Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 86

Thread: Bluetigers ansøgning til Semper Danica

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Havde Bludetiger med i ZG, god sheeping godt spiller.

Forum Trainee

Da du var i ZG idag gjorde du det godt
    k på dig

Forum Trainee Brambassen's Avatar

senger er det der en besked du sender til alle ansøgere eller hva :wink:
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Var i group med Bluetiger i nat og hans sheeps kom som sendt fra guderne ... jeg synter han spiller godt og vi fik farmet en masse bosser i Lbrs alt i alt en godt samensat group

Håber at se dig i en group en anden dag det var sku sjaw
    Jeg er tilbage indgame som Marenmalkeko

Marenmalkeko - 65 Tauron Warrior (Smith 300 - Miner 300) Yver Tank 001

Splorge - 60 Undead Rogue (Mining 300 - Skinning 300)

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Takker for rossen..
    "Håber at se dig i en group en anden dag det var sku sjaw" - Marenmalkeko" <-- Håber jeg også meget..
    Lad der blive/komme mange gode runs endnu, altid frisk på et run eller to

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

HEJ HEJ har ikke lige skrevet noget da jeg ikke vidste at Fuft = Bluetiger.
    Jeg har haft bluetiger med på et par runs (I AQ20), og været med på nogle øvrige rund med ham.

han spiller faktisk IMO udemærkede (gør hvad mages nu er skabt til = sheep), og han har engagementet som i min bog er det vigtigste (jeg ved at jeg nok får på hattepullen af Norm og de andre kloge hoveder, men jeg synes altså at engagement, og villigheden til at tage på raid er lige så vigtig som gear)

så han får min stemme

PS
    Duti siger i forbindelse med debatten om polymorph
    Quote Originally Posted by Duticyaa
    Haha! det tror du da vel forhåbentligt ikke at en eneste mage gør vel? :-D vi fyrer op for damagen og gir den alt hvad den kan trække på den stakkels troll for at komme op på damage meter... :roll:
    Hmm jo... det tænker jeg lidt, personligt er jeg overbevist om at der er en bug på damage meter for mages, jeg Har set Wootah og en anden mage battle imod hinanden... det tog meget lang tid med deres små sværd

Forum Warden

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior
    (jeg ved at jeg nok får på hattepullen af Norm og de andre kloge hoveder, men jeg synes altså at engagement, og villigheden til at tage på raid er lige så vigtig som gear)
    Hey ikke lægge ord i min mund.

Jeg tager engagement og evnen til at tilpasse sig som noget af det mest vigtige.

Problemet er bare, at hver gang man tager en ny person ind, så skal man finde en plads til personen, derfor deler jeg folk op i om de går ind og tager MC pladser, BWL pladser eller socialt hygge.

På den måde kan jeg, når en fra mage classen spørger mig hvad jeg har gang i, fortælle dem at han er ment til at gå med i BWL f.eks. og ikke tage loot fra MC, eller modsat.

Derfor er jeg nødt til at tage udgangspunkt i Gear så vel som skills og dedikation.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Smiler lidt over de sidste topics her.. engagementet er en ting og da godt at hører i synes om mit, men er ikke kun for hyggens skyld jeg ansøger jo.. og gear'et?.. ja det er blevet en del bedre end da jeg startede med ansøge her til jo..

Forum Trainee Brambassen's Avatar

var med bluetiger i DM igår, han gjorde det fint, ingen store fejl så :Thumpsup: her fra
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Forum Warden

Blue, hvis du har lyst har jeg MC torsdag kl. 18,30-23 og igen et søndag kl. 13-21

Hvis du har tid en af dagene, så fang mig lige ASAP.
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Du vil jeg meget gerne!..
    Torsdag kan ikke da min træning starter 17:30, men søndag ligger helt fri og har også skrevet mig til søndag istedet..
    Let it be i lovly run..

Default -=..!Guilden!..=-

Tiden for nyt igen
    Well.. ja så ar jeg været med i mc full run for first time!.. Og må sige det gik over alt forvendtning.. 8 timer mc var måske lidt slow igen, men var som meget dejligt et sted, til jeg i hvert til falde som first time og ansøger fik set hvordan tingene går til.. havde lidt af dårlig dag lige som alle andre kan have det, og tror det tror jeg også mages i mage channel fik lidt at hører for, ikke tælle på et tidspunkt ved domo f.eks.. he.. som sagt en dårlig dag som bare skal "overståes" lige som alle andre kan have det..
    Well.. Men bort set fra det var det et SUPER run synes.. var lige lidt ved domo, men det var vist så også det.. Rag?.. Ja han måtte bare ned måtte han!.. to easy 8) .. var også med til ony inde mc, og gik som fint, bort set fra hun måske kom til at stå med røen ind i væggen da vi fik hende ned og hovedet i gulvet.. hehe.. men alt i alt.. er mere en fuldt ud tilfreds med Guilden her!!.. har været på en del runs efter hånden med mange af jer fra SD i alle instances nu og synes det er hygge, god kommunikation, sammenhold, humør og mange andre ting.. sagt på en anden måde.. Guilden!..

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Måske du skulle bede en Boad-Admin = Kirneh eller Barahir om at lave dit Forum Navn om til Bluetiger!

Jeg sad lige og tænkte, hvem er Fuft....

Men Bluetiger - indtil nu har jeg kun hørt gode comments!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

okey.. ja ved det godt.. lavede også en acc Bluetiger før fuft her, men den gik i ged og måtte lave fuft her istedet.. Men vil jeg da lige tjekke op på hvis det kan lade sig gøre som du siger..

Hej Fuft / Bluetiger.

Mig og Eworc fungerer som mage-classleaders i SD, og vi står med rigtigt mange mage ansøgninger lige nu.

Jeg vil derfor gerne vide, hvad dit ambitionsniveau er - hvor meget spiller du?
    SD kan virkeligt godt bruge en, måske to, rigtigt raidaktive mages.
    Derfor søger vi nu at finde den bedste egnede -

Venlig hilsen

Jax
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Hey Jax.
    okey.. Well.. Gamer end hel del. gamer hver dag fra jeg kommer hjem 15:00 til 00:00-01:00 om aften ca. i weekenderne fra jeg står op til jeg går i seng, ved mindre irl kommer med noget man lige skal..

Mine abitionser er at tage på så mange raids som muligt!.. derfor er jeg også skrevet op til storts set alle raids der er på raid.svin.org hvis i kigger der.
    Sikker på hvis i spørge dem der sætter raids op, så som norm, kartagg recluse osv kan huske de har set mig været skrevet op til en del raids.
    PT kan jeg ikke game wow da min com er gået ned, men ser den snarets oppe igen, savner wow.. (derfor står jeg ikke til raids pt på hp heller, ellers ville jeg)

Default Know.. make it fast!!

Så der tid til update på siden her igen..
    Er ved at være længe siden jeg har været i wow, og er der måske også nogen der har bemærket..
    Har haft min com til en kigger hos en bekendt af min far.. Fundet ud af at det er min cpu der stiger over de 100c i løbet af under få minuter og derfor slukker, da den ikke kunne klare og tæve alle de allys hele tiden og lider af stress for tiden he (derfor den ikke kan starte hvis nogen skulle være i tvil).. Der er stadig garanti på, så regner med at den er afsted fra om fredagen af (imorgen efter dette topic af) og vides derfor ikke hvornår den er tilbage.. men kan kun gå for langsomt da, for damn jeg savner jer og wow gutter.. :/
    Men nu ved vi/jeg hvad der er galt, skal bare sendes og laves, så kan kun håbe på det går stærkt..
    ind til da vil jeg som altid følge med på siden her og bedst muligt om hvad der sker ingame fra de diverse kilder man har osv, og update her når det kommer..

Forum Convert

Nedern når en comp går ned

Hils og sig god bedring fra mig af :roll:
    Når osten er god er alting Jaaaaazzz...

I will..

Default kom hjem

update.. Skulle jo sende min com til merlin da den er købt der.. de har så haft den siden den 9 nu og kan fint følge med på der hp.. Står pt "Reparationen er påbegyndt" stadig og gjord siden weekenden.. men de skulle jo være startet ik?.. så mon ikke om de snart er færdige så vi håber den snart er hjemme hos puttemor her igen!.. ;P he

Default Godt nyt

Update!.. Så er vi der snart på fuld tryk tillbage!.. Com står atm sådan her "Reparationen er afsendt fra lageret og er på vej til butikken. " So the Tiger is VERY SOON back i WoW!.. Grrr, pas på hehe.. Der skal games!.. 24/7.. en hel del at indhente osv jo så.. håber sku i klar!..

Default Merlin slackers!!

Update.. Well.. Så fik jeg endelig com back og nok så happy man blev og troede man skulle til at game WoW igen.. men nej nej!.. De forpulede slackers har self ikke lavet det ordenligt og måtte sende lortet tilbage igen.. Jo de slackers har haft skiftet mit bundkort ud med et nyt og ødelagt min lyd og kunne heller komme på nettet, så back til den bærbare!.. så.. nu har de fået en uge, og hvis ikke jeg har den der skal ikke blive overrasket over hvis merlin Næstved Storecenter er lukket pågrund af bombetrussel!..

kom snart igen

Default BACK

AT LAST!!.. Com er back og back in wow!.. så take care.. The tiger has returned he

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Velkommen tilbage! Det var en ret lang ferie din computer tog sig :shock:
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse