Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Vox - 60 Hunter - Søger om optagelse til trial i SD

Forum Apprentice Vox's Avatar

Default Vox - 60 Hunter - Søger om optagelse til trial i SD

Hejs alle sammen ... Håber i har en dejlig dag =)

Må vel hellere præsentere mig ordenligt ...

Mit navn er Ronni Larsen jeg er 31 år bor i Herlev og arbejder til hverdag som Tv- Operatør i et kloakfirma ... min kostbare fritid bruger jeg gerne på hygge med venner familie i det omfang det er muligt og så spiller jeg selvfølgeligt WoW.

Jeg skal lige med det samme sige at jeg før har søgt ind i SD hvor min app blev godkendt men at jeg aldrig nåede at starte min trial da der skete det meget uheldige at mit gfx kort stod af så jeg ikke kunne komme online og jeg havde et stort hyr med at få det ordnet gennem den forretning jeg havde købt det i ... endte med at tage lige godt 2 mdr før det lykkedes at få det ordnet og da havde jeg så haft 2 mdr væk fra WoW og fandt ud af med mig selv at det måske nok var bedst med en pause ... sker jo engang imellem når man har spillet et spil hardcore at man får brug for en pause for at samle ny energi og spille lyst ... Syns lige jeg ville ligge en forklaring omkring dette så intet kan springe op og bide mig i knæet.

Link til min tidligere App.
    http://forum.semperdanica.dk/viewtop...hlight=#105627

Med fare for at gentage mig selv kan jeg fortælle at jeg har en del erfaringer med denne type spil tilbage fra Uo som jeg startede med i 97 gennem EQ som var et meget raid basseret spil hvilket så også blev grunden til at jeg stoppede med det da det tog stort set al min fritid hvis man ville se endgame mobs da der altid var race på mobs og så videre ...

Min Nuværende Main i Wow er en 60 Orc Hunter ved navn Vox "Må være min Nemisis når jeg søger ind i SD at den klasse er i overflæng" men når nu det er SD hvor jeg gerne vil høre hjemme i har jeg vel alt og vinde og intet at tabe ved at søge.

Tallent.

Beast: 5
    Marksman: 31
    Survival. 15

300 Enchanting
    Ingen anden proff atm. Forventer Eng med henblik på ar kunne Fd og forhåbentligt resse.

Har ikke MC acces men regner med at få soloet den asap lige meget hvor mange gange jeg skal prøve. SKal bare lige have en til at åbne en dør for mig =)

Alts.
    Devin - 60 Undead Rog.
    Vaxul - 52 Warlock. 300 Tailoring
    + nogle små forsøg.

- Ville gerne havde lagt Allakhazam links til mine chars men Wow reader funker ikke idag pga ny patch ... ligger dem gerne ind asap.

Folk jeg kender i SD er :
    Kisser - Kalimero - Xlausen - Dreadmist - Norm - Kizza - Nevermore - Haft fornøjelsen af at møde wOOOt få gange og havde for nyligt en kort møde in game med Chantel.

Hvad kan SD forvente af mig ...

Jeg er en aktiv spiller der er det sætter stor pris på sammenhold i en guild og gerne ligger en indsats for dagen ... jeg sætter stor pris på PvP hygge i instances og raids det kan trække tænder ud "Skal dog lige pointere at min raid erfaring i WoW er lig nul men glæder mig til at komme i gang med det" at jeg gør alt i min magt for at gennemføre en trial skulle jeg være så heldig at blive godtaget.

Hvad forventer jeg af SD ?

Eneste jeg håber på gennem SD er et sted jeg kan føle mig tilpads mellem gøre min del for at forbedre andres spille oplevelse som de gensidigt gør for mig

Jeg har læst jeres regelsæt,Dkp regler og COD og acceptere dem 100 %

"With a snowball's chance in hell, i still hope"

Mvh Ronni - Vox

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Ronni

Jeg vil overlade din skæbne til Norm.

Du skal vide at jeg har forhørt mig med din ex, som er i SD, og hun sagde det var cool nok med hende. Ville lige sikre mig at hun var ok med det før jeg lod din ansøgning fortsætte..

Derudover er det op til Norm, og han vurderer om der er en plads til dig eller om du bare vil blive til overs, hvilket ikke tjener hverken dig eller SD.

Personligt har jeg mødt Ronni, og han er en flink fætter. Dog mangler vi at se nogle skills og engagement i WOW. For der svigtede du stort sidst vi ga dig chancen.. No hard feelings, men det ville være rart at vide om du kommer for at blive denne gang, eller om du laver en Houdini igen?

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Ingen Hudini denne gang så meget kan jeg love ... !!!

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Rigtig lækker ansøgning der giver udtryk for at du nok vil passe fint ind i SD. Som du dog også selv skriv så er hunter ikke lige den class vi mangler mest disse dage, da vi har rigtigt mange hunters som er meget aktive.

Derfor er det vigtigt du gør op med dig selv om det er ok hvis du ikke får mulighed for at komme med på så mange raids og ofte må sidde over fordi der ikke er plads. Der skal nok være mulighed nogen steder da vi jo kører masser af MC, ZG, AQ20 og andet skæg. Men du vil ikke altid kunne komme med i lige de instances du ønsker dig.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Neophyte

Hejsa Ronni

tja jeg har kun gode ting at sige, du har min stemme til enhver tid.
    jeg kender din spille stil etc etc..

Norm denne mand er SD materiale for sure. og er RL ven af mig det ville glæde mig om du hiver ham ind på trial.

ses ingame batmand (vox )

Kalimero 60 rogue
    Blackkali 60 warrior
    Bbam 60 warlock
    Drassidor 49 priest

Frank 60 superslacker.....

@ reyven ... det har jeg tænkt over og gjort op med mig selv at det ikke ville være noget problem for mig ..!!!

Her er links til mine chars

Main - Vox - http://wow.allakhazam.com/profile.html?1545867

Alt - Devin - http://wow.allakhazam.com/profile.html?1545953

Alt - Vaxul - http://wow.allakhazam.com/profile.html?1547270

Forum Initiate

Jeg kender så også Ronni i den virkelige verden.

Kender få der går så meget op i de forskellige classer, som ronni gør

Han har helt sikkert min stemme da jeg mener han er SD materiale for sure

Har spillet meget med ronni og synes han spiller rigtig godt, har styr på sine charectere og bestemt ikke er bange for at hjælpe til når det kniber

Held og lykke med din ansøgning min ven, krydser fingre for du kommer ind
    With great power, comes Great responsebility

Forum Warden

Hey Ronni

Skriver lige noget mere senere er på vej i BWL men vil lige bookmarke ansøgningen.

Mvh-
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Nestling

Hey Vox :-D

Ja vi havde vores lille møde over i WPL..
    Det var super rart du gad hjælpe mig med de sidste xp.. For der er rigtig mange der kun tænker på sig selv.. Men det gjorder du slet ik.. Du var rigtig sød at snakke med og hjalp til vi begge havde fået det vi ville have.. :-D
    Så kun gode ting herfra.. Og held og lykke med ansøgningen.. Håber du kommer ind.. :wink:

/kram Inf
    Infenity lvl 60 -Druid-
    Chantel lvl 60 -Priest-

Vil lige sige en hjertens tak til de gutter og gutinder der hjalp mig med at få MC adgang igår =)

Håber i alle nyder det gode vejr.

-Vox-

Forum Adept Amute's Avatar

Vox...

Ja jeg kendte ham ikke før Kizza sagde det var Devin, så kom jeg i tanke om at jeg var i den guild han var Leader af, jeg har desværre glemt navnet og det var også med min Priest Bailin jeg var med i guilden med.

Min hukommelse er svag så jeg husker ikke så meget fra den tid, men synes ikke jeg husker at han gjord noget dårligt indtryk, jeg husker ham som en flink fyr.

Men turen i BRD gik hurtigt og nem, vi lavede også snyderen hehe, så der så jeg ikke hvad du kunne, men da vi var i ZG for at hjælpe Deity viste du disiplin både på VT og in-game, du var godt nok lidt usikker, men det var også din første gang, men du var hurtige til at lære.

Så jeg kan kun sige god for dig, du virker som en hyggelig fætter og du var sku hyggelig nok at snakke med.

Hvis du har brug for hjælp så siger du bare til, så giver jeg dig gerne en hånd med.

Over and out
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Forum Initiate

Guilden hed Order Of The Down og Ronni var Officer i guilden

Hvilket han gjorde godt
    With great power, comes Great responsebility

Forum Adept Amute's Avatar

nå ja det var det den hed, jeg mente bare han var Guildleader, men som sagt husker jeg ikke så godt hehe.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

En lille hilsen og updatering ...

har updatet allakhazam siden har fået trænet engeneering op til 300 ... valgte goblin engeneering.

Håber i kan klare varmen ... er ved at gå til har måtte købe en air cooler men det er sgu også noget der funker =)

God weekend ... skulle nogen kunne bruge en hunter til noget hygge eller spags ... instance eller pvp så giv mig endeligt et kald.

-Vox-

SD Medlem Forum Adept

Jeg var i UBRS m.m. med Vix i dag og det gik sgu godt.

Vox var MA under vores run og så snart han fik at vide hvilke mobs der skulle ned først sørgede han også for at mark'e og target dem så folk kunne køre dmg på dem, rigtig godt arbejde imo. Kan også nævne at han fik ordnet BWL access under dette run

Bagefter loggede jeg over på min lvl 35 alt og manglede nogen der gad hive mig gennem SM. Reyven's shammy og Vox var hurtige til at slå til og på trods af at Reyven var nødt til at hoppe i en AV undervejs, blev Vox til den bitre ende og hjalp mig med at få en masse dejligt loot.

Og så er han heller ikke ubehagelig at snakke med på vt, så kan kun give ham en meget stor :Thumpsup: herfra :-D

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Default Re: Vox - 60 Hunter - Søger om optagelse til trial i SD

Quote Originally Posted by Vox
    Folk jeg kender i SD er :
    Kisser - Kalimero - Xlausen - Dreadmist - Norm - Kizza - Nevermore - Haft fornøjelsen af at møde wOOOt få gange og havde for nyligt en kort møde in game med Chantel.
    Tak Ronni......

Hæhæ... Glæder mig til at se dig med et SD guildtag over hovedet.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Acolyte Kizza's Avatar

Ja jeg må jo nok hellere skrive et par linier i Vox´s ansøgning.

Ronni er den som introducerede mig til WOW og tak skal du ha for en kamp han var oppe imod.. Er god til at forklare, hjælpe, sjov at spille sammen med og kender RIGTIG meget til spillet.

Det skal jo så nok også lige siges at han er min EX - men det generer mig ikke da jeg faktisk selv et par gange har opfordret ham til at søge ind i SD.

Ellers har jeg sammen med Ronni været Officer i Order Of The Dawn og han havde rigtig mange gode ideer til hvad vi kunne gøre for members.. mener han engang har sagt.. en guild er ikke noget uden members og det er dem man skal høre på for at få det til at køre rundt. Så de ideer han og vi andre havde blev udført til alles fordel, så Ronni har helt sikkert SD´s interesse og vil yde lige så meget som os andre.

Dog har han ikke den fordel med sin nye hunter at ha prøvet at være med i de store instances, men tror nu ikke det skræmmer ham, hvorimod han hellere end gerne vil give den gas og gi max dam.. det kan vi SDér jo godt li :-P

Ellers er Ronni en kanon fyr med et godt hjerte og spiller når der er tid til og han ikke lige har vagten med sit arbejde.

Yderlige mere er han altid til sjov og ballade og fester er jeg ret sikker på - så gif him a try and lets see what hes worth

Håber du kommer ind Ronni.

/kizza

Forum Convert

Hvis hans Ex kan sige god for ham, så må han være en alletiders gut! (ikke mange ex'er jeg ville gøre det samme for) Så Gief! :P
    Tidligere Boardnick: Phisch

Forum Recruit

omg!!! er du den gimp hunter jeg har kæmpet om killingblows med i av de sidste par dage?

Thumbs up herfra
    Stormrager, the freshmaker

That would be me ... Tak for kampen Storm ... hvis du mangler en at løbe AB med så sig endeligt til ... går altid bedre i AB når man er et par stykker =)

Forum Warden

Jeg er rimelig splittet.

For det første er du en kanon fyr som jeg af personlige møder kun kan sige godt for.
    Dine evner plejer at være rigtig gode inden for den class du spiller, lad det være rogue - hunter - warlock mm., så jeg er sikker på at med gear kommer du også til at være en fordel for næsten hvilken som helst raid du er med i.

For det andet så forsvandt du sidst (kender omstændighederne så no hard feelings herfra), og desuden spiller du en class vi ikke har brug for.

Jeg kan ikke tilbyde raid pladser, men jeg kan tilbyde at du får pladser hvis der ingen anden er.

Dvs. du kan nemt være ude i at du får plads på MC B holdet og egentlig ikke andet end 20 mands instances i lang tid.
    Jeg ved mange siger "sure den tager jeg" men inden så lov mig du lige genovervejer om du kan leve med det.

Vil vente spændt på dit svar.

Mvh.
    Norm

Jeg kan 100 % leve med de forhold du tilbyder Martin , var noget jeg havde gjort op med mig selv inden jeg søgte ind i SD da jeg havde fået af vide det måske ikke var den bedste class at søge ind med ...

Når det er sagt så spiller jeg jo heller ikke så hardcore mere som før i tiden men det har jeg sagt før og endt med at blive en hardcore raider... sker jo man får blod på tanden når først man kommer igang ...

Jeg ved hvad jeg søgte ind til og så må jeg indordne mig i de forhold der nu er i guilden og så bare tage tingene der fra.

Så det jeg prøver at sige er at jeg helhjertet stadig ønsker en invite til trial som Semper Danica member.

Mvh.
    Ronni
    -Vox-

Ville lige sige tak for et lækkert run i ZG og et styk nice Lewt ... så kom min range attackpower endeligt over 1000 =)

Forum Apprentice

Yeah det var et cool lille run.

Jeg kender ikke din erfaring i ZG, men så ud til at have godt styr på det, mht placering og det der.

Jeg fik kort skimmet dit gear, og det eneste der lige poppede op var måske lidt mangel på DM-gear. Dog så jeg at du har upgradet noget af dit Beaststalker, og det vidner jo om dedication

Thumbs up herfra og grats med din two-hander. Glæder mig til at se den med noget agi på
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy

Forum Warden

Vox velkommen til Trial.

Fang en ingame officer og så er du på en social trial i den næste måned.

Mvh.
    Martin.

PS.
    Fedt at se dig i guilden Ronni