Results 1 to 6 of 6

Thread: Silion smiler igen i wow

Default Silion smiler igen i wow

Hej folkens ....ja jeg blev smidt ud v oprydning...har ikke spillet wow pga udenfor probs rl... jeg har læst at der tilsyneladende har været folk der er dumpet af ingame episoder ...det er ikke tilfældet for mig. Jeg har ikke andre lvl 60 chars end min mage og han dækker fuldt ud mit behov ..men fyren bag skærmen (smler) mangler nu lidt en chat og de gamle hyggehoveder.(selvom nogle er smuttet andre steder hen øv øv)..... og ikke kun sludre i sends. Jeg skrev ikke at jeg stoppede med at spille på forum for jeg havde det virkelig skidt og ville bare væk fra wow...det må i undskylde ..og det mener jeg sku!. Så uden at virke for meget som et tudefjæs, vil jeg såmen gerne ind og hygge igen. Til dem der ikke lige kan huske Silion ...så er det ham der elsker pvp....nusse rundt og samle blomster...og ellers ...deltage lidt i raids...jeg kan forstå i har et raid system med noget dkp halløj..tager det ikke voldsomt højtideligt med det der loot ting egentlig, vil bare ind for at have en chat hvor man kan smide lidt sort humor eller spørge hvis der er noget man har misset. Da jeg var inde i SD blev jeg hurtigt lvl 60 og hjalp også andre både high og low lvl...det vil stadig foregå, for jeg mener at hjælpsomhed, forståelse og respekt for dem bag skærmen er de vigtigste elementer for at have det sjhauwt ...og det er vel derfor vi spiller ik !? smiler.
    Så derfor ...jo jeg holder pause fra wow en gang imellem, men jeg har kun Silion og jeg syntes at der skal stå SD igen 8)

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

Hey dig kan jeg da huske mener jeg ? kan det ikke passe vi var i SD sammen helt i starten mener nemlig jeg godt kan huske dit navn hilsen Era
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Adept Fever's Avatar

Jeg husker dig i hvert fald.
    Helt tilbage fra starten.
    Nu er Munch godt nok på ferie, men sjovt nok havde vi en snak om dig lige inden han tog afsted, hvor vi netop snakkede om at man ikke havde set dig utrolig længe, og ingen af os kunne huske hvorfor du ikke var i SD mere.
    Pointen er dog, at Munch sagde han havde sludret lidt med dig, sikkert i BG, og stadig syntes du virkede som en hyggelig gut.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Silion på forum :shock:

Fedt at du er begyndt at spille WoW igen :-D

Silion er en super flink fyr, han skal helt sikkert tilbage i SD :Thumpsup:
    Og så er han den ONDESTE PvP spiller jeg har mødt i spillet (SUN included 8) )

Har 100% opbakning fra Romulus, Remus og alle mine Alts

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Silion = Superliga....ej pjat...som jeg ser det har du aldrig meldt dig ud af SD fordi det ikke var meningen at du ville melde dig ud men holde pause grundet andre meget vigtiger ting.

Du har 100 % min støtte til, at få dit SD tag påført dit ig hoved.

Galada/Glalain/Finegal... :shock: 8) (DAOC).

N.B: Support your local Silion.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Husker også Silion, og der er altid plads til en social og hjælpelig hyggespiller fra gamle SD dage. Du er ikke garanteret raidpladser, men det lyder heller ikke som om det er så vigtigt.. Dog ser vi gerne du signer op, i tilfælde af at vi mangler en mage.

Og du overlever ikke uden bedre gear.. Det opdager du når du bliver one shot i dine gamle klude.

wb på trial!

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.