Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30

Thread: ANDRE SPIL.... del 2

Guest

Hmmm... Spiller ikke andet end SWG..

Men det fedeste FPS ever er uden tvivl Halo!!! Uden sammenligning! Det kom til Xbox for godt et 1,5 år siden og står stadig som det mest revolutionerende i sin genre! Jeg kan 100% garantere at der ikke findes et FPS med samme psychics som Halo har.... BF1942s vehicles er fuldkommen dybt seriøst til grin i forhold til! Wee..... Det er virkelig det mest geniale spil og alle de store reviews agree!

"Not only is this easily the best of the Xbox launch games, but it's easily one of the best shooters ever, on any platform" 9,7 - Gamespot

"Best integration of action and story since Aliens and you control it. Driving element could be a game unto itself." 9,7 - IGN

En PC version kommer endelig til efteråret med online multiplayer:-)

Knights of the old republic er også lige kommet til Xbox, og fik et flot 9,5 på IGN....: http://xbox.ign.com/articles/428/428645p1.html

Men tilbage til SWG

Forum Convert

Quote Originally Posted by Ecco
    Knights of the old republic er også lige kommet til Xbox, og fik et flot 9,5 på IGN....
    .... imens at os trofaste PC-gamere, som holder os til én platform, må vente endnu lidt tid før vi ka' få fingrende i det. VIL HA' DET!!
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeg vil helt klart foreslå Wolfenstein: Enemy Territory, det er for fedt og så er det oven ikøbet gratis...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Convert

Er helt enig med Daikoi dér! ET er et hele vejen igennem genialt spil, med ekstremt lækkert gameplay. Og eftersom at spillet kører på The Return to Castle Wolfenstein Engine, ser der faktisk også ret så lækkert ud. Så hvis nogen sidder og føler at deres Steam er ved at blive noget kedelig, kan spillet kun anbefales. GRATIS! :Thumpsup:
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Jepper - jeg spillede det også lidt inden jeg begyndte på SWG - det er sgu fedt nok.

Heh...og så lige en gammel oldie - jeg har lige købt Jedi Knight II : Jedi Outcast - jeg prøvede demoen til JK3 og fik kløen i fingrene for at komme tilbage til JK2 - så hvis der er nogen fra SD der er friske, kunne det sgu være sjovt nok med en gang Multiplayer i JK2 - det er fandme sjovt.