Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 86

Thread: Bluetigers ansøgning til Semper Danica

Forum Trainee Phul's Avatar

Vi har dårligt plads i vores raids til nuværende members, da vi har en del aktive Mages, ved ikke om det vil have noget at sige mht fremtidig rekrutering.

//Room
    Venter spændt på TESO release!

WoW - 90 Druid - Phul
    WoW - 60 Mage - Roomservice (retired)

Forum Warden Eworc's Avatar

Mener Norm træffer afgørelse så snart han lige har tid
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Default Back

Det er godt at hører.. Er også/bare enorm glad for at kan være tilbage og kan game noget wow..
    har jeg savnet meget, det også jer..
    det jeg har raidet med jer er jeg kun blevet glad for guilden jo og positiv overrasket.. det jo dejligt nok..
    nemlig noget jeg har lagt mærke til..

Man kan altid spørge om hjælp hvis der skulle være noget.
    Folk er hjælpsomme.
    Man får et svar med det samme næsten.
    Man får et svar man kan bruge til noget.
    Der er fair game.
    Folk er ærlige og loriale, og det er noget jeg sætter meget stor pris og vægt på..

Men men.. glad for at være tilbage ingame wow..

Forum Convert

Bluetiger har hvertfald overbevist mig om at han vil ind i SD, og jeg er også overbevist om at han er SD meteriale efter hvad jeg har set på raids og lign...

Godt nok har vi en del mages og vi har også prøvet et ZG run med 6 mages og et AQ20 run med 5 mages (lige sådan hvad jeg kan huske)
    Mages er ikke ligefrem hvad vi står og mangler alt efter hvad jeg kan se, men alligevel!!1 Give Bluetiger i SD :wink:
    Når osten er god er alting Jaaaaazzz...

Som Duticyaa nævner i sin post, så mangler vi ikke mages i SD. Reelt har vi for mange, men det er så ok fordi vi mangler andre classes.
    Derudover vil jeg sige at du virker som en rigtitg godmodig gut, men ikke specielt aktiv.
    Kan godt være jeg tager fejl. Men ærligt, hvor ofte har du mulighed for at raide?
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Default gametime wow

Tak..
    Well.. Jax grunden til du synes jeg måske ikke har haft været så aktiv kan være min at min com for det første har været hos doctermanden i lidt over en mdr.. så ingen wow der.. så har jeg måtte reinstall wow end 2-3 gange efter som nogen addons gav mig mega problemer.. Men der bliver spurgt til hvor meget jeg kan raide..
    i sommeren her kan jeg raide næsten hver dag faktisk..
    Ellers til daglig kan jeg raide man,tirs(kan komme træning op),ons, torsdag(fra kl halv 8 af først), fre, lør og søndag.. så en del vil jeg selv sige..
    så hvis ikke irl forstyrrer alt for meget, ser det sådan ud.. hvilket det somregl gør..

Default raid

Som du sikkert også vil kunne se/ lægge mærke til måske, er jeg også skrevet op til alle raids næsten hvis ikke alle på raid siden..

Det er da meget godt at signe op. Men hvis man udebliver som du gjorde på igårsdagens BWL, kan det vel komme ud på ét.

Og som ansøger er det heller ikke super smart at møde uforberedt op og at mangle CT-raid. Det virker som om du har en undskyldning parat til alt, men at CT-raid ikke virker før et raid er noget men drøfter med RL eller en officer, der så kan vejlede en i hva man gør.

Sidst jeg var på raid med dig, syntes jeg som før nævt også du mangler lidt overblik mht crowd control. Det kommer med erfaring, men vær opmærksom på det er et af dine vigtigste ansvarsområder som Mage.

En anden ting jeg vil sige at jeg ikke forstår er, at du, når din ansøgning er så gammel som den er, og du spiller så aktivt som du siger du gør, ikke har formået at samle mere +dmg gear end du har.

Til sidst kunne jeg godt tænke mig at vide hva du har af forventninger til et evt medlemskab af SD i wow??

//Room

WoW - 90 Druid - Phul

ja jeg forglemte desværre som første gang et raid, og prøvede også at skrive til raid leader, men kom intet svar..

Som jeg skrev i forrig topic.. "så har jeg måtte reinstall wow end 2-3 gange efter som nogen addons gav mig mega problemer.."
    blandt andet ct-raid som den forkerte vs osv..

Vil jeg self arbejde på.. mit bwl run med sd forkom som det første (ikke en undskyld!) som du selv siger.. øvelse gør mester..

well.. man kan desværre ikke altid vinde/eller købe bedre gear.. der har jeg været noget uheldig må jeg sige.. men arbejder på achemage robe atm..

Et evt medlemskab af sd ville mine forventninger være at komme i en guild som har et godt sammen hold, er seriøse og ikke bare er for pjat, som vil videre i det her spil, self os tid til lidt spas ind i mellem men ved hvad jeg mener ik?.. Det jeg har set er en guild der skaber venskaber og sammenhold og har gjordt mig tændt på at søge her til, da jeg tror på det er en del af nøglen til fremgang i det game her.. det jeg hører på vt.. folk kan råbe lidt efter hinanden fordi de lige får agro eller hva ved jeg, men der er altid glad smil på bagefter og kan grines.. båndet til at kunne gøre det.. det gør mig glad..

Quote Originally Posted by fuft
    ja jeg forglemte desværre som første gang et raid, og prøvede også at skrive til raid leader, men kom intet svar..
    Det er ikke første gang du ikke er dukket op til et raid, jeg husker fx også et ZG run. Og at intet svar får fra RL er ikke nogen undskyldning, så må man gå skridtet videre som ingame mail, post på forummet og PM's på forummet, enddog at signe sig fra på raid sing-up siden for derefter at tilføje sig selv med en forlaring på hvorfor man ikke har mulighed for at møde op, og gerne i god tid.

Som jeg skrev i forrig topic.. "så har jeg måtte reinstall wow end 2-3 gange efter som nogen addons gav mig mega problemer.."
    blandt andet ct-raid som den forkerte vs osv..
    Hvis man har den slags tekniske problemr bør man i første sted ikke signe op til raids. Hvis problemer af den art opstår efter sign-up bør man søge hjælp hos en officer eller RL før raid start, eller helt signe fra.

well.. man kan desværre ikke altid vinde/eller købe bedre gear.. der har jeg været noget uheldig må jeg sige.. men arbejder på achemage robe atm..
    Uheld har ikke noget med det at gøre. Hvis du er så aktiv som du siger handler det om vilje, ambition og tolmodighed. Du kan løbe den samme instance mere end en gang som vi andre gjorde før vi begyndte kampen på Epics.
    Items kommer ikke af sig selv, der skal kæmpes for dem, præcis som hvis du raider med SD. Og syntes ærlig talt det er en anelse skuffende at se en ansøgning der er 3.5 mdr gammel, uanset om du har haft tekniske problemer og uheld, hvor dit +dmg stadig kun består af to dele.
    Det virker lidt som om du regner med du kan gå direkte i MC/BWL og hente dine epics uanset det gear du har nu, og det er imo ikke hvad SD mangler. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se noget mere engagement og et solidt forsøg på at forbedre dit nuværende gear, så du kan være et fremtidigt aspekt på raids.

//Room

WoW - 90 Druid - Phul

Du mødte heller ikke op idag til AQ20.

//Room

WoW - 90 Druid - Phul

Nu kender jeg ikke Blue og aldrig snakket med ham... men jeg får sku en dårlig smag i munden af at se man ikke møder op gang på gang. Det ikke noget personligt, og jeg ville skrive dette til alle som gjore det samme som Blue har gjort.
    Jeg keder self ikke alle grundene til Blue ikke møder op, men jeg vælger at stemme imod hans indtrædelse i SD regimet.
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Default forbi hinanden..

Okey.. time-out her gutter!.. Må jeg på det kaftigste anmode om at jeg har haft signt up til raid ja, og tjekke hyppigt om jeg er kommet med på teamet.. Har ikke set jeg er blevet sat på det team til aq idag!.. ellers var jeg self mødt op!..

Dernæst.. Jo har haft taget instance om og om igen, tror mig.. Der er mange ting der spiller ind her og synes lidt der angrebet lidt på mig nu pågrund af dårlig gear som jeg ellers har arbejdet for dertil hvor er jeg nu..
    Bliver sagt lidt på en måde som jeg ikke synes er fair da i/du på ingen måde kan vide hvordan tingene hænger sammen..

Er villig til at optage et møde på vt, da jeg synes tingene har fået en sådan vending, at jeg tror vi er gået lidt galt af hinnanden nu.. så et møde hvor i kan spørge ind til det i ikke er sikker på om mig?
    giv mig et whisper ingame hvis er..

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det er lidt uheldigt gentagne gange at udeblive fra raids, uanset om man er SD medlem eller ansøger. Der er egentlig ikke så meget at diskutere der, fordi det holder simpelthen ikke.

Den eneste løsning er at vise det ikke kommer til at ske igen, for ellers tror jeg ikke der er den store chance for medlemskab. Så sign up til noget mere, men sørg for at følge op på det og mød op når du er med på holdet.

Du må nok påregne at dette vil betyde det kommer til at tage længere tid før du evt kan komme ind i SD, fordi nu har du lige noget du skal have bevist først.
    Guildboss - Danish Legacy

Default Re: forbi hinanden..

Okey.. time-out her gutter!.. Må jeg på det kaftigste anmode om at jeg har haft signt up til raid ja, og tjekke hyppigt om jeg er kommet med på teamet.. Har ikke set jeg er blevet sat på det team til aq idag!.. ellers var jeg self mødt op!..
    Holdet blev sat allerede igår ved middags tid. Og det er 3. gang indenfor ikke ret lang tid du er udeblevet. Der må da være en klokke der ringer hos dig når du gentagne gange bliver udtaget til et raid der er slut??

Dernæst.. Jo har haft taget instance om og om igen, tror mig.. Der er mange ting der spiller ind her og synes lidt der angrebet lidt på mig nu pågrund af dårlig gear som jeg ellers har arbejdet for dertil hvor er jeg nu..
    Bliver sagt lidt på en måde som jeg ikke synes er fair da i/du på ingen måde kan vide hvordan tingene hænger sammen..
    2 items på 3.5 mdr er uanset hvordan den drejes langt fra overbevisende imo.

//Room

WoW - 90 Druid - Phul

2 items?.. lidt mere end to, men okey.. lad det ligge.. synes det ville være en ide at tage det her på vt når der er tid, så vi kan få klaret tingene op, okey?..

2 items?.. lidt mere end to, men okey.. lad det ligge.. synes det ville være en ide at tage det her på vt når der er tid, så vi kan få klaret tingene op, okey?..
    Jeg inspectede dig både i BWL og i MC, og begge gange kunne jeg ikke findet andet end 2 +dmg items. Dine boots og dit head tror jeg. Men du kan da linke din gear list her og vise os dine opdateringer så, så vi har mulighed for at følge med??

//Room

WoW - 90 Druid - Phul

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Roomservice, lad nu være med at fortsætte det her. Du har gjort opmærksom på problemet og det er skidegodt. Nu er det så op til Bluetiger at bevise han har viljen til at rette op på tingene hvis han vil være SD'er og op til officerne at beslutte om han gør det godt nok.

Bluetiger, der er ingen grund til at diskutere det her over VT. Det er jo rene facts at du har forsømt nogle raids du signede op til, og det hjælper ikke at komme med en lang remse af undskyldninger. Det eneste der rykker er at vise du har viljen til at sikre det ikke sker mere.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Warden

Jeg vil godt bede om en noget mere rolig tone her på denne ansøgning.

Roomservice skriv et kort resume til mig eller evt. en pm om dette, så tager jeg det med i overvejelserne når der skal træffes dom.

Bluetigers, udeblivelse fra raids er altid nasty og da du ikke er direkte online i guildchatten er risikoen for at misse et raid desværre højere end et member.

Jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal forbedre det, men kan sige at dette er en god måde at forhindre misforståelser fra din side af.

1. Sign up til raids.
    2. tjek hyppigt om du er kommet med.
    3. Ved DEADline (den sidste gang du har mulighed for at tjekke om du er kommet med inden du skal planlægge IRL og lign.) tjekker du om du er med ofc, er du ikke det, så skal du slette dig og signe dig med med Et afbrud i raid comment.

Dette gør følgende:
    - Raid leader ved du ikke kunne være med
    - Vi ser du er aktiv i at prøve at komme med på raids
    - Du bliver ikke anklaget for raids du ikke fik set.

Håber det hjælper dig lidt, og jo din ansøgning har været i stå, pga. den lange pause har jeg valgt at teste dig et par gange igen og den vej få dannet mig endnu et indtryk af hvad du kan.
    Class leaders har allerede oplyst mig om at der ikke er brug for flere mage's pt. så det jeg gør er at give dig et par forsøg på raids, og ud fra det vurdere om vi skal tage dig ind i reserven eller sige desværre.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Room.. Får plus dmg fra våben og + fra magicster (4 items) ialt +dmg på 145 atm.. arbejder på achemage robe som jeg snart ser færdig.. overvejer plus +30 dmg på staff jeg har..

Reyven.. der er ikke noget med undskyldning her fra, selvom det måske kan lyder sådan.. men prøver at forklare tingene som de er så godt jeg kan og besvare de spørgsmål i måtte have..

Norm.. takker.. kigger hyppigt på hp for at se evt ændringer, men jeg vil self følge op på det som dit råd lyder..
    ved heller ikke om det er blevet taget med i betragtningen at bwl her den anden dag at selvom jeg var skrevet som kommen med, blev taget af?.. men lader vi ligge nu..
    Ser frem til en dom, og reserven lyder fint med mig hvis det endelig var..

Room.. Får plus dmg fra våben og + fra magicster (4 items) ialt +dmg på 145 atm.. arbejder på achemage robe som jeg snart ser færdig.. overvejer plus +30 dmg på staff jeg har..
    4x Magisters for en minimal bonus er ikke det værd opvejet mod andre +dmg items. Hvis du generelt mangler lidt inspiration og vejledning i hvilke items du let kan få fat i, så send mig en tell ingame, så finder vi ud af det.

//Room

WoW - 90 Druid - Phul

Nu har jeg også prøvet at raide med dig.

Må ærligt sige min mening har ikke ændret sig. Synes ikke du er SD material.

Enten har du ikke sat dig ind i vores lootregler/dkpregler... ellers er du bare en ninja.
    Dybt uacepetabelt... stakkels Trax

:shock:
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Quote Originally Posted by Mhuu
    Nu har jeg også prøvet at raide med dig.

Må ærligt sige min mening har ikke ændret sig. Synes ikke du er SD material.

Enten har du ikke sat dig ind i vores lootregler/dkpregler... ellers er du bare en ninja.
    Dybt uacepetabelt... stakkels Trax

:shock:
    agree :roll:

Default balle

rolig nu.. er ikke ninja.. ved ikke engang hvad der selv skete i det loot, folk sad på to feskellige vt og tjekkede på hp hvor jeg stod til 8?.. men havde jeg så ikke alligevel, og fik også minus dkp for lootet og en skideballe.. :/ okey?..

Forum Warden

Jeg er ved at indhente informationer om begivenheden.

Så vidt jeg har fået at vide af kilder indtil nu, så sker der dette i ZG d. 01/07-2006.

Et loot dropper, og der bliver budt på den.

Budet kommer op på 8 dkp fra Bluetigers side, da en siger "Hey bluetiger, du har ikke så mange dkp, du har kun 3".
    Det næste der sker er, at bluetiger looter det omtalte item og derved laver et ninja loot.

Dette er udsmidningsgrundlag i SD, hvis ikke man har en pokkers god undskyldning og officererne finder det troværdigt.

Pga. man ikke ønsker at ZG raidet skal gå op i skænderi giver Raid Leaderen 5 dkp straff og folk går videre i raidet.

Havde det været mig der var raid leader, og havde din forklaring ikke været god nok, var du blevet kylet ud af raidet hurtigere end du kunne sige farvel.

Jeg bliver selv utrolig sur når nogle looter forkert, og det er så vigtigt man har fokus.
    Da du er igang med at byde på item'et forventer jeg desuden du ved det ikke er dit endnu, og derfor så vil jeg være ærlig.

Giv en ærlig forklaring på hvad der skete og hvorfor du gjorde det, og så vil jeg overveje at give dig et meget meget meget spinkelt grundlag at fortsætte din ansøgning på.

Er din forklaring ikke hudløs ærlig og troværdig, så lukker jeg din ansøgning og så bedes du søge andre guilds. Ninja looting.. Ikke i SD.

Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec