Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 86

Thread: Bluetigers ansøgning til Semper Danica

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Default Bluetigers ansøgning til Semper Danica

Hey..

Jeg Hedder Thomas Hansen. Jeg er 18 år og kommer fra Næstved området. til daglig går jeg på HG i Næstved, træner forskelige kampskunststilarter og spiller en del wow når jeg kan slippe afsted med det, hvilket er tit Spiller i ca 5-6 timer dagligt og weekender det meste af den.

Jeg spiller Undead Mage (lvl 60) name: Bluetiger
    Jeg har en alt Tauren Warrior (lvl 42) name: Blackycow

Jeg ansøger om at komme ind i Semper Danica med min mage.
    Jeg har været member af The Royal Elite, som desværre måtte "lukke ned".. Jeg har været på udkig efter en guild længde.. en guild som gør noget ud af MC og ZG osv.. Har hørt en del om Semper Danica her og tillod mig at oprette en bruger og skriver denne ansøgning..
    Søger en guild med godt sammen hold, laver en dels runs i løbet af ugen, snakker godt sammen og sådan..
    Jeg har hørt en del om Semper Danica efter hånden. rigtige gode ting faktisk.. ting og behov som i opfylder efter hvad jeg har hørt.. kender ingen i Semper Danica, men vil meget gerne komme til det.. har dog snakket en del med Moonform som er ny indkommet member for at stykke tid siden, ca 3uger siden.
    Har haft snakket en del, med en del mennersker i lang tid (nogen månder efter hånden) og blevet anbefaldet at søge her ind..

Items:
    Head: Arcane Cover (Arbejder på Magicster head atm.)
    Neck: Frostwolf Advisor's Pendant
    Shoulders: Magister's Mantle
    Bag: Deep Woodlands Cloak
    Chest: Mooncloth Robe (Arbejder på Magicster Robe atm.)
    Wrist: Magister's Bindings
    Hands: Magister's Gloves
    Belt: Magister's Belt
    Legs: Bloodtinged Kilt
    Boots: Dragonrider Boots
    Trinket: Eye of the Beast - Royal Seal of Eldre'Thalas - Drakefire Amulet - Insignia of the Horde - Frostwolf Insignia Rank 4
    Staff: Glowing Brightwood Staff
    Wand: Wand of Biting Cold
    Finger: Selenium Loop of Intellect - Flaming Band of the Owl

Mit Fr ress uden buff: 20
    Mit fr ress med buff: 35 (62 med druid buff)
    Ved mit fr ress ikke er så meget. Men arbjder på at få det op atm.
    yderliger oplysninger: Jeg er frost/arcane mage, og det er fordi jeg går for pve.

Håber self meget at komme ind i Semper Danica. Men vil meget gerne uddybe overstående ved en nærmere samtale.
    Mvh Blue Tiger (Thomas Hansen)

Forum Acolyte

Var da i ZG med dig kan jeg huske og det gik ganske glimrene, du dummede dig ikke for meget. Anyway som shadowmage forstår jeg ikke du ikke gå efter +damage items istedet for det tier 0 udstyr, for det er altså ikke særlig godt. Anyway held og lykke med ansøgningen.

Hey

jeg har kendt Bluetiger igemmen MEGET lang tid, han er nok en af de bedste mage som jeg kender, så jeg håber bare at du kommer ind i SD

Held og Lykke M8 =D

Moonform

Forum Warden Eworc's Avatar

Quote Originally Posted by recluce
    Var da i ZG med dig kan jeg huske og det gik ganske glimrene, du dummede dig ikke for meget. Anyway som shadowmage forstår jeg ikke du ikke gå efter +damage items istedet for det tier 0 udstyr, for det er altså ikke særlig godt. Anyway held og lykke med ansøgningen.
    nånå?

Altså du kan faktisk samle noget ret så nice +dmg gear uden for mc/bwl :-D

Gider ikke lige lave en hel liste, men det kan sagtens betale sig at gå efter.. mage tier 0 er på ingen måde det værd!!

Held og lykke med ansøgningen :wink:
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Okey.. ja ved det.. Magister er ikke det bedste.. "fik" det også mere eller mindre og var bedre end det jeg havde dengang.. Men vil/er self min hensigt at få noget andet og bedre dps gear.. Vil self følge op på de gode råd..

Forum Disciple

Quote Originally Posted by Eworc
    nånå?

Altså du kan faktisk samle noget ret så nice +dmg gear uden for mc/bwl :-D

Gider ikke lige lave en hel liste, men det kan sagtens betale sig at gå efter.. mage tier 0 er på ingen måde det værd!!
    er det ikke også det carisma siger?
    Orla, Warrior Priest

Forum Acolyte

Mente nu det samme som dig Eworc, anyway held og lykke med ansøgningen.

Forum Disciple

Well sidste ZG raid jeg var med på var Bluetiger også med. Er nødt til at sige det ikk gik alt for godt. Der gik lang tid med sheeps og flere gange kom de slet ikk. Jeg blev sur til sidst over mages som ikk forstod at sheep axethrowers og generelt ikk sheeped. Og der var en anden mage, men det gik ikk godt for nogen af jer.

Jeg skal ikk beslutte det, men ville give mit syn med.
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Forum Trainee

har ikke så meget relevant at sige om bluetiger :S

men her er en lille hjælp på vejen mod bedre gear:

Quote Originally Posted by Sausagebag
    En lille guide til at finde det mest gængse dmg gear

håber alle links virker, havde nemlig lidt probs da jeg startede med at lave det til 1 person i Word men valgte så at smide den herud til gavn for alle der skulle have lyst

Stratholme dark side:
    Crimson Felt Hat nice hat, kan eventuelt farmes via light strat siden. Desuden så får i osse hearthsinger med i købet og han kunne jo finde på at stikke jer en Piccolo of the Flaming Fire + der er chance for rare-spawn som har disse drops
    Thuzadin Sash belt med stats

Scholomance:
    Burial Shawl
    Bonecreeper Stylus

Lower Blackrock Spire:
    Skyshroud Leggings

Ubber Blackrock Spire:
    Briarwood Reed

Dragonrider Boots

Dire Maul Tribute:
    Rod of the Ogre Magi

Quest reward i hinterlands:
    Deep Woodlands Cloak

Quest reward i Blackrock Depths:
    Eye of Orgrimmar
    (det er dog en længere quest linie men kan klares på et par timer )

Og så lige et par hurtige items jeg kan lave med mit tailoring:
    Dreamweave Gloves
    Dreamweave Vest
    Dreamweave Circlet

håber i kan bruge det til noget happy farming

Quote Originally Posted by Sausagebag
    Denne post er egentlig minded på mages, men self er der items til alle cloth users.
    Som det første jeg vil gøre efter jeg er blevet classleader sammen med Jaxenvale, det er at sætte gang i folk med hensyn til at få farmet det skide fire resistance gear.
    Jeg ser det som noget af det vigtigste at du opnår dit class mål ( mages = 80 fire res ) men osse gør det uden at du gimper dig selv, ved at miste for mange stats, om det så måtte være mana, HP eller regen... og nu skal i ikke tro bare fordi at class målet er 80 FR at i skal stoppe der, jeg selv har 179 unbuffed(dog rimelig gimped(har osse 300+ dmg ved 130 FR)) men det overlever jeg sq med på diverse fire encounters og det ser jeg som noget af det vigtigste, en levende mage laver mere dmg end en død.
    der er flere veje at gå når man samler gear, og normalt kan man joo bare tage imod alt der kommer ens vej, men man bør heller ikke bare tage fra andre som måske kunne bruge det cross-class item der lige droppede, så gør op med dig selv hvad vej vil du gå.
    vælg en retning, skal du have den syge stamina til at kunne PvP´e lidt nemmere eller er det burst damage du går efter.....
    Decide og lade andre nyde godt af de items du kunne have taget men egentlig ikke havde brug for.

Men nu til det posten egentlig handlede om

Fire Resistance Gear:

Flameweave Cuffs som fås i diverse versioner, pick one you like og farm dem amokk

Dragonrider Boots nok nogle af de bedste caster boots osse foruden FR : o )

Elder Magus Pendant og hvis du ikke har problemer med hensyn til mana ( hvilket du ikke burde da du har 2 mana stones, evocation, potions og muligvis osse night dragons breath hvis du har været heldig ) så kan man med fordel tage Drakefire Amulet i brug

Smokey´s Drape en god back indtil du får: Onyxia Scale Cloak som er relativt nem at anskaffe når man har fået onyxia scale ( grochtar kan lave cindercloth cloak som skal bruges sammen med onyxia scale og fisker kan lave den [fisker ejer begge chararcters så hvis du hiver ham lidt i benet så kan han nok trylle den frem til dig]) ellers er der 2 andre udmærkede cloak´s: Cape of the Fire Salamander som kan hentes i BRD Mageflame Cloak som med fordel kan købes på AH (hvis man er den dovne type )

og når du nu er ved onyxia så kunne du jo tage Onyxia´s Head som så kan give: Dragonslayer´s Signet men den kommer nok til at koste dig noget DKP

Flarecore items du kan med fordel købe Fiery og Lava cores fra guild banken i [http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?t=8774]denne tråd[/url] men der er måske op til 2 måneders ventetid, så lad være med at regne med at få noget her. Tænk på det som en ekstra bonus når i har nået jeres class mål

jeg orker ikke at finde flere links, det burde sq være muligt for folk at finde det selv. det gjorde vi andre da i hvert fald.

Good Luck og Happy Farming

PS: Boy George har været gæstestjerne. I et afsnit af: ?The A-Team?
    Help retard´s, they´re contagious

Paladin of the Board Reyven's Avatar

PS: Boy George har været gæstestjerne. I et afsnit af: ?The A-Team?

Det er efter min mening det eneste der har relevans! 8)
    Guildboss - Danish Legacy

Ved ikke om jeg skal kalde det kritik de sidest topic her.. Men siger tak "kritiken" Kritik = råd = bedre game.. Så til Dujo her kan jeg lige sige.. Ved godt det ikke gik godt med de sheep og forstår også godt du self blev irrerteret over det, men vil så også sige at det er svært og sheep når andre/en anden rammer de sheep, og det her skal ikke komme som en undskyld, men vil dog alligevel pointer at den dag havde jeg en del lag desværre, så var ikke lige frem nemt at styre det :/

Til alle de steder der nu er til at skaffe fr ress, er self steder jeg skal hen.. Målet er self pt at skaffe fr ress og bedre dmg gear som jeg arbejder på..

godt eller dårligt til min ansøgning, ser det ikke som kritik, men som et råd på vejen. så kom med det
    Håber jo self stadig meget at komme ind..

Forum Convert

Quote Originally Posted by fuft
    , men vil så også sige at det er svært og sheep når andre/en anden rammer de sheep
    HØRT!

s+0p breaking shiiips plx :shock:

btw... Magister er lovely til mana når man ikke kan få andet men som Sausage skriver... + damage ftw... Få lavet lidt pvp og kom i rank 7-8... det er ultra nemt og damn de bukser, handsker, boots er lovely... og chest er skam også helt fin, bare en skam det er 1% crit og ikke 15+ damage... og så er der også en super set bonus på 2 items der gir 23 damage... og så er der en kæmpe klat sta på... uhm og så er AV exalted et nemt bjerg at bestige og der får du altså den vildere off-hand... JEEZ 33+ damage = wtb...
    Når osten er god er alting Jaaaaazzz...

Forum Convert Lunst's Avatar

[quote="Duticyaa"]
    Quote Originally Posted by fuft
    , men vil så også sige at det er svært og sheep når andre/en anden rammer de sheep
    Vil blot komme med en smule orientering her...

I ZG er det ikke meningen at de skal forblive sheeped.. Når Axethrowers begynder at spinne rundt, så kan de ikke stunnes af mig som rogue f.eks., derimod bevirker et sheep at de stopper med at spinne rundt, og kyle økser til højre og venstre, når vi så tæsker på dem igen, så er de under kontrol igen..
    Det er derfor meningen at du skal: sheep - puff- break sheep - nak svinet.

Håber det gav lidt mening :wink:

Mvh. Lunst

Forum Convert

Haha! det tror du da vel forhåbentligt ikke at en eneste mage gør vel? :-D vi fyrer op for damagen og gir den alt hvad den kan trække på den stakkels troll for at komme op på damage meter... :roll:

Forum Trainee

Han er en god spiller

Han hjalp mig i SM med min ALT ;D Og sad på VT og snakkede - Jeg giver sku :Thumpsup:
    k på dig

hehe.. takker Senger..

Men burde ligesom være klart for dem der i hvert til falde har fulgt med i ansøgningen her. At jeg arbejder på bedre dps gear og specielt fr ress gear.. Kan lige fortælle her også at jeg snart kan lave mig [Belt of the Archmage] blevet exsalted med av, så regner stærkt med et epic derfra når pengene er der..

Ellers er der kun at sige herfra, at jeg self håber i når til enig i guilden om min videre optagelse eller ej i Semper Danica, og håber self på det rigtige svar jo he.. Vil vel ikke gå glip af super magen i guilden vel!.. ;P he.. won't let u down u know..

Forum Convert

kan godt crafte det Belt of the Archmage til dig hvis det er, gratis ofc...

okey.. crafte belt free og du har mats og det hele eller hva?..

Kan med det samme her også lige sige her at mit fr ress er over de 80 nu
    Har også fået nyt head: Crown of the Ogre King.
    Blevet exslated med AV, så løber rundt med: Don Rodrigo's Band - Flaming Band of the Owl, istedet nu..
    Så håber at hører nærmere fra jer..

Begynd og skriv dig op til nogen raid, så de kan se hvordan du spiller

Ja.. Ved det.. Ville så ment også gerne og har prøvet at skrive op mig et par gange på raid.svin.org hvor jeg har lavet en bruger, men kan ikke join up endnu da jeg tror jeg ikke er blevet godkendt som bruger på siden?..

Forum Warden

Hejsa

Vil bare sige jeg har fulgt din ansøgning, men jeg endnu ikke har set noget der fik mig til at gå "wow", det skal ikke opfattes negativt men mere for at give dig en føling med, hvorfor der ikke har været en officer inde og sige noget.

Situationen pt. er, at vi har nogle utrolig gode mages i SD, der mangler gear. Desuden har vi nogle utrolig godt gearet mage's der pt. holder nogle små pauser for at få RL til at hænge sammen også, så hånden på hjertet... Jeg står ikke og needer en mage desperat.

Derfor skal dit gear + anbefalinger hive dig så højt op på min vurderings skala at jeg siger "ok, trial materiale" før du kommer med på SD run's, og du er desværre ikke nået dertil endnu.

Det du skal gøre pt. er, at få dit gear i orden til PvE, samt få løbet med flere SD'er, og med det mener jeg klart andre end du allerede har løbet med, da trial members support til ansøgninger tæller meget lidt (sorry guy's), og de andre reelle udmeldinger på din ansøgning har været både for og imod.

Håber det kastede lidt lys på hvorfor du kan føle din ansøgning står stille, men for at du får den skudt godt igang, så få løbet med nogle forskellige SD'er.

Desuden så forfremmer jeg dig snart på sign op, og så er det dit ansvar at signe op og skrive i din comment, at du er ansøger og godt vil bedømmes.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Okey.. og tak for topicet.. Ved det med mit gear, som jeg også selv skrev i startet af min ansøgning, men arbejder som sagt også på det og det er blevet klart bedre end da jeg skrev min ansøgning til at starte med!..
    Ved der er både for og imod i/med min ansøgning. Men som sagt tidligere også, siger tak for "kritiken" Kritik = råd = bedre game.. godt eller dårligt, gem ikke på det men kom med det til mig så jeg kan gøre det bedre, ser det som gode råd til mig som jeg kan drave enorm stor nytte af og er derfor også rigtig glad for alle de topic der er kommet til min ansøgning..
    Lyder godt med det sidst, og ser frem til det og håber at der må komme mange runs med jer SD'er jeg kan komme med på så jeg kan lærer de fleste af jer at kende. Altid frisk på en snak, behøves ikke nødvendigvis være om wow, og alle de runs og ting og sager der nu kan tages og måtte være..

Default Onyxia + newb dad i fon = Bad combo!!

Så er det tid til lidt update på ansøgningen her..

Jeg var med nede til Onyxia igår som en del af jer sikkert/måske bemærkede forhåbenlig.. Vores færst runde gik ikke yderelig godt, og tror jeg vi alle kan blive enige om..
    Dette skal ikke komme som nogen undskyldning eller ligne, men vil dog alligevel fortælle lidt hvad der skete for min side, foor som måske nogen bemærkede lavede jeg ikke så meget og løb i det hele taget bedst muligt bare efter resten af gruppen ind og ud fra væggen hele tiden i håbet om at holde mig i live..
    Det skyldes at min far synes self da lige han skulle ringe idet vi gik med Onyxia, mega dårlig timing for mig, han ville såment have råb og vejles i cs 1.5 om hvordan han gik ind i en bane og satte bots på!.. :S
    Så i mit forsøg på at vejlede ham i telefonen og samtidigt følge med på vt og ingame, gik ikke ydereliger skide godt må jeg siger, da jeg måtte styrer med en hånd.. var sku lidt svært da.. og sidder iforvejen til lan hvor der ikke er for meget plads.. sagt på en anden måde.. Min icemat/mus er havlt om havlt ikke synlig for en anden skærm der mere eller mindre står oven på den og samtigt trykker på min print scr tast hvert andet øjeblik for min keyboard der ligger halvt med inde under, en lille skærm jeg i det hele taget tviler på og den kan kalde sig for en 14", men siger den at den er, såå.. den er også stort set gemt væk fuldstændigt skævt og ik til at se. Armne ind til siden, for der ikke plads til andet, jep, så sidder man der.. har taget et pics med min fon da det ser fuldstændigt umenneskeligt ud at kunne side sådan et sted her.. Men men.. nu er jeg jo også Undead Mage ik!..
    Og må sige, synes jeg selv i hvert til falde, at det gik rigtigt godt i andet forsøg med Onyxia da jeg også var sluppet af med min newbs far der..

Dette var en lille hygge story, men sand nok!..
    PS: hvis jeg ellers nåede at se rigtigt da vi fik Onyxia ned, var jeg eneste mage tilbage??

Hejsa

Ja det var et fedt run

Og rigtig fedt at du kom med