Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29

Thread: Zaraks andet farvel

SD Medlem Forum Senior

Default Re: Zaraks andet farvel

Quote Originally Posted by Zarak
    Jeg kom tilbage til SD fordi jeg ledte efter en roligere, venlig guild. Roligere ja, men ikke venligere for mit vedkomne. Flere har fortalt mig åbenlyst at de ikke kan lide mig, har bagtalt mig, og så sent som idag fik jeg at vide at hvis ikke jeg havde været den gode, gearede spiller jeg nu engang er (fuck janteloven), så havde officererne givet mig sparket. Jeg vil ikke udnyttes, og jeg vil ikke være i en guild (som jeg joinede for at spille i et venligere miljø) hvor man bagtaler mig og hvor jeg ved at størstedelen anser mig for en arrogant og bedrevidende.
    .
    Kan desværre kun give dig ret i at SD ikke er den rolige og venlige guild jeg joinede i sin tid. SD forekommer mig mere og mere som en børnehave. Hvis folk vælger at søge andre græsgange, så må man lige sige ,at mange af dem får en sviner med på vejen. VI HAR GEARET DIG OP DERFOR ER DU VORES. Hvad fanden er det for noget lort at sige de har sgu da selv været med og hjulpet med kill osv tjent deres DKP selv.

Synes alt for meget at det sjove og hyggelige ved SD er forsvundet. Jeg er stadig hooked på WoW men er trappet ned på raids pga før nævnte. Der er alt for meget "VIL DU IKKE LEGE MED MIG SÅ ER DU GRIM OG DUM" :cry:

Zarak du må virkelig have alt held fremover i WoW. Har ikke snakket vildt meget med dig, men det jeg har har du virket som en fin fyr. Håber sgu du finder et sjovt/hyggeligt/hardcore sted at lege i WoW :P

PS jaja ved godt at jeg får en sviner for det her, men hey jeg kan helt sikkert tage det.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Quote Originally Posted by colthuus
    Jeg kom tilbage til SD fordi jeg ledte efter en roligere, venlig guild. Roligere ja, men ikke venligere for mit vedkomne. Flere har fortalt mig åbenlyst at de ikke kan lide mig, har bagtalt mig, og så sent som idag fik jeg at vide at hvis ikke jeg havde været den gode, gearede spiller jeg nu engang er (fuck janteloven), så havde officererne givet mig sparket. Jeg vil ikke udnyttes, og jeg vil ikke være i en guild (som jeg joinede for at spille i et venligere miljø) hvor man bagtaler mig og hvor jeg ved at størstedelen anser mig for en arrogant og bedrevidende.
    .
    Kan desværre kun give dig ret i at SD ikke er den rolige og venlige guild jeg joinede i sin tid. SD forekommer mig mere og mere som en børnehave. Hvis folk vælger at søge andre græsgange, så må man lige sige ,at mange af dem får en sviner med på vejen. VI HAR GEARET DIG OP DERFOR ER DU VORES. Hvad fanden er det for noget lort at sige de har sgu da selv været med og hjulpet med kill osv tjent deres DKP selv.

Synes alt for meget at det sjove og hyggelige ved SD er forsvundet. Jeg er stadig hooked på WoW men er trappet ned på raids pga før nævnte. Der er alt for meget "VIL DU IKKE LEGE MED MIG SÅ ER DU GRIM OG DUM" :cry:

Zarak du må virkelig have alt held fremover i WoW. Har ikke snakket vildt meget med dig, men det jeg har har du virket som en fin fyr. Håber sgu du finder et sjovt/hyggeligt/hardcore sted at lege i WoW :P

PS jaja ved godt at jeg får en sviner for det her, men hey jeg kan helt sikkert tage det.
    Hvordan kan du trappe ned på raids grundet noget der ikke passer?

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Så fik vi vist sagt farvel?

Alt held fremover Zarak.

Låser tråden.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by colthuus
    .

Kære Colthuus

Tag den her som en "sviner" hvis du vil, men det er en venligt ment hilsen, som jeg skriver, ikke kun til dig men alle jer som whiner over de afskeds kommentarer folk får når de leaver SD..

For det første er i temmelig dobbeltmoralske.
    For i er nøjagtig lige så meget med til at lave dårlig stemning.. En post som den her med CAPS med nogle selvopfundne udtryk er ikke andet end mere benzin på det bål som du brokker dig over.. Dobbeltmoralen ligger i at det er ok I er bitre over den måde nogle få folk får en dårlig afsked på, og så sviner i selv metoden i nøjagtig samme vendinger. Dem som du skælder ud Colt, er jo bare medlemmer som selv er kede og bitre over de omstændigheder folk ofte har forladt SD...

Bare rolig - jeg forstår dig jo godt, og de andre som er kede af når man ikke bare vinker pænt farvel når folk smutter.. Jeg er enig i at den gode SD stil er at sige pænt tak for denne gang!!!..

Men hør nu lige her..
    I WOW har vi gennem 1½ år mistet mange medlemmer..
    Dem som går pænt får som regel også kun gode pæne hilsner med...
    Men dem som ikke tænker sig om, ikke skriver en pæn afsked - Ja de får måske lige en "sviner".. Og der er som regel god grund til det - Bare for nu at være menneskelig og ærlig!!
    Vi føler ikke vi ejer nogen, men vi bliver da skuffede hvis vi føler at folk forlader os bare for bedre loot, det er da klart, hvis folk skrider med en lam forklaring, så er det da klart vi bliver irriterede..
    Men lad være med at lægge noget i situationen som ikke er der og giv din egen guild et dårligt ry som vi ikke fortjener..
    Helt ærligt

Jeg var utroligt glad for en fyr som Kajak, men fordi vi sidder lidt fast i BWL i en periode så smutter han, det er jeg da ked af og skuffet over. Specielt når han er en af dem som ALTID har været fortaler for 100% SD når andre skred.. At jeg skriver det, er jo ikke at give en sviner. vel?

Og nu skal jeg ikke nævne andre navne, men jeg har set folk som skred fordi de ikke vandt det rigtige loot og havde et dårligt raid,
    jeg har set folk som skred fordi der ikke var nok raids i SD, men deres egen raid attendance var omkring 20%....
    Osv osv - situationer hvor folk måske siger pænt farvel men selv kommer med en stikpille om et eller andet plat, som vi andre står uforstående over for... Nogen er værre end andre.. Normalt ligger man som man har redt. Og tæller man efter så vil jeg vædde med at det kun er 1 ud af 10-20 afskeder hvor folk kommenterer negativt.. 9 ud af 10 får bare et pænt farvel fra alle. Så lad være med at fokusere på det negative altid.. Dem som gør det er jo selv bare en del af det problem de kritiserer.

Jeg siger ikke SD er perfekt, det ved vi sgu godt. Og det er der ingen guilds som er..
    Jeg er heller ikke selv perfekt, jeg har også lukket lort ud, selvom det er imod mine egne regler og principper...
    Men forstå at det, som du og andre ser som en "sviner", det er bare frustration over at folk ofte går på rigtig dårlige tidspunkter, eller med rigtig dårlige forklaringer. Og kommer der en kommentar som ikke bare er et sukkersødt farvel, så er det altså fordi vi jo er kede af at miste vedkommende, og mener det nok er en forkert beslutning.

Og hvis du ikke kan se SD er en venlig guild, så er du selv indirekte selv medskyldig.. Læs COC.. Du har pligt til at informere en officer om hvis der er problemer med andre medlemmer... Så ser man noget man ikke er glad for i SD, så skal man ikke ignorere det, men send en PM til mig, Norm, Lady og alle de andre officerer som er her for at hjælpe med fred og ro i SD.. Men vi er kun mennesker, der er ting som smutter forbi os.. Jeg ser ikke alt.. Jeg accepterer ikke flaming i SD, heller ikke en Sviner.. Men jeg accepterer berettiget og konstruktiv kritik.. Og hvis folk poster noget pis som "VIL DU IKKE LEGE MED MIG SÅ ER DU GRIM OG DUM".. Ja så er det vel ok at man bliver stødt over sådan en udtalelse og fortæller sig at den var sgu ikke fair makker!

Så kort opsummeret..
    Du skriver en sviner, til dem som skriver en sviner over nogen går på et dårligt tidspunkt..
    Hvis du whiner over at SD ikke er så hyggelig mere eller der er andet du er utilfreds med, så start med dig selv!! Det ville sætte et godt eksempel for andre!! Ligesom Carisma's post i den tråd fra Ledo imod mig..

Vil du ha noget forbedret i SD, så start med dig selv!
    Og ser du nogen som ikke er en god repræsentant for SD, så skriv det til en GM (Norm, Lady og mig, eller Kirneh, Barahir og Tikk i EQ2 og Hald i Daoc)

Og det sidste Colt, var ikke til dig personligt, bare et generelt budskab. Du har sgu altid været en fino fyr!.. Jeg forstår din post er frustration. Det samme er 90% af de kommentarer du ser som "svinere"..

Tråden her er låst, så jeg nappede sidste ord. Jeg håber i tænker lidt over det alle sammen. Og tænker lidt over hvordan i poster fremover, for JA vi foretrækker en mere fredelig tone.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.