Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Magicha 60 11/0/40 resto druid søger nyt, og blivende hjem.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Default Magicha 60 11/0/40 resto druid søger nyt, og blivende hjem.

Efter en lettere omtumlet tilværelse som menigt medlem i The Resolution, Guildmaster i Order of the Dawn (som mange nok kender) og så som menigt medlem i BloodLords, i lige nøjagtigt 8 dage,søger jeg nu et stabilt, troværdigt og underholdende nyt hjem at bruge min tid i.

Jeg har netop forladt BloodLords i vrede.. Efterladt mange af mine venner der efter at min klasseofficer og nye guildmaster klart beviste at jeg ikke har en fremtid i den guild. Kan man ikke stole på sin klasseofficer, når man indgår klare aftaler, ja hvem skal man så stole på? NOK om det....

Nå.. Som sagt... Magicha er min main char.. Total time played er 34 days og lidt til.. Level 60 tid er 14 dage...

Jeg har på opfordring forsøgt mig med en CT profile.... http://ctprofiles.net/1056608

Hov.. En tilføjelse mere.... Jeg har selvfølgelig lavet prequest til MC/ONY/BWL... Mit FR gear.. Uhm... Ja.. Det STINKER... skal jeg tage det på ødelægger det jo mit WH gear...

Jeg har et par forskellige alter, bl.a. en 31 shaman, en 48 mage og en lowbie præst.. Jeg har spillet WOW siden august 2005, og blev introduceret til det af min snedige kæreste, som vel sagtens tænkte at han kunne få lov til at spille i fred hvis han nu fik mig i gang med at spille... Snedigt... Gennemtænkt.. Og ganske korrekt.. Er vel tilhørende den kategori der hedder "WOW Addicted", og det har jeg det nu meget godt med... Kæresten.. Ja det er så Kisser ikke Kizza.... BIG diffference..

Vi bor sammen i Hvidovre og det har vi gjort et stykke tid nu.. Mere om mig.. Jeg er 27 år gammel, kvinde (hvis nogen skulle være i tvivl), arbejder for Dansikring.. Uhm... Rider (på hest ^^) og elsker at tage min dejlige schæferhund med i skoven eller på stranden og tulle rundt med hende. Nå ja... Og så er jeg lidt interesseret i biler... Nærmere betegnet min fabia, som styles med blid hånd.

Nu spørger man måske sig selv.. Hvorfor først SD nu? Mja.. Det har Kisser spurgt om mange gange.. Hehe.. Men sagen er at jeg i The Resolution hookede up med et par briter som jeg har fulgtes med det meste af vejen, og jeg ville gerne blive sammen... Og det er ganske enkelt umuligt i SD... Mit mål har hele tiden være SD.. Med tiden, for det er jo Jan's guild men også ja.. nok ikke den store hemmelighed, men vel nok den største og måske bedste danske guild.. Nåja.. Den bedste.. Ingen grund til falsk beskedenhed. Jeg ville blot gerne prøve noget andet først, så jeg havde et sammenligningsgrundlag.. Anyway..

Har ikke rigtig noget erfaring i større instances, men er absolut hooked på at komme igang nu...

Kan ikke komme på så meget mere at sige andet end at jeg ser frem til at høre nærmere fra jer.

Jeg har gennemlæst CoC samt diverse regler og kan stå inde for dem selv.

Med venlig hilsen
    Anne
    Magicha - Magichu - Magiche
    Druid - Mage - Shaman

Forum Warden Eworc's Avatar

mulighed for at lave et link til gear? måske en allakhazam profil?
    gl med ansøgningen
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Heeej Magicha

Ja dig kender jeg jo godt

og kan kun sige at du er en SUPER druid. da jeg oplevde dig i UBRS. det kom virkelig som et chok for mig. at du spillede så godt ))

GL med ansøgningen

Moonform

Default ---

Hehe.. hey Moon.. Ja.. jeg fik mine wildheart spaulders langt om længe... heh *blush* jeg healer jo bare som en gal... Andet er det ikke :P

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Moonform
    ...og kan kun sige at du er en SUPER druid. da jeg oplevde dig i UBRS. det kom virkelig som et chok for mig. at du spillede så godt ))
    hehe blev du outplayed Moon :P j/k

Hmm... Nær IRL forbindelse til en SD'er, Druid (resto endda) og en god ansøgning hvor du accepterer regler og CoC i post 1. Du får et stort 5 tal fra Remus (Jeg kan desværre ikke formilde min Eta Camaron imitation via. tekst 8) )

Hygge

Remus :-D

Quote Originally Posted by Eworc
    gl med ansøgningen
    Auch.. Jeg forsøger mig lige med en allakazam profil.. Uhmm.. det er noget emd teknik ikke? giv mig lige en time :wink:

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Lol! Troede det var Kizza's kæreste der søgte ind og da jeg så læste at du var kvinde, tænkte jeg "WTF???"

Skulle lige nærlæse den igen :roll:
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Magicha
    gl med ansøgningen
    Auch.. Jeg forsøger mig lige med en allakazam profil.. Uhmm.. det er noget emd teknik ikke? giv mig lige en time :wink:
    Kan du ikke få Alkazam til at virke kan du evt. bruge http://ctprofiles.net/ - der taster du dit gear ind manuelt og er på den måde fri for at installere et mod til det.

gl med ansøgningen

Forum Acolyte

saa det er dig jan har det fra naar han sidder og pr0ver at overbevise os om at skoda laver verdens bedste biler

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Prøver? HVad snakker du om.. Det gør de da. Og nu er der oplyser på min CT profile, som der kan findes link til i min ansøgning...

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hvis det stod til mig kommer du ind med det samme.

Du er kæreste med en trofast SDer.

Du skriver en god ansøgning og Kisser har tit sagt du en dag kommer med i SD :-D

Jeg vil jo gerne have nogle flere kvinder og en druide kan man altid bruge.

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Learner

Spillet med dig før og du har sq styr på sagerne
    Poolefanden - Pretty Maids

SD Medlem Forum Adept

Yay, kan huske dig fra et UBRS run hvor vi godt nok ikke fik Drakki, klokken var vel også omkring 2 eller noget da vi stoppede Du gjorde det dog godt så vidt jeg husker, kan faktisk huske jeg undrede mig over hvorfor du ikke var i SD.

Håber du kommer ind :-D

Forum Initiate

Hey Honey

Tjah er ikke sikker på om jeg må anbefale dig men.... ja du går op i spillet det er sikkert

Ja det var en snedigt trick da hun fik spillet, men forestil jer en kvinde der står fast ved sine meninger og ikke lader sig rykke ved dem bare sådan

Så når hun kom og fortalte hun syntes jeg spillede for meget, måtte der andre metoder til

Og skoda er verdens bedste bil, altså lige efter VW

Håber i tager godt imod hende, i vil få en team spiller der går op i at hjælpe hvor hun kan og samtidig suger alt den viden til sig hun kan om kring spillet
    With great power, comes Great responsebility

Ind med hende, kender hende ikke men det kommer vi vel nok allesammen til synes den nære forbindelse til kisser er nok, gear ser udemærket ud, end-game blues hele vejen igennem. Ved ikke lige med adgangsquests, men det tager jo ikke lang tid og så lidt FR gear så er den hjemme!

Thumbs up herfra.
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Forum Disciple

Vil klart sige ok for gear. Rigtig godt allround gear. Som phobic siger det: FR og quests skal være i orden, men kvinderne har det som blommen i et æg hos os, så mon ikk det ville tage ca en dag eller 2? :wink:
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Kæreste med en af vores herlige guildmates? Jamen, hvorfor er hun da ikke med i guilden endnu? Det kan kun gå for langsomt med den invite
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hmm.... mener at din omtale af det tidligere østeuropæiske, kommunist inspirerede køretøj af anderkendt underlødig kvalitet, kan være tegn på en begyndende psykose tilstand...

men... that apart...

Lader til at folk der har mødt dig synes godt om dig
    Du har gode kontakter (Læs SD kærreste)
    Du virker enormt motiverede
    Du er healer

Så jeg synes (bortset fra det med køretøjet) at det hele lyder meget godt, og du er velkommen til at tage med på raids (ihvertfald de raids jeg laver) så vi kan se dig fungere i størrere runs
    (der er MC søndag, og AQ40 Torsdag)

Forum Learner

Toyota Corolla FTW
    Poolefanden - Pretty Maids

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

nære relationer til et SD medlem

Har spillet med Magicha i et Scholo run for noget tid siden og hun havde godt styr på sin klasse.

kan kun sige :Thumpsup: herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Nå.. nu har jeg da fået adgang til raid siden og har signet mig op til MC søndag... Bare det nu bliver til noget.

Forum Warden

Jeg tager Anne med på en tur i MC og ser hende lidt nærmere an.

Desuden vil jeg have en snak med hende som med alle andre ansøgere inden de kommer i SD, men ellers vil jeg godt love at som med alle andre der er relateret til en SD'er som du er, så står du stærkt.

Nu må vi lige få snakket sammen Anne, og så ser vi hvad vi finder ud af

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

yey... )

Hehe... Tak for søndagens MC run... Det var virkelig en AHA oplevelse for mig.. Da jeg så Ragnaros var min første tanke: "Oh my fucking good, hvad laver jeg HER?"... Ja.. jeg døde jo hurtigt, som jeg jo gjorde i søndags heh.. Men til gengæld kunne jeg så stå ved Kisser's skærm og neglebidende følge med i dramaet der udspillede sig for mine øjne (for selvfølgelig landede jeg DYBT i lavaen)... For pokker... Det var nok det mest spændende jeg har været med til i WOW til dato..

Og nå ja... Jeg er jo glad for at at kunne udvide mit gear med Cenarion Leggins (sorry til den druid der også needede.. ) ), og så bracers og belt... Og så kun -43 i DKP.. Måske mit mål med -1000 DKP den første måned alligevel ikke kommer til at holde stik.... hæ hæ hæ..

Sgu en fornøjelse at løbe med Jer... Norm for pokker.. Hiv nu fat i mig !!!! :-D Jeg savner et GuildTag og en GuildChat jeg kan more mig over...