Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: Doomgrip, undead level 60 warlock søger om optagelse

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Default Doomgrip, undead level 60 warlock søger om optagelse

Jeg vil gerne søge om optagelse i Semper Danica. Jeg er en mand på 40 år som ynder at spille World of Warcraft. Min karakter Doomgrip er en undead level 60 warlock med erfaring fra Zul'gurub, Ruins of Ahn'qiraj, Onyxia, The Molten Core og Blackwing Lair. I Blackwing Lair har jeg været så langt som Chromaggus.

Af forskellige grunde synes jeg ikke længere det er så sjovt at spille med det guild jeg hidtil har været medlem af, og efter at have studeret hvad der står om Semper Danica i dette forum tror jeg at Semper Danica er guild som passer rigtig godt til mig.

Da jeg har raidet i efterhånden en del tid har jeg hvad jeg selv vil beskrive som udemærket udstyr. Jeg har epics fra Zul'gurub, The Molten Core, Onyxia og The Frostwolf Clan. Dog mangler jeg stadig at opgradere nogle dele af mit udstyr. Med normalt udstyr har jeg +327 spell damage, og hvis fire resistance er påkrævet har jeg normalt 105. Jeg kan øge denne, men det bliver på bekostning af noget mere spell damage. Jeg har Onyxia Scale Cloak.

Jeg vil selv beskrive mig selv som en "casual hardcore". Jeg har familie, børn og diverse pligter og kan ikke spille hver dag. Omvendt bruger jeg en stor del af min fritid på dette spil og mit ønske er at raide måske 3 eller 4 dage om ugen. Jeg mangler udstyr fra The Molten Core og i Zul'gurub vil jeg gerne være exalted (jeg er 1-2 raids fra revered). Jeg mangler stadig 2 spell upgrades fra Ruins of Ahn'qiraj, og jeg vil naturligvis gerne supplere de 2 tier 2 dele jeg har med mere udstyr fra Blackwing Lair. Jeg har endnu ikke været i Temple of Ahn'qiraj, men jeg er generelt meget begejstret for nyt indhold i spillet så jeg håber da også at få lejlighed til at prøve den instance på et tidspunkt. Og når 1.11 kommer så... OK, hver ting til sin tid.

Jeg mener selv at jeg behersker warlock klassen, men hvis I finder interesse i min ansøgning håber jeg at vi kan mødes så jeg kan demonstrere dette. Så kan jeg også komme med flere detaljer om mit udstyr, mine trade skills og talenter hvis det er ønsket.

Jeg har læst Semper Danicas Code of Conduct og regler på disse sider og jeg er indforstået med disse.

Forum Acolyte

pr0v at lave en link til dit gear saa officererne kan se det

http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html

eller

http://www.ctprofiles.net/

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Du kan også bruge http://ctprofiles.net
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Flot ansøgning lige bortset fra et evt. manglende profil link..

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad spec du kører nu, og om du er villig til en eventuel respec mht raids hvis det er.

Vi har dog allerede en del warlock ansøgere, men ud fra din ansøgning virker du som en af de lovende

Men jeg vender lige tilbage når jeg har set dit gear i en profil eller fået inspectet dig ingame hehe
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Jeg har nu uploadet en profil her: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1346053

Jeg bemærkede at der står "Spell dmg: +304" så jeg har regnet efter en ekstra gang og det rigtige tal er stadig +327. Jeg gætter på at de +23 fra Royal Seal of Eldre'Thalas ikke er regnet med.

Jeg har også nogle epics i banken fordi de for tiden ikke passer med resten af mit udstyr eller mine talenter. Her er de mest interessante:

Robe of the Void: http://www.thotbott.com/?i=26067
    Mana Igniting Cord: http://www.thotbott.com/?i=40409
    Felheart Pants: http://www.thotbott.com/?i=37441
    Jin'do's Bag of Whammies: http://www.thotbott.com/?i=51783

Man kan se mit build på profilen, men kort fortalt er det et 30/21/0 build med shadow mastery og demonic sacrifice. Jeg justerer løbende mit build så det passer til de aktiviteter jeg laver. Dette build er specielt godt til PvE med fokus på vedvarende høj skade uden for mange "spikes". Det er også et af de bedste builds til at soloe, både i instances (fx Dire Maul East og West) og høj-level-eliter i det fri. Der er jo en del omkostninger forbundet med at raide vanskelige instances, så det er godt at det er ligetil at financiere disse omkostninger.

Forum Warden

jeg følger din ansøgning og venter på at høre mere fra Fleshreaver når han har kigget dig igennem.

god ansøgning.
    Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

God ansøgning, godt at se en til på 30+
    Dit profil link driller lige pt, men det kan være midlertidigt?

Vi vil gerne se dig med på nogle raids, så vi kan vurdere dig ingame.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt
    God ansøgning, godt at se en til på 30+
    Dit profil link driller lige pt, men det kan være midlertidigt?

Vi vil gerne se dig med på nogle raids, så vi kan vurdere dig ingame.

mvh
    wOOOOt
    Jeg har talt med doomgrip og fået ham signet op til på søndag.

Så der har vi hele smøren med mangler kun insaniak så er alle warlock ansøgere der. Det skal sku nok blive sjovt

Har også sendt en mail til insaniak om at deltage på søndag hvis han kan.

Nu har jeg haft fornøjelsen af at være med jer i The Molten Core, og jeg synes vældig godt om den måde raidet blev afviklet på, så min ansøgning står ved magt mere end nogensinde.

Jeg vil gerne skrive mig på flere raids, så jeg har skrevet mig på et BWL raid som dog allerede lader til at være overtegnet. Ellers er det næste raid hvor jeg kan et BWL Nefarian raid, men da jeg ikke har nogen erfaring med den encounter, og jeg ved at I først lige har klaret ham, så har jeg svært ved at se mig selv i sådan et raid. Ligegyldigt hvor mange forklaringer man får på forhånd, er det min erfaring at min lige skal prøve en encounter for alvor før man helt forstår mekanikken. Men så snart der dukker flere raids op i kalenderen hvor jeg kan, vil jeg skrive mig på og håbe jeg kan komme med.

Fleshreaver nævnte også et ZG trash run som lød vældig sjovt så det vil jeg meget gerne være med til. Da jeg ind imellem er online på nogle af mine andre karakterer kan jeg eventuelt træffes ved at sende mig en mail i spillet. Eller I kan måske skrive noget i denne tråd. Jeg ved ikke om I laver spontane raids i ZG eller AQ20, men hvis I gør er jeg også meget interesseret.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Nu fik jeg ikke lagt specielt mærke til nogen af jer i går, men det var fedt med ekstra Locks i MC hehe..

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Nu fik jeg ikke lagt specielt mærke til nogen af jer i går, men det var fedt med ekstra Locks i MC hehe..

w

Ja, det var sgu god stil at banish alle Garr's adds. Det har vi ligegodt aldrig før gjort

Jeg lagde heller ikke mærke til hvordan de enkelte locks klarede den, men jeg så at Fleshreaver var meget aktiv med at vejlede og holde øje med dem. Så mon ikke han har lidt kommentarer på den front?
    Guildboss - Danish Legacy

Det virkede nogen gange som om at Fleshreaver sad bagved og kiggede mig over skulderen for lige at tjekke hvilken rang banish jeg brugte. Lige hvordan det er muligt ved jeg ikke...

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip
    Det virkede nogen gange som om at Fleshreaver sad bagved og kiggede mig over skulderen for lige at tjekke hvilken rang banish jeg brugte. Lige hvordan det er muligt ved jeg ikke...
    Det er fordi han har brugt 31 point i hans Classleader talent træ 8)

Quote Originally Posted by Reyven

w

Ja, det var sgu god stil at banish alle Garr's adds. Det har vi ligegodt aldrig før gjort

Jeg lagde heller ikke mærke til hvordan de enkelte locks klarede den, men jeg så at Fleshreaver var meget aktiv med at vejlede og holde øje med dem. Så mon ikke han har lidt kommentarer på den front?
    Hehe jo nu var du jo så "heldig" at stå ved siden af mig da vi banishede adds. Interessant strategi med at banish og holde range, men jeg ved ikke om du var klar over at voidwalker taunt "spell" går igennem banishment.

Anyway jeg synes det gik skide flot, og der var meget få brølere fra warlocks - især ikke fra ansøgerne

Jeg er meget hooked på at få doomgrip ind for han spiller over alt forventning. Der er 3 typer spillere :

Dem der skal have tingene at vide mere end en gang.
    Dem der skal have tingene at vide en gang.
    Og dem der tænker selv, og spørger hvis de er i tvivl.

Doomgrip tilhører den sidste gruppe. Det var simpelthen en lettelse ikke at skulle forklare alt til ham, også selvom han f.eks ikke havde været mod Garr før!

Men som det er nu, så lader jeg denne og de andre ansøgninger stå åbent et lille måned endnu ihvertfald, da jeg gerne vil være sikker på dem jeg vælger til at løbe ved min side for fremtiden

Tak for de rosende ord.

Jeg ved godt at taunt virker gennem banish. Det var netop en del af min taktik. Tre taunts, passive, stay, og jeg flytter væk. Jeg er vant til at have lidt mere plads at arbejde på fordi mit gamle guild placerede Garr anderledes, men det gik jo meget godt. Og selv om du tilsyneladede kan se alt, så overså du forhåbentlig at jeg på et tidspunkt ramte demonic sacrifice i stedet for banish... Ups. :-D

Og jeg har nu været med til Garr før. Det jeg sagde i warlock-kanalen var nok lidt tvetydigt. Jeg har aldrig selv slået Garr ihjel fordi jeg altid banisher, så jeg ved ikke rigtig hvordan han ellers er som boss. Men masser af Garr-kills har jeg da under vesten.

Forum Neophyte Legends's Avatar

Hey alle,

Tak for et nice MC run i søndags! ja superfedt med alle de locks!

Jeg ville bare lige sige at jeg synes godt om Doomgrip både som person, spillestil og hans ansøgning.

Håber vi kommer til at løbe noget mere sammen, GL med din app. fellow warlock.

/cheers
    [Best regards Demonhatch]

"With great power comes great responsibility..."

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Var i AQ20 med Doomgrip i dag... Intet at udsætte på hans spil, fremragende Healthstone dispenser :wink:

Mvh.

Remus

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

var med på det famøse run i MC hvor ALT blev banised... lækkert.
    hvad med at prøve lykken igen i MC søndag

som tank SER jeg jo ikke så meget af hvad der foregik bagved mig, men har kun hørt godt om doomgrip, og tingene spillede jo.

Forum Convert Lunst's Avatar

Var i AQ20 hvor Doomgrip også var med.. Har intet at sætte på hans præstation.. Så gief more warlocks

Forum Learner

Vil gerne sige at banish ved Moam.. overpowered performance!

Flot.

Doomgrip var med i MC her i søndags igen og jeg synes han spillede ganske godt der var nogle små finesser der skulle pudses af men det var det.

Sådan som jeg har set ham spille de sidste par gange, og at han er imødekommende og lytter til indput og selv kommer med det synes jeg at han ville være en rigtig god brik i SD's puslespil.

Så jeg behøver ikke se mere fra doomgrip som ansøger. Jeg vil gerne se mere fra ham som trial member .

Vil lige lade norm komme med en kommentar på det også, men har fået forståelse af at vi deler denne mening om dig doomgrip.

Forum Apprentice

Jeg har haft Doomgrip med i Scholo. Han spillede godt.

Det vigtige er dog, at han var aktiv og venlig i chatten. Thumbs up.
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy

Forum Warden

Flesh og jeg tager lige en samtale og så får du svar på din ansøgning
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Recruit andibandit's Avatar

har lige været i AQ40 med Doomgrip,
    Han spillede fint og der var øjeblikkelig respons hver gang der blev skrevet noget i warlock channel.

Thumbs up herfra.
    - btw Sovall her.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

Har nu set Doomgrip i flere runs
    IMO er han god. han reagere på beskeder, kan sit kram, og har altd en 1440 HP healthstone klar..

jeg ser bestemt gerne Doomgrip i flere raids med os. :Thumpsup: