Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45

Thread: Tak for alt SD

Forum Apprentice

Jeg kan godt forstå du leaver, og så igen ikke. Jeg havde det 100% på samme måde som dig, men græsset er ik grønnere på den anden side. Items er fede i noget tid, indrømmet. Men med tiden tror jeg også du vil forstå hvorfor SD er så fed en guild. Man kan komme hjem efter arbejde, hoppe på et raid og opleve hygge og diskutioner (soap opera anyone? :P ), og alligevel have spændingen ved svære kills uden at skulle raide dag og nat og opgive RL.

Held og lykke fremover, ses om nogle uger
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Znyp
    (soap opera anyone? :P )
    haha ja det skal der sgu være plads til
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Disciple

Dont let the door hit you on the way out...
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Dujo
    det er en svingdør, så der skal godt nok smækkes til

This is not goodbye. Not to me.

<3<3
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Forum Trainee

Håber Devoted kan give dig, hvad du søger..

GL derovre Sausage..

Rart lige at få mødt dig i Århus inden du smuttede..

SD Medlem Forum Adept

Byebye Saus, håber det kommer til at gå dig godt

Hils Royce den slacker 8)

ok, jeg har holdt det sidste meet and greet i århus.

Hver gang jeg gør det, smutter der gode folk
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Kajak

Bruger du Rexona?

Ked af at se dig smutte Sausagebag, håber at du finder hvad du søger i Devoted.

Vi ses Sovs.. Eller dvs, vi snakkes jo konstant ^^

Jeg forstår virkelig dit syn på sagen..
    Det er så forkert at sige at folk "bliver gearet up i SD, og så bare leaver".
    Ja, de får deres gear i SD, men de spiller her jo på lige fod med alle. Så skulle man lave en klausul e.l. der bandt folk til guilden på evig tid, så der ikk går nogen items ud af guilden.

Jeg er glad for SD n' all, men der er stadig meget slack og useriøsitet på raids. Så meget at det virkelig kan få en til at føle man spilder sin tid. Både på raidet, men også de mange timer man har brugt på at forberede sig med pots / oils, og læse op på taktikkerne.

Det ville være helt vildt overdrevet fedt, hvis _alle_ i guilden (eller i det mindste der jævnligt raider i BWL), havde et helt naturligt drive for at komme videre.
    Sådan at det fx var en selvfølge at folk kunne taktikken inden et encounter..

Well well.. Semi-hijack af post..

Love you, Saus! :>
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Håber alt går så vel som det nu kan

Godspeed.
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Forum Acolyte

Jeg ved godt at pølse ikke har været den der har udnyttet sd. Han har sgu taget sin tørn og han får de bedste hilsner med fra mig 8)

Pas nu på du, vi håber du laver som en bommerang og rammer os tilbage i nakken
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Dujo, hvad får dig egentlig til at sige den slags? Der er intet Sausagebag har gjort for at fortjene den slags kommentarer (Nej, heller ikke det at han leaver SD).

GL derude Pølse, jeg hører Markoll er den nye mageofficer, han er sgu en fin gut, håber han passer bedre på jer mages end Gazza gjorde. Og pas på Kræm for mig, vil du, tror han er ensom uden mig og Sprutte til at passe på ham :-/. Og husk at minde Mxl om at jeg hader ham, hver eneste dag :twisted: !!

Ellers, held og lykke, håber da vi bliver ved med at snakkes :-D . Og lad nu være med at grine for meget af Demon når du ser hans Firemaw strat ;D

Forum Learner

Quote Originally Posted by Era
    held og lykke i devoted

men jeg har fået at vide af folk fra devoted at mange er ved at leave den, fordi de synes det er for belastende at sku raide til kl 4 om morgen om torsdage fx. og så er der mange der er trætte af at X-PE'er styrer alt...og så er der dem der synes at alliance er meget mere hardcore end devoted... og er derved skuffet... det er bare hvad jeg har hørt

men anyways gl derinde og håber sku du finder det godt
    Folk vælger jo selv om de vil raide til kl 4 eller ej. Alle er free to leave efter 24:00 når vi er på raids. Men ja, det kræver sgu en hel del online tid at følge med, og der er af og til nogen der stopper. Sådan vil det altid være.

Allaince? Hvem er de? Mener du de grupper af trash mobs vi clearer af og til?

Mastering the Lint - http://wow.allakhazam.com/search.html?q=pocket+lint

Woodendynamo - 60 rogue - Herb-boy/Engineneering
    Grindbot

Ass, gas or grass, nobody rides for free

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

/offtopic

well jeg siger bare hvad jeg fik at vide... har ik været i devoted så jeg ved selvf. ikke helt hvordan det hænger sammen... Og siden i er "hardcore pve" clearer i vel heller ikke så meget alliance igen ? :P men jeg vik at vide af en der forlod jer, at han var total skuffet over hvor langsomt det gik der... og at borked mm. er noget bedre

det er hvad jeg fik at vide... men lad os holde det ud af posten her :P sry pølle
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Acolyte

Default Re: Tak for alt SD

Quote Originally Posted by Sausagebag
    Det kan godt være at der er nogen der mener, at jeg ikke er cut-out til at følge de store gutter
    Du er en enormt dygtig mage. Du skal nok klare dig i Devoted, og jeg er sikker på, at de hurtigt vil finde ud af det vi andre hele tiden har været klar over, at du er en fremragende mage.

Du fortjener oplevelsen som du søger, og du ønskes al held og lykke.

Forum Trainee

* OBS * Lang post med svar på en masse * OBS *

Damn.....!!!!

aldrig i min vildeste "fantasier" havde jeg forestillet mig så meget aktivitet i denne tråd. et eller andet har jeg jo åbenbart gjort rigtigt.

Jeg kan godt forstå du leaver, og så igen ikke. Jeg havde det 100% på samme måde som dig, men græsset er ik grønnere på den anden side. Items er fede i noget tid, indrømmet. Men med tiden tror jeg også du vil forstå hvorfor SD er så fed en guild. Man kan komme hjem efter arbejde, hoppe på et raid og opleve hygge og diskutioner (soap opera anyone? :P ), og alligevel have spændingen ved svære kills uden at skulle raide dag og nat og opgive RL.

der er ingen tvivl i mit sind, om at SD er en SUPERFED guild.....
    det er for fedt at man engang imellem mødes til festivitas og alkohol
    og jeg har fået en hel del venner jeg både snakker med til dagligt og endnu flere jeg hotchatter med ingame, hver dag. og det havde jeg da ikke haft foruden SD.

men med det sagt, så var der osse en del ting jeg var træt af, det var for mig blevet træls at tage på raid. stort set, hver gang jeg kom med på raid´s, var der noget galt. så kunne folk ikke komme til tiden, så manglede de pots, så var der Friends / "whatever" i fjernsynet og det var lige sjovere at følge med på end det boss kill og bare generel mangel på respekt for raid-leader og de andre raidende.
    derfor tog jeg mig en laaang raid pause og prøvede at nøjes med at lave lidt hygge instance, PvP´e lidt samt at gøre lidt mere IRL.
    men jeg har sq længe villet mere i spillet, end der hvor vi var nået til ( osse selvom der er fremgang og SD er ved nef ) og så var det jeg fik tilbuddet om at komme på trial i Devoted ( Ikke noget jeg har søgt om, men de manglede mages og der er en del jeg snakker med tit på indersiden som så havde anbefalet mig, og her står jeg så nu )

samtidig så har jeg sq været lidt ked af at guild-chat´en var blevet sendt lysår tilbage i tiden. ikke at jeg har noget specifikt imod nogle af de nye der er kommet ind. men det ændrede jo stadig en del, sådan generelt set.

men SD er og bliver en feeeed guild, no doubt anout it

kom med en mening, i stedet for en smart kommentar. ville sq være lidt federe at vide hvor man ha folk, om end du så synes at jeg er en nar for det jeg har gjort. men kom i det mindste da ud med det, TAK.

Quote Originally Posted by Era
    /offtopic

well jeg siger bare hvad jeg fik at vide... har ik været i devoted så jeg ved selvf. ikke helt hvordan det hænger sammen... Og siden i er "hardcore pve" clearer i vel heller ikke så meget alliance igen ? :P men jeg vik at vide af en der forlod jer, at han var total skuffet over hvor langsomt det gik der... og at borked mm. er noget bedre

det er hvad jeg fik at vide... men lad os holde det ud af posten her :P sry pølle
    det er sq ganske ok og jeg er da glad for at få råd med på vejen, men som det er nu og jeg da osse håber forbliver. så er alle onde rygter manet til jorden. jeg er blevet mødt af en masse flinke og sjove folk som forstår at spille det her spil.

der bliver clearet de alliance der er i vejen for at man kan tage drager
    og ja online tiden er self som forventet en del af gamet, men den er jeg osse klar på, for eks day 1 røg jeg lige ud i 4 dragekills + kazzak. ( kl 05:30 spawnede de(og jeg havde arbejde kl. 07:00( jeg kom 5 min for sent på arbejde ^^))) hvor de andre for inden jeg joinede guilden havde de taget MC, BWL og onyxia om aftenen o.O

Quote Originally Posted by Munch
    Jamen farvel pølse

Hvad er det der går galt når folk hele tiden leaver? Græsset er jo ikke grønnere på den anden side, det kan vi jo se når det ene medlem efter det andet kommer tilbage på knæ og vil ind igen.

SD gearer folk op og så smutter de. Det kan godt irretere mig meget da hver gang et medlem smutter, bliver sd skubbet lidt tilbage.

Sd kommer jo fremad, men det går klart langsommere når folk med nice gear smutter.
    denne post føler jeg rammer lidt ved siden af mig : o ( men har det ikke fedt med at der er nogen der tænker sådan om mig. jeg føler sq at jeg har gjort mit for at SD er kommet frem, og i den sag hører det jo altså automatisk med at man osse selv bliver gearet op selv.
    og tilbagegang for SD, næppe i mister ( selvglad nu ) en god mage, men samtidig har i bevist at i sagtens kan klare jer uden. i de 2-3-4 uger mig og jaxenvale har været minimalt raid-aktive har i fået taget på Firemaw, Ebonroc, Flamegor og nu osse Chromaggus. jeg var ærgelig over ikke at være med til disse nye kills, men det var et valg jeg tog, men tillykke til jer

Quote Originally Posted by Jax
    Vi ses Sovs.. Eller dvs, vi snakkes jo konstant ^^

Jeg forstår virkelig dit syn på sagen..
    Det er så forkert at sige at folk "bliver gearet up i SD, og så bare leaver".
    Ja, de får deres gear i SD, men de spiller her jo på lige fod med alle. Så skulle man lave en klausul e.l. der bandt folk til guilden på evig tid, så der ikk går nogen items ud af guilden.

Jeg er glad for SD n' all, men der er stadig meget slack og useriøsitet på raids. Så meget at det virkelig kan få en til at føle man spilder sin tid. Både på raidet, men også de mange timer man har brugt på at forberede sig med pots / oils, og læse op på taktikkerne.

Det ville være helt vildt overdrevet fedt, hvis _alle_ i guilden (eller i det mindste der jævnligt raider i BWL), havde et helt naturligt drive for at komme videre.
    Sådan at det fx var en selvfølge at folk kunne taktikken inden et encounter..

Well well.. Semi-hijack af post..

Love you, Saus! :>
    gør som jax siger gør lidt mere ud af forberedelsen til et raid, hjælper så sygeligt meget. og hvad andet kan jeg sige tildig jax end: "hyyynlililllilææææ" 8) <3

Håber at se dig til drenge drikke øl en dag!
    what ? vil du se mig til en meet & greet ? og så en endnu større: WHAT jeg drikker sq ikke øl stik mig noget sprut og så kan vi snakke ^^ jeg skal glædeligt drikke jer stive en anden gang, men umiddelbart ville det være mærkeligt at komme til et sådanne et uden at være member længere, men har du eventet så har jeg nok druklysten

Quote Originally Posted by Adromeda
    hvem skal jeg nu stille "dumme spørgsmål til" ?

ej held og lykke i devoted.. håber de har det du søger
    du skriver bare jeg er joinet Devoted, ikke det hinsides ( måske for nogen, men ikke mig) skriv endelig, vil sq altid gøre hvad jeg kan for at hjælpe en SD´er ud

Quote Originally Posted by Dolphy
    Pølsetaske, du slipper ikke for mine dumme spørgsmål i hvert fald.

Jeg er fandme ked af at høre du smutter, ved godt du er fandens hardcore gamer, men troede trods alt du var lidt mere casual som mig, der gerne vil gå amok i BWL, men ikke gider et demon tool hængende over mig, jeg har nok i Norm

Ej, jeg kan kun skrige "whyyy ohh whyyy" men jeg kan jo læse det i din post.

Du må have held og lykke og håbe du finder hvad du søger.

/Dolphy
    dumme spørgsmål havde heller ikke regnet med andet fra dig af ^^
    tjaa hvad kan jeg sige andet end: "BOOM BOOM BOOM" : o )

Quote Originally Posted by Zilla
    /w pølsebadge 60 vand nu eller jeg slår op!!!!

Held og lykke pølse. :cry:
    pffft :evil: jeg ved sq godt du har hentet dit vand andre steder, vi har sq været no-go længe....!!!!

du skriver bare når du vil have vand men du selv hente det.
    take care min Favorite MA
    keep them target´s coming

Quote Originally Posted by Daikoi C.
    Du må passe godt på dig selv Pølse, hygge :wink:
    det vil jeg da gøre mit for, blandt andet ved at undgå: "Daikoi´s Daikorian Disco" klokken 04:30 om natten ^^

Quote Originally Posted by Romulus

Bruger du Rexona?

Ked af at se dig smutte Sausagebag, håber at du finder hvad du søger i Devoted.
    jeg syntes nok der var en speciel "duft / dunst" over / omkring ham

Quote Originally Posted by Nevermore
    ha det gode sasauge håber på at støde ind i dig i et par bg's Cheers mate
    du skriver bare, så ser vi om jeg er raid-fri, altid frisk på at nakke lidt alliance

Quote Originally Posted by Khit
    This is not goodbye. Not to me.

<3<3
    and it never will be

det var vist det for nu, og til alle jer andre der ikke er blevet nævnt får hermed en tak for at have gjort min tid i SD federe

take care
    Help retard´s, they´re contagious

Forum Apprentice

Flot post og fedt du svarer på alt det der bliver sagt til dig

Held og lykke
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Tja Znyp.... helt ret fik du jo ikke....

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg får lange løg af "farvel" og "tak for alt" overskrifter, så låser lige den her, da der ikke er grund til at revive denne nekrolog, manden har jo søgt tilbage til homebase nu :wink:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.