et en Hunter p det seneste (og argh, s blev de sat p Medium p hot-or-not), siden at der blev bnet op for nye characters p Ravencrest, og vil ikke ligge skjul p at mit ml er at komme ind i SD igen - hvis det alts er muligt :-D

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Grochtar
    Gr ud fra at det samme glder mig? Har lvl'et en Hunter p det seneste (og argh, s blev de sat p Medium p hot-or-not), siden at der blev bnet op for nye characters p Ravencrest, og vil ikke ligge skjul p at mit ml er at komme ind i SD igen - hvis det alts er muligt :-D
    Det ville vre cool - bde at du skiftede navn, og blev aktiv igen. Grochtar tilhrer Fisker nu.. Vi skal ha lidt samhrighed i de navne sgu :P
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Apprentice

Jeg smider lige en PM til Barahir s - njo, og grats med Lootlord, godt at se at Fisker kan smide dkp efter andet end Onyxia Hide Backpacks

SD Medlem Forum Convert

jeg vil lige betale for 1 mnedes tid ..og hvis det er sjovt at lvl forfra s vil jeg nok skrive igen osv =) bare s i lige ved min info ..skal ogs have fundet p et nyt navn ..det kan jo vre svrt..

men satser nok p en hunter ligesom sidst

imo nu har du chancen for at prve noget nyt.. og s burde du tage det og prve en anden class fx druid eller warlock.. s vi ik skal disenchante s meget loot :P

men anyways det er sku lidt sygt at munch, grochtar og kampfisk har alle prvet at stoppe med wow og solgt deres accounts og nu skal de alligevel spille og har ik deres acc's jeg slger aldrig Era!! de er helt sikkerT!

Forum Apprentice

Tja, hvad kan jeg sige, jeg er dyyybt afhngig af skidtet

Ja, man skal sgu passe p med at slge sin account.

Overvejede ogs at stoppe. Men man er vel addict.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

SD Medlem Forum Convert

da jeg skulle til at installere wow.. eller wow var jo inde p computeren ..men oprette en accounten spurgte den om cd key ? og troede da jeg havde den stadig sammen med mine cder..men jeg havde mine cder men ingen bog med cd keyen ..og jeg fler ikke lige for at g ud at kbe spillet igen..v v

s jeg kan ikke lige spille med det sammen =( ikke fr jeg har fundet koden eller kbt spillet igen

jep... Drood har jo din cd-key siden han kbte kampfisk af dig? det er jo sdan at spiller du p den samme cd-key (alts samme account) s kan han jo ik spille samtidig? s da du solgte din account skal du nu kbe et helt ny spil, eller en account af en eller anden.

SD Medlem Forum Convert

jeg gav ham mit pass og navn til accounten ..men mener ikke jeg gav cd keyen ? men det gjorde jeg vel automatisk ..hmm

ja du siger nok noget der..troede bare at man skulle installere spillet med cdkeyen ogs oprette flere acounter p den samme cdkey..men p hver sin betaling ..for han betaler jo for kampfisk p sin konto ..s troede bare jeg kunne lave en ny account p min konto ..hmm kan i flge mig ? hehe ..

kan vre jeg gr ud og kigger lidt p spillet..idag..hvem ved..

Men lige inden .. hvis jeg ikke skulle spille hunter.. hvad ville i s anbefale ? jeg vil ikke vre rogue ..synes ikke de er s gode igen hehe no offense..men tror bare jeg har drbt nok af dem til ikke at synes de er s gode..og jeg er nok heller ikke til warrior..og priest..lol hvad vil jeg s ? synes bare hunter var s dejligt afslappende..

Forum Adept Fever's Avatar

Quote Originally Posted by Kampfisk
    synes bare hunter var s dejligt afslappende..
    1. Push Autoshot.
    2. Go make coffee.
    3. Collect phat loot.

:wink:

Forum Acolyte

cd key skal kun bruges 1 gang, det er til at oprette din konto saa de kan se du har k0bt spillet.

ligemeget hvad du vaelger af class skal jeg nok hjaelpe med at powerlvl dig lidt , skylder dig jo lidt eftersom du gav mig kontoen selvom jeg pr0vede at give dig penge for den

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

SD Medlem Forum Convert

jeg tryder nu ikke jeg gav den til dig =) jeg er faktisk glad for du spiller ham ..ihvertfald engang imellem =) s lidt kunne han da bruges til =)

jeg brugte kampfisk navnet i everquest ogs i ca 3r ? tror jeg ..indtil jeg gav accounten vk doh :P men han lever ogs stadig endnu hehe gav everquest accounten vk bla jeg skulle i beredskabskorpset

ps kan se du har lavet survival skill ...jeg fr det helt drligt ved tanken..da det mtte have kostet dig lidt gold at gre det hehe

warlock er ret sjove at vre... priests er krvende tit... men kan vel ogs vre sjove? og druids er ogs ret sjove da

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Kampfisk
    jeg tryder nu ikke jeg gav den til dig =) jeg er faktisk glad for du spiller ham ..ihvertfald engang imellem =) s lidt kunne han da bruges til =)
    Ja det er rigtigt han noober lidt rundt med hunteren engang imellem. Vi andre skilled huntere hjlper ham s meget vi kan 8)

Men han har meget at lre, han har da ogs fet plads p Cr holdet s det bliver bedre :roll:

Du ved det er gas hehe

Spil en lock de er sjove nok spiller ikke min pt hunteren er sgu sjovere. Men fuldt epix st p 2-3 runs er da np :-D
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Apprentice

Som jeg skrev til Drood tidligere idag ingame - grinding med Holy/Disc priest (et eller andet sted skal pengene til pots & repairs jo komme fra) er godt nok noget som fanden har opfundet