Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 86 of 86

Thread: Bluetigers ansøgning til Semper Danica

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Ærlig forklaring her norm.. droppet kommer.. jeg tjekker hp og ser 8.. går ind i wow igen og bid er igang.. folk sidder her på 2 vt's atm her.. byder hvor kort efter der bliver sagt gratz bluetiger.. så tænker jeg, okey fint så kan jeg loot?.. hvor i sekundet efter bliver jeg spammet med ikke at følge med på vt, ninja osv.. det bliver sagt på vt her at jeg får minus dkp for det og at folk sidder på 2 forskellige vt's og deraf roret i lootet lige pludselig..
    har været på raid med jer en del gange efter hånden, og dem af jer der har set mig og kender mig burde os vide at ninja ligger mig meget fjernt og har aldrig bidet på noget før jeg ved jeg ikke kan!..

Forum Acolyte

Idag på ZG raid lavede du 2 fejl

Du bød med flere dkp end du havde men det er en ærlig fejl da hvis du ikke havde opdateret din browser ville have haft 8 dkp stadig. Så det var en spiller fejl og du har fået -5 dkp for det. Mener ikke det på nogen som helst måde var ninja.

Nr 2 fejl var du leavede raid med 5 mins advarsle, det gør man ikke i SD, hvis du ikke kan hele raidet igennem skrive du det i din comment.

Med hensyn til raid udeblivelse er jeg ikke så god til at holde øje med om folk møde op eller ej og får det regristreret med mindre man er en nøgler person.

Kan kun sige at der ligger et ekstra press på en som ansøger.

Også vil jeg sige at jeg synes mange af de negativt ladet posts der er skrevet herinde overhoved ikke er konstruktive og hjælper os på ingen måde, andet en at give Blue et indtryk af at SD er fyldt med skadefro personer.

over and out

Mikkel

leavede raid på 5 min advarsle?..
    Må have mig meget undskyldt her, men sagde inde vi begyndte på at tage mobs'ne at jeg skulle leave efter boss, sagde det inde vi gik på ham og igen efter da vi havde fået ham, her blev det også sagt på vt.. :O

recluce - "Kan kun sige at der ligger et ekstra press på en som ansøger.

Også vil jeg sige at jeg synes mange af de negativt ladet posts der er skrevet herinde overhoved ikke er konstruktive og hjælper os på ingen måde, andet en at give Blue et indtryk af at SD er fyldt med skadefro personer. "

må man sige og ved ellers at sd er sådan en god guild jeg synes godt om stadig..

Forum Trainee Phul's Avatar

Det Carisma / Slasher mener er, at hvis du på noget tidspunkt gennem raidet har planer om at måtte stoppe, dvs at du på forhånd ved du ikke kan gennemfører et fuld raid, skal det stå i din sign-up-comment.

//Room
    Venter spændt på TESO release!

WoW - 90 Druid - Phul
    WoW - 60 Mage - Roomservice (retired)

okey.. ja det så en fejl, beklager jeg self, sry..

Forum Convert

Sorry, men syntes den her ansøgning er ved at køre for langt ud.. Vi er nu på 6. side, og grundlaget for optagelse lader til at blive mindre og mindre jo flere sider vi kommer frem.. Er det måske på tide at stoppe mens legen er go'? Maybe its just not meant to be.. Kender dig ikke, Bluetiger, men syntes at der allerede nu er så meget tåget bøvl over det her, at "my 50 cents" vil være at du ikke passer ind.. :?
    Tidligere Boardnick: Phisch

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by fuft
    leavede raid på 5 min advarsle?..
    Må have mig meget undskyldt her, men sagde inde vi begyndte på at tage mobs'ne at jeg skulle leave efter boss, sagde det inde vi gik på ham og igen efter da vi havde fået ham, her blev det også sagt på vt.. :O

recluce - "Kan kun sige at der ligger et ekstra press på en som ansøger.

Også vil jeg sige at jeg synes mange af de negativt ladet posts der er skrevet herinde overhoved ikke er konstruktive og hjælper os på ingen måde, andet en at give Blue et indtryk af at SD er fyldt med skadefro personer. "

må man sige og ved ellers at sd er sådan en god guild jeg synes godt om stadig..
    Med mindre du har skrevet i din comment at du leaver på et bestemt tidspunkt regner raidleaders du er emd til raidet er slut. Vi giver -2 dkp for at leave før dette, med mindre du er en af de folk som er levet hevet ind men som ikke er signet op. Da vi vil undgå at folk bare leaver fordi der er lidt modgang. Det er standard regle. Skriv i comment eller sig til mig ved raidstart at du bliver nød til at leave så jeg kan planlægge med det.

Var det jeg mente, om det var 5 min, 10 min eller 15 min er egentlig lige gyldigt. Kan godt være du ikke er klar over disse regler men sådan er det.

okey.. er kendt med reglen, bare smit helt ud at det skulle have stået der ja.. sry ja.. og nej var ikke pågrund af modgang, men irl..

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Default Puha

Det var ellers en kæmpe mundfuld her klokken #%&! om morgen/natten........ Så frem til den lille loot thingy så synes jeg den med at vi sad på to vt holder like ingen steder, da man self ved at man først må loot når RL= Raidleader har givet lov, og ikke bare fordi der er en der siger gratz.
    For ellers kunne hele SD da hurtigt blive ninja´er
    Men heldigvis sidder hovedet på de flest folk på deres hals og ikke under armen(Zifallons gør men det en anden snak). Jeg sad enda osse på samme vt som dig og sagde op flere gange "du har kun 3 dkp" osv.
    Men hvad fanden

men imo ville jeg sige til denne ansøgning "JEG LUKKER I"

Blev sagt af raid leader.. Men ved snart ikke.. det er lige meget hvad jeg gør, siger eller forklare er det bare forkert hvor man så end vender og drejer det.. der er en der har sagt noget om gear i min ansøgning som der er blevet gjordt noget ved nu og lige pludselig får man 20 andre topic om ingame om at man er dårlig gamer, slacker, ninja, laver fejl konstant, kan ikke min class osv.. ved snart ikke hvad jeg ikke har fået at hører for her og svinet til.. synes jeg ærlig talt ikke om!.. synes det godt at få at vide ting man kan bedre eller på en anden måde, men sådan som det blevet sagt her, er det bare ikke okey synes. For så vidt jeg ved er der ingen der er perfekte og i laver sku fejl nu og da!..
    men men.. som ansøger skal man jo være fejlfri og kunne det hele efter first run eller andet right!?.. arbejder sku hårdt på det med at gøre der rigtigt første gang..
    Dette topic skal ikke tages negativt men tænkes lidt over for sd siden af synes jeg, for jeg selv synes stadig godt om sd og glad for guilden..

Forum Warden

Jeg har låst tråden, den er gået i selvsving, jeg taler lige hurtigt med dem jeg mangler at tale med, og så kommer der en dom.

Tal ordentligt imens.
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec