Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Zaraks andet farvel

Default Zaraks andet farvel

Tror ikke der hersker tvivl om at mange af jer er glade for at se mig ude af billedet. Mange ser mig for dominerende, arrogant og bedrevidende. Jeg ved godt selv at jeg kan fremstå sådan af og til, og jeg er ked af at i ikke kunne lære mig bedre at kende, så I ville forstå, at jeg slet ikke er sådan. Men jeg forstår jer udemærket godt. Jeg er ikke pissed på nogen og jeg håber at jer der er pissed på mig vil komme over det.

Jeg kom tilbage til SD fordi jeg ledte efter en roligere, venlig guild. Roligere ja, men ikke venligere for mit vedkomne. Flere har fortalt mig åbenlyst at de ikke kan lide mig, har bagtalt mig, og så sent som idag fik jeg at vide at hvis ikke jeg havde været den gode, gearede spiller jeg nu engang er (fuck janteloven), så havde officererne givet mig sparket. Jeg vil ikke udnyttes, og jeg vil ikke være i en guild (som jeg joinede for at spille i et venligere miljø) hvor man bagtaler mig og hvor jeg ved at størstedelen anser mig for en arrogant og bedrevidende.

Farvel SD, I har en masse fede spillere, som jeg vil savne. Ønsker jer al mulig god vind fremover.

PS: Ladydie, jeg sender dig et Nexus Shard en af dagene som betaling for de Felheart Shoulderpads jeg købte i torsdags. Ked af at de skuldre ikke kan være med til at hjælpe guilden mod Nefarian og i AQ.
    Yarr <3

Forum Convert Lunst's Avatar

Omg lol!... :roll:

God vind fremover mate..

Skod du mener det er sådan det hænger sammen, jeg synes du var cool for det meste af tiden.

Held og lykke.

Forum Convert

Nu bliver du vel forhåbentlig i mage123? :-D

Glhf Zarak :roll: sq helt fedt at lære dig lidt bedre at kende
    Når osten er god er alting Jaaaaazzz...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Efter et VT møde i ledelsen besluttede vi at forlænge din trial en måned, baseret på flere klager fra medlemmer + en del dårlige "vibrationer" på raids.

Du fik en ingame mail fra mig der informerede om 3 ting.
    1 At din trial var forlænget.
    2 At vi har haft klager og gerne så du prøvede at få et bedre omdømme og bedre tone.
    Og 3 At din kvalitet for SD er din skill, gear og erfaring. Det er det som holdt dig i SD til forlænget trial.. I stedet for at smide dig ud pga klagerne, så ville vi give en chance for at forbedre sammenholdet..

Så tolk det som du vil.. Jeg kan vende den om, hvis du var en dårlig warlock, men kørte det cool socialt med alle, så havde vi ikke haft problemer.. Nu er du en go lock, men det sociale haltede.. Så klart vi beholdt dig pga skill og gear.. Så kan ikke se hvad du følte dig stødt over..

Bare du ikke misforstår og tror at vi udelukkende beholdt dig pga dit gear.. Det var en vigtig ting, men det sociale er vigtigere, og det var det jeg gerne ville ha på plads.

Men nok om det - ønsker dig sgu go vind fremover..

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Duticyaa
    Nu bliver du vel forhåbentlig i mage123? :-D
    Ikke for at starte en diskussion i zaraks farvelpost, men vores class channels er private og skal kun bruges af sdere og kun af de classes der høre til deri!

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Zarak
    Tror ikke der hersker tvivl om at mange af jer er glade for at se mig ude af billedet. Mange ser mig for dominerende, arrogant og bedrevidende. Jeg ved godt selv at jeg kan fremstå sådan af og til, og jeg er ked af at i ikke kunne lære mig bedre at kende, så I ville forstå, at jeg slet ikke er sådan. Men jeg forstår jer udemærket godt. Jeg er ikke pissed på nogen og jeg håber at jer der er pissed på mig vil komme over det.

Jeg kom tilbage til SD fordi jeg ledte efter en roligere, venlig guild. Roligere ja, men ikke venligere for mit vedkomne. Flere har fortalt mig åbenlyst at de ikke kan lide mig, har bagtalt mig, og så sent som idag fik jeg at vide at hvis ikke jeg havde været den gode, gearede spiller jeg nu engang er (fuck janteloven), så havde officererne givet mig sparket. Jeg vil ikke udnyttes, og jeg vil ikke være i en guild (som jeg joinede for at spille i et venligere miljø) hvor man bagtaler mig og hvor jeg ved at størstedelen anser mig for en arrogant og bedrevidende.

Farvel SD, I har en masse fede spillere, som jeg vil savne. Ønsker jer al mulig god vind fremover.

PS: Ladydie, jeg sender dig et Nexus Shard en af dagene som betaling for de Felheart Shoulderpads jeg købte i torsdags. Ked af at de skuldre ikke kan være med til at hjælpe guilden mod Nefarian og i AQ.
    Jeg tror folk har reageret på hvad de så i guildchat. Hvorfor viste du ikke resten af hvad du indeholder som person ?

Hvorfor sender du noget til ladydie for et item du har fået på et raid hvor du har gjort en indsats?

Gl, hf.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Trainee

tja. er nu ikke overrasket.. havde regnet med du smuttede nu kith var væk.. men sådan er det nu engang..

må ærligt indrømme jeg er en af dem der har fundet dig noget irrierternde fordi du kom tilbage og kørte en sidsyg bedrevidende attitude (fx i magechannel, og kan sku være svært som ny at vide om meget af det du siger er seriøst eller ej )
    men kender dig heller ikke så jeg kan ikke vide om du faktisk er sådan.. men det er sådan du virker på mig og nok også en del andre.. så kan undre mig, nu hvor du havde fået det af vide at du ikke lagde en dæmper på dig selv.. måske et godt råd at tænke over næste sted du søger ind.

men held og lykke fremover... håber du finder et sted der har det du søger

Forum Recruit

Uden at gøre dette til en diskussionstråd, så er der nok en grund til at Zarak har fremstået som bedrevidende og se på mig...

Mange vil ikke ta' ansvar under raids og tør ikke sige til nogen hvis de ikke yder en indsats.

Håber du finder et sted hvor du finder dig bedre tilpas Zarak, GL
    JEG ER SWTOR ANSØGNING I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Default Zarak

Tja jeg kan jo ik ligefrem sige at du var den jeg holdt mest af, men det ved du vel osse selv, jeg havde det meget svært med dig du pissed mig for sygt af lige fra starten af din invite til SD (der gik dog en times tid) :wink:
    Men sådan er det jo ikke alle kan sammen, men synes da at det synd du leaver da du er god spiller, der bare lige skal lære at stikke en finger i jorden ret ofte.
    Det må siges at hav været noget af en oplevelse at møde dig!
    Hilsen Uhr
    God vind og bred ymer på vej til dig, håber du finder det du søger!

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Therak
    Uden at gøre dette til en diskussionstråd, så er der nok en grund til at Zarak har fremstået som bedrevidende og se på mig...

Mange vil ikke ta' ansvar under raids og tør ikke sige til nogen hvis de ikke yder en indsats.
    egentlig ikke for det er mere uden for raids jeg halt følt det sådan en på raids.. på den anden side har han heller ikke noget at skulle have sagt i mage channel på et raid.

siger det heller ikke ikke for at flame Zarak eller noget ( kender jeg ham slet ikke godt nok til ) .. mere et råd til hvis han søger ind et andet sted hvor der er folk der ikke kender ham i forvejen, så kan han jo vælge at tage det eller lade være.

men held og lykke derude zarak

Forum Disciple

Det kan være det er for det bedste. Ikke fordi jeg overhovedet har noget imod dig Zarak, men det var som om SD anno April 2006 ikke passede lige så godt til dig som den gjorde førhen.
    Der er ingen hårde følelser herfra og jeg ønsker dig alt godt fremover!

Hilsen
    Jeg var en dårlig Warlock..

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

gl derude zarak

warlocks sux anyways :P warrior > warlock any day =) da der er 2 x R i warrior... og enhver ved da at 2 x R > 1 x R....
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Det har jeg faneme nederen over

Jeg havde lige vænnet mig til din skarpe tone og seriøst på den korte tid du har været her, har jeg fået flere guldkorn end jeg overhovedet kunne regne med.

At zarak har været dominerende er da ikke så slemt at det ikke kunne rettes op på. Man skal bare lige lære ham at kende, han er bare lidt hård i filten

Kommer seriøst til at savne dig zarak, men du er altid velkommen i small raids hvis jeg leder dem og uanset hvor du er påvej hen, så..

Godspeed - Champion.
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Quote Originally Posted by Adromeda
    tja. er nu ikke overrasket.. havde regnet med du smuttede nu kith var væk.. men sådan er det nu engang..

må ærligt indrømme jeg er en af dem der har fundet dig noget irrierternde fordi du kom tilbage og kørte en sidsyg bedrevidende attitude (fx i magechannel, og kan sku være svært som ny at vide om meget af det du siger er seriøst eller ej )
    men kender dig heller ikke så jeg kan ikke vide om du faktisk er sådan.. men det er sådan du virker på mig og nok også en del andre.. så kan undre mig, nu hvor du havde fået det af vide at du ikke lagde en dæmper på dig selv.. måske et godt råd at tænke over næste sted du søger ind.

men held og lykke fremover... håber du finder et sted der har det du søger
    Adromeda, hvis du oplever det sådan, hvorfor f****n tager du så ikk fat i mig, og siger det? Zarak har _altid_ været i Mage123, som "Assistent Mage CL", og jeg syntes det er herligt. Jeg kender så også Zarak ret godt, og kan sagtens tage hans spydige kommentere og såkaldte "bedrevidenhed".
    "Problemet", i mine øjne, er bare at Zarak i langt de fleste tilfælde rent faktisk ved bedre! Men hans måde at udtrykke det på kan godt virke hård.

Have fun whereever Zarak.. Vi snakkes ved
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Forum Learner

Græsset er ikke grønnere på den anden side.

Zarak.. Dig snakkede jeg meget med, hyggede med.

Pølsetaske, same..

Sympotion.. same..

Jeg er fandme PISSE træt af folk skrider, og jeg er lige blevet negativ nu.

I smutter til hvad?.. Devoted...

Jeg kender ikke devoted, jeg hører bare på guild chat de er nogle bastards der suger members til sig.

Ved godt det måske er fucked at skrive det i din post.

Men jer alle!

I har gjort at jeg synes det var pisse sjovt at spille i SD, I har gjort at det var sjovt at raide, selv når man wipede.

OG det har mange andre SD'ere fandme også! I er ikke alting.

Men i er fandme mange, i er/var en hardcore del i SD.. I mine øjne.

I kan jeres class og flere endda, og I kan meget i forhold til nye members.

Jeg er måske pessimistisk nu, men vi ryger tilbage i kampen mod chromaggus med tabet af jer.

Og ja.. for satan! Hav dårlig samvittighed, for jeg kommer fandme til at savne at være i guild med jer.

Pisse møg elendigt

Så... FUCK jer.. møgsvin :P haha.. Må i have det pisse godt hvor I end går, og få loot eller hvad fandne i vil :P Jeg nægter at tro I kan få det bedre hos en dæmon som lyder så arrogant og egoistisk! :P Og ja.. det er mit snæversyn dannet af rygter.

(#!&/!()!!

Dolphy

Forum Convert Nevermore's Avatar

imo lød han også lidt konge agtig da han kom tilbage ind da han var i sd, men det er vel noget hans set bonus giver ham ret til =D

pas på dig selv og held og lykke

GOOOd LUcK MATE
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Forum Adept

Ja, jeg naaede saa ikke at laere dig at kende - kan ikke engang huske om vi var paa raid sammen.

GLHF hvorend du ender.

SD Medlem Forum Adept Elfix's Avatar

Quote Originally Posted by Era
    gl derude zarak

warlocks sux anyways :P warrior > warlock any day =) da der er 2 x R i warrior... og enhver ved da at 2 x R > 1 x R....
    Offtopic......men jeg kan ikke lade den her stå......der er 3 x R i woRRioR
    (når du nu laver så stort nummer ud af hvor mange R der er i ordet må du hellere tælle rigtigt )
    Quitters never win.
    Winners never quit.

Quote Originally Posted by Elfix
    Quote Originally Posted by Era
    gl derude zarak

Offtopic......men jeg kan ikke lade den her stå......der er 3 x R i woRRioR
    (når du nu laver så stort nummer ud af hvor mange R der er i ordet må du hellere tælle rigtigt )
    Warrior staves med a ikke o...

Owned!
    LOTRO: Seen - Dwarf Minstrel
    DAOC (inactive): Ites - lvl 50 druid, Iset - lvl 49 mana eldritch
    WoW: Retired

Forum Recruit

Jeg vil sige at jeg havde svært ved at behærske mig, hvis du var afsted på samme raid som mig, da du i mine øjne kom med de mest latterlige kommentarer af og til. Udover dette, så følte jeg også lidt at du så dig som om du var mere end os andre, men da jeg ikke kender dig, kan det jo godt være det bare var mig der ikke kunne se hvornår det var alvor, og hvornår det var for sjov.
    Stormrager, the freshmaker

Forum Learner

Jules: Oh man, I will never forgive yo ass for this. This is some fucked-up, repugnant shit.
    Vincent: Jules, did you ever hear the philosophy that once a man admits he's wrong, then he's automatically forgiven of that wrongdoing?
    Jules: Man, get out of my face with that shit. The motherfucker who said that never had to pick up itty bitty pieces of skull on account of your dumb ass.

Kommer sq til at savne dig Zarak... men GLHF :P
    ....................../´¯/)
    ....................,/¯../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...') Nerf this.

:cry: trist nu trode jeg at vi havde fundet os en ny warlock leder :cry:
    men vil gerne sige tak for en masse gode raids Zarak og held og lykke i fremtiden

mvh

Malifforas

Quote Originally Posted by Webb
    Jules: Oh man, I will never forgive yo ass for this. This is some fucked-up, repugnant shit.
    Vincent: Jules, did you ever hear the philosophy that once a man admits he's wrong, then he's automatically forgiven of that wrongdoing?
    Jules: Man, get out of my face with that shit. The motherfucker who said that never had to pick up itty bitty pieces of skull on account of your dumb ass.

Kommer sq til at savne dig Zarak... men GLHF :P
    Webb din tosse, en eller anden dag må du sende mig alle dine Tarantino quotes .

<3
    Yarr <3

ja, kan kun sige, at du var nok den bedste lock jeg har kendt
    og det vil jeg altid synnes

MEN GL FREMOVER