Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: Persephone søger ind

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Default Persephone søger ind

Hey SD
    Jeg har set, at I har lukket for warriors, men nu tager jeg chancen alligevel. Jeg har ladet mig fortælle, at der er et lille nåleøje for skønne kvinder, der kan både kan lave mad og gøre rent, og jeg er jo ikke så stor, så jeg prøver at presse mig igennem. Billed-ID kan skaffes, men burde det ikke være nok at sige, at jeg foreløbigt har tre katte som pets? Og så har jeg selvfølgelig læst jeres CoC og accepterer fuldt ud jeres regler ? det er jo en af grundende til, at jeg søger ind.

Jeg har vt mix installeret. Hvis I bruger en anden udgave, installerer jeg selvfølgelig bare den. Til skræk og advarsel lyder jeg efter sigende som en mutation mellem en tekande og et gammelt narkovrag på vt ? hvordan det så kan lade sig gøre...

Jeg har tidlige været co-gm i The Royal Elite, som desværre fungerede som kongelig hofleverandør til diverse større guilds, så det var svært at have nok til at lave de store instances, som folk ville i. Der var en masse kedelige intriger og en del valgte at leave, så dem, der var tilbage i toppen af ledelsen, besluttede at lægge TRE sammen med en anden guild, for at folk stadig kunne have nogle at raide og hyggesnakke med. Et eller andet gik åbenbart også galt der, for da jeg kom hjem efter en uges ferie, var så godt som samtlige af de gamle TRE?ere gået videre til andre guilds.
    Igen havde der været nogle intriger, så jeg valgte at gå solo for at slippe for alt det vrøvl. Det var altså indtil jeg snakkede med et par fra Semper Danica, som fortalte mig at I har det bedste sammenhold, hygger jer og respekterer hinanden. Og at I har humor selvfølgelig.
    Nåja.. og så trækker det selvfølgelig også, at I har irl arrangementer. Jeg har selv prøvet at stable et par på benene for The Royal Elite, og det lykkedes da også en enkelt gang.

Som player kan jeg desværre ikke sige at jeg er aktiv hardcore raider ? på den anden side er der så ingen, der skal være bange for, at jeg prøver at tage deres plads. Jeg er casual player og spiller for hyggens skyld og for at slappe af ? hvilket også betyder at jeg ikke har det vilde udstyr. Til gengæld vil jeg altid være frisk på at crafte et eller andet som blacksmith, eller hive en alt gennem SM.
    Jeg har tidligere spille Diablo II og ikke-mmo-games som HOMM3, men efter WoW Beta blev jeg bidt, og det har været et lykkeligt ægteskab lige siden. (Selv om jeg startede som NE ? I må ikke slå mig).

For lige at slutte af, kan jeg jo lige fortælle, hvem jeg er afk. Som jeg har skrevet i min profil er jeg 21 og studerer nogenlunde flittigt på Humaniora i København. Det er helt normalt, hvis jeg snakker om, at jeg har været på besøg hos Pinsekirken eller er gået glip af fredagsbønnen.
    Og da for at dække huslejen må man jo have et arbejde, så jeg arbejder i en restaurant de fleste weekender.
    Ellers håber jeg at få en guild at gå op i igen. Og komme med skæve kommentarer til. Og hygge mig sammen med. Og...

/w mig ingame hvis I har nogle spørgsmål, mangler et par Thorium Boots eller et eller andet helt tredje

Persephone ? Lvl 60 Warrior / Christina
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

For pokker en lang smøre jeg kom med... håber ikke det skræmmer nogen væk :shock:
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

Forum Trainee Brambassen's Avatar

God ansøgning må jeg sige :Thumpsup:
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Persephone
    For pokker en lang smøre jeg kom med... håber ikke det skræmmer nogen væk :shock:
    hehe, vi kan godt lide lange posts her, prøv bare at læse nogle af wOOOOt's :wink:

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Dejlig ansøgning - vi er den del "piger" i SD - og 2 af os er officerer (er selv en af SDs 3 GMs i WoW)

Join os ingame og prøv at komme med på nogle raids så vi kan lære dig at kende!

og jo - som kvinde er det ofte nemmere at komme ind - vi kvinder holder sammen jo :-)

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Quote Originally Posted by Ladydie4
    Dejlig ansøgning - vi er den del "piger" i SD - og 2 af os er officerer (er selv en af SDs 3 GMs i WoW)

Join os ingame og prøv at komme med på nogle raids så vi kan lære dig at kende!

og jo - som kvinde er det ofte nemmere at komme ind - vi kvinder holder sammen jo :-)

Knus
    Lady

Det gør det jo kun bedre, at I er flere piger end bare en enlig svale. Det må jo betyde at der er noget at komme efter - også som pige.

Mht raids så.. ja.. jeg kan nok godt lokkes til et enkelt eller to, hvis det er nødvendigt. Men jeg er primært non-raider. En af grundende til, at jeg søgte ind i Semper Danica var, at jeg fik at vide, at der var plads til både raiders og non-raiders.

Men man kan vel altid tage én for holdet :wink:
    /Perse.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

*gnider hænderne og gnækker for sig selv* "Soon soooon, my plan is slooowly comming into order..." (Intern joke - Gammel tankefis tror jeg w000t kaldte den. Min gamle(men stadig aktive :twisted: ) plan om verdensherredømme...)

Vi kræver self. et billede af dig selv(helst i hel profil, fra forskellige vinkler) og så mangler vi at få at vide om du er single eller ej(hjælper på din ansøgning hvis du er, så hvis du ikke er det så drop kæresten). :roll:

Nej pjat, skal nok opføre mig ordentligt... 8) Jeg vil trække mig tilbage i hjørnet nu...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Hehe.. jeg tror bare jeg lader være med at kommentere..

Mht billede så spørg Bram - han har set et.
    /Perse.

:-D 8)
    Wow:
    Eq2:
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Rolig nu, Bram. :shock:

Du går jo i selvsving.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Senior Fedania's Avatar

Det tyder på at billedet var godt

Ang det med at være "enlig svale" så nyder jeg sgu lidt mit verdensherredømme som enlig tøs i SDs DAoC afdeling (ja, jeg har ikke set Kreditus online ualmindeligt længe, så hun tæller ikke).

Held og lykke med ansøgningen - godt nok var den lang, men jeg ved at WoW-gutterne (og gutinderne) synes det er meget rart at få en masse info om tidligere guilds, hvorfor man har forladt dem, hvorfor man søger ind i SD osv. I DAoC er vi bare jublende lykkelige når folk spørger om de må være med ops:
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hejsa der...
    Inden jeg blev medlem af Semper Danica, var jeg med i Royal Elite, det var da Persephone havde samlet resterne op efter en del havde forladt dem.
    Hun klarede det rigtig godt og der var en rigtig hyggelig stemmning i guildet når hun var online (ja også udenfor den tid hun var online, men hun kan godt være et guildchat sludrehovede, hvilket imo er fedt)

Godtnok var hun ikke den store raider (hvilket i Kartaggs hovede var komplet uforståeligt... MUST RAID MUST RAID. jeg er her jo for at slå på ting, jo størrer jo bedre), men hjalp hvis vi needede.

hun er flink og hjælpsom, og imo har hun rigtig mange af de kvaliteter som SD oprindelige stod for (Såvidt jeg kan læse på tusse-gamle posts). hygge og socialt samvær er i højsæde, og så skal det hele nok gå.

Jeg tror at SD vil blive endnu sjover hvis vi får denne skøre kugle med i guildet, og som hun selv siger, ja så kommer hun ikke til at træde vore raid fikserede nyere warriors over tæerne, hvis vi ikke lige slæber hende (Screaming and kicking) ind i en instance fordi de andre wariors slacker

ikke en Uber warrior, men en Uber hygge-SDér jeg stemmer KLART for at hun skal med i Semper Danica...

PS: jeg er en af dem der har anbefalede hende at søge ind, da jeg mener at hun er typen der godt kan komme igennem nåleøjet

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hehehe,

Hvad kan jeg sige ops: :roll: Damerne først :P

Det er dejligt med piger i guilden, der kan være med til at sprede hygge <3 og holde mandehørmen lidt nede.

Vi har total lukket for Warriors, men du rammer faktisk to punkter som gør at jeg vil overveje en undtagelse. Jeps, du er kvinde, men samtidig er du ikke interesseret i raids, hvilket er godt i denne sammenhæng, for det kan vi heller ikke rigtig tilbyde dig. Jo afbudspladser og små hyggeraids.

Samtidig skriver du en rigtig go ansøgning.

Jeg vil stadig forvente at du bruger noget tid på at spille med nogle SD'ere ingame, og få deres anbefalinger både på det sociale, om du er en cool person, og skills - om du har rimelig styr på din warrior.

Så hæng på, og tag dig ikke af Daikoi eller andre hanhunde - de går lidt i selvsving når de lugter frisk østrogen :roll:

Og nu er Norm inc.. Pas på - han er min super CO-GM, der har total styr på gamet. Men det er ikke det eneste Casanova Gorm har styr på den gamle player :twisted:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Persphone
    Det må jo betyde at der er noget at komme efter - også som pige.

Men man kan vel altid tage én for holdet :wink:
    Amen :twisted:

Vores flok dejlige maneaters, er tydeligt bevis på at det er de smarte tøser, som finder ud af at nørder er ikke noget dårligt, og at spille computer er sgu da vejen til et liv som blommen i et æg, med utallige gentlemen og sultne handyr til at opvarte deres midste vink :wink:

Så nu skrider jeg ud og melder mig ind på sygeplejerske skolen.. :P

w :twisted:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Yay! flere piger :-D

Quote Originally Posted by Ladydie4
    som kvinde er det ofte nemmere at komme ind
    I wonder why ? :P

Ej men anyways, som daikoi sagde .... tror bare jeg kravler ned i mit hul igen :wink:

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by "wOOOOt
    Så nu skrider jeg ud og melder mig ind på sygeplejerske skolen.. :P
    ROFL, skal du nu til at være sygeplejerske wOOt :?:

Skal nok blive et kønt syn når du og Kartagg går igang med at redde folk til M&G's

/ontopic Skide god ansøgning imo! Og selvom jeg nok synes vi har lige lovligt mange warriors må jeg sige at jeg godt vil støtte dig, hiv fat i mig ingame, når engang jeg får tid til at komme ind that is. Så skal vi nok finde et mob eller to at rykke rundt :wink:

Jamen så prøver jeg da forsigtigt at spørge mig frem på sd-channel... Om der er nogen der kan bruge en ikke så skarp, men meget social warrior :?: 8)
    /Perse.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Du får nok mere ud af at lave en /who semper og se hvad der rører sig. Den kanal er folk enten ikke i eller ser ikke det der bliver skrevet.

Men du skal da være velkommen til at se om du kan støve nogen SD'ere op gennem den kanal :-)
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

en channel der hedder semperdanica ....? hvad er det ? :P

Ej der er vidst ingen som bruger den mere :wink:

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Du får nok mere ud af at lave en /who semper og se hvad der rører sig. Den kanal er folk enten ikke i eller ser ikke det der bliver skrevet.

Men du skal da være velkommen til at se om du kan støve nogen SD'ere op gennem den kanal :-)

Ahh... jamen så er den jo meget effektiv. Jeg har da ellers set den blive brugt en enkelt gang eller to?
    Men jeg tror jeg vil følge dit råd så...
    /Perse.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Sgaj
    /ontopic Skide god ansøgning imo! Og selvom jeg nok synes vi har lige lovligt mange warriors må jeg sige at jeg godt vil støtte dig, hiv fat i mig ingame, når engang jeg får tid til at komme ind that is. Så skal vi nok finde et mob eller to at rykke rundt :wink:
    Enig :-D

var med persephone i DM igår, hun gjorde det super som både tank og dps :-D , og hun fik da os nogle nye sko :wink:
    Wow:
    Eq2:
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

En pige? :O Imo burde vi snart kunne lave et AQ20 raid kun bestående af piger.

Kith for ze raidleader <3 - HEALERS MAX RANGE! 40 YARDS CHECK EVERYONE!!
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Persephone

Persephone is the goddess of the underworld in Greek mythology. She is the daughter of Zeus and Demeter, goddess of the harvest. Persephone was such a beautiful young woman that everyone loved her, even Hades wanted her for himself. One day, when she was collecting flowers on the plain of Enna, the earth suddenly opened and Hades rose up from the gap and abducted her. None but Zeus, and the all-seeing sun, Helios, had noticed it.

Broken-hearted, Demeter wandered the earth, looking for her daughter until Helios revealed what had happened. Demeter was so angry that she withdrew herself in loneliness, and the earth ceased to be fertile. Knowing this could not continue much longer, Zeus sent Hermes down to Hades to make him release Persephone. Hades grudgingly agreed, but before she went back he gave Persephone a pomegranate (or the seeds of a pomegranate, according to some sources). When she later ate of it, it bound her to underworld forever and she had to stay there one-third of the year. The other months she stayed with her mother. When Persephone was in Hades, Demeter refused to let anything grow and winter began. This myth is a symbol of the budding and dying of nature. In the Eleusinian mysteries, this happening was celebrated in honor of Demeter and Persephone, who was known in this cult as Kore.

The Romans called her Proserpine.

Her names means something like "she who destroys the light."
    Please, vil du ikke nok besøge din mor, så vi kan få lidt forår? :P
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Warden

skal lige have en snak med hende, så ser vi hvad hun er for en.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec