Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: SD ansøgning

Default SD ansøgning

Hey...

Jeg Hedder Morten Paaske... Jeg er 18 år bliver 19 til april... Jeg arbejder på en tank hvor jeg skal have nattevagter til sommer, hvilket vil give mig endnu mere tid til WOW... Nå jeg ikk gamer er jeg sammen med min kæreste.... Jeg gamer meget med Bluetiger som jeg kender temlig godt...

Jeg spiller Undead Warlock (lvl 60) name: Insaniak
    Jeg har en alt Undead Priest (lvl 40) name: Lavey

Jeg ansøger om at komme ind i Semper Danica med min Lock...
    Jeg var member af The Royal Elite, og fuglte dem med til Respect... Jeg har længe været på udkig efter en guild der laver nogle flere instance f,eks MC, ZG .osv... Har snakket en del med Moonform om at jeg kunne skrive en ansøgning til SD, og tanken fristede mig...
    Moonform har fortalt mig en del om jeres guild og det lyder til at være det fede sted at være... Jeg har ved enkelte lejliheder gamet med andre fra SD og har i høj grad nyt det....
    Søger en guild med godt sammen hold, laver en dels runs i løbet af ugen, snakker godt sammen og alt snak behøver ikk omhandle gamet... Der har godt af at være noget hygge snak ind imellem...
    Den eneste jeg rigtigt kender fra Semper Danica er Moonform, men vil gerne lære flere af jer at kende...

Items:
    Head: Arcane Cover (Prøver at skaffe Dreadmist head atm.)
    Neck: Triune Amulet
    Shoulders: Dreadmist Mantle
    Back: Royal Tribuna Cloak
    Chest: Dreadmist Robe
    Wrist: Dreadmist Bracers
    Hands: Dreadmist Weaps
    Belt: Dreadmist Belt
    Legs: Kilt of the Atal'ai Prophet (Prøver at skaffe dreadmist her også...)
    Boots: Celestial Slippers of the Whale (Har prøvet at få dreadmist eller dragonrider boots men uden held end til vidre...)
    Trinket: Royal Seal of Eldre'Thalas - Insignia of the Horde...
    Staff: Soul Harvester...
    Wand: Nature's Breath...
    Finger: Quicksilver Ring of the Owl - Selenium Loop of the Owl...

Mit Fr ress uden buff: 14...
    Mit fr ress med buff: Dont know... Depends on the buff...
    Ved jeg ikk har så meget fr ress men prøver at gøre noget ved det...
    yderliger oplysninger: Har ikk lavet Warlords command endnu, men arbejder på det...

Håber meget at høre nærmere fra jer... Vil med glæde uddybe overstående...
    Mvh Inaniak aka Morten Paaske...

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Ikke fordi jeg har noget at sige i denne ansøgning da jeg ikke selv er Semper Danica. Men vil dog alligevel komme med en kommentar..
    Jeg gamer med Insaniak hver dag stort set i wow og snakker sammen over headset.. kender hende også hinanden privat, my live time brov.. Derfor vil jeg hjælpe min brov her, og lige komme jer andre lidt i forkøbet og komme med et citat fra min egen ansøgning til Guilden her.

En lille guide til at finde det mest gængse dmg gear

håber alle links virker, havde nemlig lidt probs da jeg startede med at lave det til 1 person i Word men valgte så at smide den herud til gavn for alle der skulle have lyst

Stratholme dark side:
    Crimson Felt Hat nice hat, kan eventuelt farmes via light strat siden. Desuden så får i osse hearthsinger med i købet og han kunne jo finde på at stikke jer en Piccolo of the Flaming Fire + der er chance for rare-spawn som har disse drops
    Thuzadin Sash belt med stats

Scholomance:
    Burial Shawl
    Bonecreeper Stylus

Lower Blackrock Spire:
    Skyshroud Leggings

Ubber Blackrock Spire:
    Briarwood Reed

Dragonrider Boots

Dire Maul Tribute:
    Rod of the Ogre Magi

Quest reward i hinterlands:
    Deep Woodlands Cloak

Quest reward i Blackrock Depths:
    Eye of Orgrimmar
    (det er dog en længere quest linie men kan klares på et par timer )

Og så lige et par hurtige items jeg kan lave med mit tailoring:
    Dreamweave Gloves
    Dreamweave Vest
    Dreamweave Circlet

Alt dette er ting og steder hvor der kan farmes bedre dps og fr ress gear, vi har også snakket sammen om det, og er arbejder sammen på sagen om at få noget bedre pds og specielt fr ress gear..

Forum Trainee

Ja jeg har båede snakket og spillet med Insaniak Han virker sku flink og er en god spiller
    k på dig

Default Hey Insaniak

Hej. Insaniak.

Insaniak er virkelig en god spiller. han kan virkelig finde ud af det med at spille sin lock, og da vi mangler nogen gode lock. så tror jeg du har en god chance, men kan jo ikke sige nogte

Et godt råd til dig, og bluetiger
    begynd og spille meget med nogen SD, så i kan lære dem og kende og om vendt

Men Held og lykke

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Man skal bare bruge funktionen Quote - så kommer links med :-)

Ved ikke hvor meget af det du kan bruge...

Dejligt at høre du har hørt godt om os.

Nu skal du bare have nogle anbealinger fra SD-er til at starte med og så ser vore RL nok snart din ansøgning efter i sømmene :-)

Quote Originally Posted by Sausagebag
    En lille guide til at finde det mest gængse dmg gear

håber alle links virker, havde nemlig lidt probs da jeg startede med at lave det til 1 person i Word men valgte så at smide den herud til gavn for alle der skulle have lyst

Stratholme dark side:
    Crimson Felt Hat nice hat, kan eventuelt farmes via light strat siden. Desuden så får i osse hearthsinger med i købet og han kunne jo finde på at stikke jer en Piccolo of the Flaming Fire + der er chance for rare-spawn som har disse drops
    Thuzadin Sash belt med stats

Scholomance:
    Burial Shawl
    Bonecreeper Stylus

Lower Blackrock Spire:
    Skyshroud Leggings

Ubber Blackrock Spire:
    Briarwood Reed

Dragonrider Boots

Dire Maul Tribute:
    Rod of the Ogre Magi

Quest reward i hinterlands:
    Deep Woodlands Cloak

Quest reward i Blackrock Depths:
    Eye of Orgrimmar
    (det er dog en længere quest linie men kan klares på et par timer )

Og så lige et par hurtige items jeg kan lave med mit tailoring:
    Dreamweave Gloves
    Dreamweave Vest
    Dreamweave Circlet

håber i kan bruge det til noget happy farming

Quote Originally Posted by Sausagebag
    Denne post er egentlig minded på mages, men self er der items til alle cloth users.
    Som det første jeg vil gøre efter jeg er blevet classleader sammen med Jaxenvale, det er at sætte gang i folk med hensyn til at få farmet det skide fire resistance gear.
    Jeg ser det som noget af det vigtigste at du opnår dit class mål ( mages = 80 fire res ) men osse gør det uden at du gimper dig selv, ved at miste for mange stats, om det så måtte være mana, HP eller regen... og nu skal i ikke tro bare fordi at class målet er 80 FR at i skal stoppe der, jeg selv har 179 unbuffed(dog rimelig gimped(har osse 300+ dmg ved 130 FR)) men det overlever jeg sq med på diverse fire encounters og det ser jeg som noget af det vigtigste, en levende mage laver mere dmg end en død.
    der er flere veje at gå når man samler gear, og normalt kan man joo bare tage imod alt der kommer ens vej, men man bør heller ikke bare tage fra andre som måske kunne bruge det cross-class item der lige droppede, så gør op med dig selv hvad vej vil du gå.
    vælg en retning, skal du have den syge stamina til at kunne PvP´e lidt nemmere eller er det burst damage du går efter.....
    Decide og lade andre nyde godt af de items du kunne have taget men egentlig ikke havde brug for.

Men nu til det posten egentlig handlede om

Fire Resistance Gear:

Flameweave Cuffs som fås i diverse versioner, pick one you like og farm dem amokk

Dragonrider Boots nok nogle af de bedste caster boots osse foruden FR : o )

Elder Magus Pendant og hvis du ikke har problemer med hensyn til mana ( hvilket du ikke burde da du har 2 mana stones, evocation, potions og muligvis osse night dragons breath hvis du har været heldig ) så kan man med fordel tage Drakefire Amulet i brug

Smokey´s Drape en god back indtil du får: Onyxia Scale Cloak som er relativt nem at anskaffe når man har fået onyxia scale ( grochtar kan lave cindercloth cloak som skal bruges sammen med onyxia scale og fisker kan lave den [fisker ejer begge chararcters så hvis du hiver ham lidt i benet så kan han nok trylle den frem til dig]) ellers er der 2 andre udmærkede cloak´s: Cape of the Fire Salamander som kan hentes i BRD Mageflame Cloak som med fordel kan købes på AH (hvis man er den dovne type )

og når du nu er ved onyxia så kunne du jo tage Onyxia´s Head som så kan give: Dragonslayer´s Signet men den kommer nok til at koste dig noget DKP

Flarecore items du kan med fordel købe Fiery og Lava cores fra guild banken i [http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?t=8774]denne tråd[/url] men der er måske op til 2 måneders ventetid, så lad være med at regne med at få noget her. Tænk på det som en ekstra bonus når i har nået jeres class mål

jeg orker ikke at finde flere links, det burde sq være muligt for folk at finde det selv. det gjorde vi andre da i hvert fald.

Good Luck og Happy Farming
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Insaniak

Du mangler at opfylde et par krav vi stiller til alle ansøgere.. Bla. at Læse nogle regler og COC..

Jeg vil lade det være op til Norm som RL at vurdere om du kan bruges til vores MC hold.

Men før du kommer ind, så vil jeg høre fra andre SD medlemmer end dine RL venner om du er egnet.. For anbefalinger fra venner og trials i SD er ikke nok. Så du skal ind og bevise dit værd over for nogen som ikke kender dig i forvejen, og du skal nok også testes på et par SD raids.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Warden

Har et øje på din ansøgning, og vil godt veksle et par ord med dig ingame, så send mig en pm. / tell næste gang du ser jeg er online, men lav lige en /who og er jeg i BWL, så forvent et meget stort delay på svar.

Norm
    Normy
    Normse
    Enormus

Er typisk på en af de 4.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Har grouped med Insaniak i Lbrs dag og han virker som om
    han kan finde ud af og spille sin char og han virker som en rightig flink gut
    Jeg er tilbage indgame som Marenmalkeko

Marenmalkeko - 65 Tauron Warrior (Smith 300 - Miner 300) Yver Tank 001

Splorge - 60 Undead Rogue (Mining 300 - Skinning 300)

Forum Recruit

Hey, insaniak ... Jeg bed mærke i dit navn, og synes jeg kender det. Du skulle vel ikke helt tilfældigvis kende Sebastian fra Hvide Sande?
    Stormrager, the freshmaker

Ved jeg sku ikk om jeg gør... Sjældent jeg er sammen med nogle IRL men tror det ikk...
    Men ville lige sige at jeg nød at være i AQ med jer gutter her Mandag aften, og håber i vil komme med både ros og ris hvis der er noget i mener jeg kan gøre bedre....

Jeg har fået lidt nyt udstyr blandt andet:
    Leggings: Skyshroud Leggings...
    Schoulders: Dreadmist Mantle...
    Feet: Dragonrider Boots...
    Head: Starfire Tiara...

Håber jeg kan komme med på nogle flere runs så I kan finde ud af om jeg er egnet til SD....

Forum Trainee

Vil da også gerne smide en lille bemærkning om Insaniak..

Ja han var jo så med på et lille Lstrat run, hvor vi snakkede lidt på vt, og han virkede som en fin fyr, når det kommer til det sociale... (Tak for det run, der faldt jo loot af til mig :P )

På det spillemæssige, spillede han sin class godt, dog døde han lidt flere gange end os andre, men det mest bunder nok i at han var i gruppe med næsten "full epic peeps" herfra.
    Muligvis bør hans gear forbedres en smule endnu.. Men udover den lille upgrade i gear, som nok kræves, så virker han fin og hyggelig at løbe med..

Det skal lige siges at det er ikk nemt at være eneste AoE som lock nå der værken er Mage eller priest til shild...
    Men takker for den fine bemærkning og det dejlige run....

Forum Acolyte

Jeps vi havde denne dejlige lock med os i AQ20.

Ingen spiller fejl, så intet at sætte en finger på. Og han fik vist bansished sit target ved moam, så det var sku cool.

Så spiller mæssigt "thumbs up" herfra

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Ind og sogn op til nogle flere raids, så vore RL kan vurdere dig lidt bedre.

Når du spiller med folk fra SD - så bed dem om at skrive et par ord her.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Adept

Jeg var med Insaniak i UBRS igår, var dog ikke med på hele turen da jeg lige havde en time i BWL undervejs. Det jeg så var dog fint nok, ingen problemer der. Han har helt klart styr på sin class

Forum Warden

har du fået lavet en profil på vores raid sign op side, så begynd at signe dig op på vores raids, men husk at skrive du er ansøger i comment.

Mvh.
    Norm

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Default aq 20

jeg var med ham i AQ 20 synes det gik rigtig godt og banish var helt i orden rigtig target og det hele
    Virker til at hav styre på sin og er åbne for råd, og jeg er da sikker på han selv har noget med i tasken Men overall god spiller, mangler bare noget bedre gear men det tag jo ik sin tid i MC on a warlocks day.

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Default Re: aq 20

Quote Originally Posted by uhrsakar
    jeg var med ham i AQ 20 synes det gik rigtig godt og banish var helt i orden rigtig target og det hele
    Virker til at hav styre på sin og er åbne for råd, og jeg er da sikker på han selv har noget med i tasken Men overall god spiller, mangler bare noget bedre gear men det tag jo ik sin tid i MC on a warlocks day.
    /agree.

Jeg kunne godt tænke at spille med dig Insaniak og se hvad du kan - men det lyder som om alle de andre har lagt et godt ord ind som jeg naturligvis stoler på, så mon ikke endnu en kompetent warlock vil være velkommen i rækkerne

Har du også problemer med at være Doomguard-geil? Fordi ellers er jeg stadig den eneste
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Forum Warden

det kommer du til i morgne <Fleshreaver>, Insaniak er med på MC holdet Torsdag.

Jeg signer op til alle de raides jeg kan komme i nærheden af, og så tit jeg kan... Det har desværre været lidt sjælendet på det sidste men håber jeg kan komme med på en masse MC og BWL....

Jeg har stadig ikke spillet og fået et ordentligt indtryk af Insaniak og det kan jeg egentlig kun give migselv skylden for. Jeg skal nok få gjort det insaniak har bare haft travlt med raids når jeg var online.

Men bare lige en reminder : Jeg har ikke glemt dig

Lyder rigtigt godt... Håber da heller ikk nogle andre glemmer mig det vil jeg ødeligge alle mine muligheder for at komme ind til jer dejlige mennesker og game...

Så har jeg også oplevet dig insaniak, og set hvordan du spiller.

Du var med her i BWL her til aften og jeg må sige at jeg synes du spillede over alt forventning.

Somregel har ens gear noget at sige med erfaring, men på trods af nogle first-time svipsere, så kan jeg ikke sætte min finger på noget. Du er simpelthen lærenem så det batter.

Det eneste negative er dit damage output insaniak, men det talte vi om og det er ok at være forsigtig når det er første gang du er der, men til næste gang så giv den gas.

Jeg vil anbefale.. nej kræve at du får anskaffet KLHThreatMeter så du kan få en ide om hvor meget threat du har. Hvis du ikke ligger i top 10, så giv den gas mand. Og lær at kende forskel fra bosser og trash mobs, da trashmobsne med shadow vulnerbility klar kan sætte en DPS'ers skræk i livet når de aggroer efter 2 nukes.

KLHThreatMeter :
    http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3488

Den eneste rigtige store brøler var da du dottede en mob der skulle crowd controlles.. not good :shock:

Det er heller ikke noget raidkrav at du har et godt dest/demon build, medmindre du er core raider.
    Men jeg vil stærkt anbefale at du overvejer noget mere destruction/demonology, så du kan brage den af med en saccet succubus eller andet, når dit gear alligevel forhindrer dig i at få aggro.

Så.. thumbs up! Det ville ihverfald glæde mig at have dig som en af vores warlocks, og GJ i BWL.

Som fleshreaver siger, jeg er også ret imponeret over det du gjorde i BWL, du har ikke noget super godt gear, men alligevel lavede du god dmg og trak ikke aggro så vidt jeg så, tja det eneste jeg kan sige er at du skal tage mere med på raids så jeg kan sige at du helt sikkert skal med og nej det er ikke mig der bestemmer det, men jeg mener du skal have en raid aktivitet på mere end 50%, det har vi brug for.

men jeg vil godt sige thumps up for dig, bare kom med på raids

mvh

Malifforas

Forum Disciple

Hvor er du?

Du virkede helt vildt opsat sidst jeg snakkede med dig og nu er du gået AWOL..

Låser denne tråd snart hvis der ikke er nogen tilbagemelding.
    Jeg var en dårlig Warlock..