Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54

Thread: Ansgning om prveoptagelse i SD

Forum Adept

Default Ansgning om prveoptagelse i SD

Hej allesammen.

Mit navn er Kenneth, jeg er 29 snart 30. Arbejder til daglig som Kontrolcentral operatr (vagtfunktionr). Fritiden gr i jeblikket mest med wow grundet meget overarbejde. Ellers bliver der styrketrnet og passet kolonihave samt diverse fester og andre festlige ting der foregr uden for hjemmet.

Sger hos SD da jeg er blevet anbefalet dette af en arbejdskollega som dog ikke selv er medlem. Startede med a vre i Order Of The Dawn, men forlod da vores GM smuttede til anden guild, GM er min kollega som anbefalede SD.

Char : Lvl 60 Priest

Spec : 25 / 26

Som sagt er lige blevet 60 og er nok stadig lidt noob da jeg ikke kender alle de high instances eller items der kan fs.

Har derfor heller ikke klaret pre quests til MC eller BWL endnu, men vil knokle for det snarest.

Spiller mest pvp i jeblikket mens jeg afventer svar, da jeg har haft mange drlige erfaringer med random groups desvrre.

Jeg har lst og accepterer selvflgelig, bde reglerne, COD samt DKP regler.

Vil ogs oplyse at jeg den 23 juli rejser 1 mned til udlandet, og at jeg i ugerne inden ikke er p hver dag i flere timer, er dog som oftest hver dag. Bde inden og efter arbejde, men 12-timers vagter trer p krfterne.

Har internet adgang p jobbet og vil flge forum derfra de dage jeg ikke kan spille.

Har tidligere spillet de frste wow spil, rg s p Diablo og sidst spillede jeg Diablo2 i et par r.

Udover selvflgelig at have fet SD anbefalet, sger jeg fordi, mit indtryk af SD er meget godt. Bde de af Jer som jeg har vret i group med og de af Jer, jeg har spillet i BG's med, har opfrt sig pnt og vret bde hjlpsomme og proff. Samt at det er en ren dansk guild med voksne medlemmer. Jeg har forespurgt p guilds i general chat, og de der har tilbudt har jeg forhrt mig om uden at love noget. Har bedt om deres hp's s jeg kunne lse lidt om dem fr jeg sgte. Derfor er I de eneste jeg har sgt/sger hos, da SD falder i min smag.

Hber Jeg har fet alle de oplysninger med I skal bruge for at vurdere min ansgning, ellers s skyd ls og jeg vil svare 100% rligt. I er selvflgelig ogs velkomne til at sprge ingame hvis I har lyst.

P forhnd tak (meget formelt ;o) )

Hilsen Kenneth

Forum Warden Eworc's Avatar

Hej Kenneth.. Rigtig flot ansgning.. Mske du kunne fortlle lidt om hvad dine ambitioner er? F.eks. om du vil vre med p s mange raids som muligt, eller p et mere socialt grundlag..

Held og lykke med ansgningen!

/Ew
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Flot ansgning :-D

Du er velkommen til at joine vores bne chat kanal (skriv /join semperdanica) - der er ikke super meget aktivitet, men vi bruger den til at finde folk til grupper osv. :wink:

Du er velkommen til at fange mig ingame p en af mine chars (Remus & Romulus), hvis du mangler hjlp til nogle af de key quests du mangler. Jeg er selv ved test of skulls p Romulus (lidt pinligt da han blev lavet den dag spillet havde realease ops: )

Hel og lykke med ansgningen

Mvh.

Remus/Romulus

Forum Adept

Hej )

Tak for de gode anmeldelser og den gode velkomst indtil videre .

Med hensyn til mine ambitioner, s vil jeg deltage i mest muligt, bde raids og det sociale s vidt midt arbejde giver plads. Det vil sige, enhver lejlighed jeg har for at deltage, der deltager jeg )

Da jeg jo er ret ny i spillet, vil jeg jo gerne have det fulde gameplay, og glder mig da ogs som et lille barn til "The Burning Crusade".

Med hensyn til de pre quest, s vil jeg meget gerne tage mod tilbuddet om teamplay for at f dem lst, samt selvflgelig tage imod enhver form for guiding henimod at blive en bedre healer og teamplayer.

Forum Warden

Jeg er rigtig glad for din ansgning... Mest fordi den skinner (nej Wootah, ikke skinning) langt vk af rlighed, benhed og professionel ambition.

Derfor vil jeg stille dig nogle hurtige sprgsml, som jeg kan bruge til at danne mig et endnu strre indtryk af dig.

1. Over 14 dage, hvor mange af dagene har du tid til 4 timers raid?
    2. Hvornr mister du hovedet under provokation mm.?
    3. Hvad er dine spiller mssige, bedste sider som healer?
    4. Hvad er dine spiller mssige, vrste sider som healer?
    5. Hvad hardware spiller du p, en drlig - middel - god - ekstrem god - EPIX computer?
    6. Hvad type personlighed er du.

Du er den frste jeg prver dette skema af med, og bare vr hudls rlig, vi har alle vret drlige engang og trning er vejen frem samt erkendelse af ens blinde vinkler.

Glder mig til dit svar.
    Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Adept

Hej Norm

Jeg skal gre mit bedste for at svare p dine sprgsml.

1) Normalt har jeg alt fra 4-8 dage p en 2 ugers periode hvor jeg kan deltage i lange raids, selvflgelig lidt anderledes i jeblikket da jeg som sagt rejser vk i en mned, og inden da arbejder ca. 4-5 dage om ugen med 12 timers vagter grundet overarbejde. Men det skulle alt vre tilbage til normalt efter d. 20 august da jeg er hjemme igen. Inden min ferie er det nok mere 1-2 dage om ugen.

2) Med hensyn til provokation, heldigvis for mig, grundet mit tidligere job (drmand) skal der megen provokation til fr jeg mister grebet i mig selv. Men rligt har jeg et svagt punkt nr folk giver mig skylden for andres fejl. Men det er jo mest i random groups den slags forekommer. I velfungerende groups tager jeg som oftes folks meninger og kritik til mig og prver at ndre p min spillestil for at blive bedre. Det hele handler jo om teamwork, og jeg ved at jeg kan blive bedre, s derfor m man jo hre lidt engang imellem. Men m da sige at i random groups, forekommer der jo ofte en del sknderier og barnlige tilsvininger, og der vlger jeg, hvis det er i overkanten smnd bare at forlade den group, for kan man ikke snakke ordentligt sammen, s fr man heller ikke groupen til at fungere ordentligt.

3) Har vret med i UBRS, Stratholme og Scholo, og min egen mening er, og f har da ogs sagt det til mig, at jeg er hurtig p tasterne, jeg stikker ikke af eller bruger "fear" i desperation hvis jeg fr aggro, selvom jeg er rezzer, s er main opgave at holde tanks og dps'er i live til at afslutte kampen, og s m jeg jo bare p en lille lbetur. Derudover synes jeg selv at, jeg for det meste hurtigt fr vurderet hvem der br heales frst, og derved holder alle i live.

4) Vrste side er nok den, at da jeg stadig er ret ny, har jeg nogle gange svrt ved lige at placere mig rigtigt. Hvis folk lber rundt om et hjrne og fighter, skal jeg lige orientere mig engang mere for at komme til undstning uden at trkke flere mobs med mig.

5) Synes det er en god comp. men trnger til bedre internet. 2,94 Mhz pentium 4 med 1GB ram, desvrre kun 512/256 opkobling, men den ndres nr jeg er tilbage fra ferie ( fik endelig overtalt kresten hehe).

6) Normalt overlader jeg helst det at bedmme min personlighed til andre, men ser mig selv som ben, rlig, venlig og hjlpsom. Arbejder meget nr der er brug for det, og s er jeg helt igennem festlig. Men det er jo op til hver enkelt der mder mig selv at tage ml af mig, s kan da ikke se mig fri for at der vil vre folk der er uenige i dette

Kan se jeg ikke har nvnt proffs i ansgningen s de kommer lige med her

Tailoring : 300

Skinning : 300

Men har overvejet at skifte skinning ud med enchanting, da skinning er en fantastisk money maker p de lavere lvl's men ikke giver noget srligt nu man er lvl 60.

Kan se I ogs tit sprger til gear, s kan jo liges godt give Jer den info med det samme.

Jeg har 3 devout set items, men ellers hovedsageligt pvp items. Er rank 8 s har de frste fire dele af pvp priest superior settet, Don Julios Band epix ring, samt epix trinket fra AV. det eneste grnne er mine shoulders som er lavet af mig selv. Min staff er ogs fra AV men arbejder p at f den fra AB som er epic. Resten af mine items er blues fra forskellige quests og instances, so gear er absolut ikke det bedste, men kunne sagtens vre vrre Vil gerne prve at f lagt link til det hvis I nsker.

Mvh. Kenneth

Hvis du ikke er interesseret i at hente et mod der kan lave en profil for dig (det er jeg ikke selv) kan du bruge denne side: http://ctprofiles.net/

Vi m lige snakke sammen om de key quests engang nr jeg ikke er p raid :wink:

Forum Acolyte Kizza's Avatar

Hej Thorholy

m sige det er en rigtig god ansgning har du skrevet og destro mindre ogs god til at formulere dig og ikke er blevet skrmt af at skulle vre norms forsgskanin :-P

du lyder til at vre en person med ben i nsen og super cool du har hovedet i behold hvis der opstr situationer hvor man bliver stresset, for dem kan der vre et par stykker af nr vi er oppe mod de store bosser.

vi alle er startet ud med devolt og det tager en del tid at komme op for at f epix og mange af dem, s du skal regne med at skulle signe op til en del raids for at samle dkp ogs vre heldig for at f items, for der er en del priest som slf har samme intentioner.
    s vil bare forberede dig p at der nok kan g et stykke tid fr der kunne komme noget din vej. men alle knokler p og det er et must.

men ellers super ansgning og kun dejligt hvis der kom en priest til - som jeg hele tiden siger, s er lidt konkurrence godt.

men da det ikke er op til mig men derimod norm der skal god for dig, vil jeg bare nske dig held og lykke.

ps.. har du vret i andre guilds og hvis ja hvilke ??

/kizza

Quote Originally Posted by Norm
    5. Hvad hardware spiller du p, en drlig - middel - god - ekstrem god - EPIX computer?
    Hehe *tnker p Norm der praktisk talt spiller p en Casio lommeregner fra 1980* :P J/K

Forum Adept

Hej igen )

Tusind tak Kizza til at begynde med, dejligt med gode ord

Har lidt opdatering p gear fronten, har nu fet Devout crown ogs efter et lo2 run i Scholo samt magisters shoulders, s nu er jeg uden greens.

Jeg er selvflgelig, ikke mindst fordi jeg lste reglerne hehe, indstillet p intet kommer gratis. Eller at man ikke fr noget forret. Dette har jeg tnkt p inden jeg ansgte, og er 100% indstillet p at knokle for teamet uden at forvente alt falder min vej ). Er jo godt p vej mod hele Devout settet s jeg er glad og positiv.
    Jeg stter re i at have skaffet mine ting den rlige vej, og ved at have arbejdet for dem. Eller kbe dem p AH

Og vil lige takke Romulus igen, du skriver bare nr du har tid mhs. til de pre quests jeg er gamed Og selvflgelig tak for linket, helst ikke flere mods til mig, bliver disc. bare jeg har cosmos installeret hihi.

Mvh. Kenneth

Hov, glemte lige det med guildsne.

Order Of The Dawn (stoppede da GM forlod da GM fik mig ind)
    Tordenskjold (Medstarter af en low lvl dansk guild som GM forlod med strstedelen af vores members, s det gik heller ikke)

Derefter har jeg vret guild ls

ps. Romulus jeg kan ikke fnde mig selv der p CT profiles *G* Er det bare mig der er en klovn ?

ps. Romulus jeg kan ikke fnde mig selv der p CT profiles *G* Er det bare mig der er en klovn ?
    Du skal selv oprette din char derinde og s vlge det gear til den som du har ingame :-D
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

okya, Order Of the dawn.. der har jeg selv lagt mange timer sammen med norm og nogle andre.

hvem var gm p det tidspunkt du var med i guilden- jeg var selv en af officers i den tid jeg var der, s jeg er da lidt nysgerrig nu :-P

mht til dit devolt st, s kan jeg kun opfordre dig til at opgradere det med de qst der dertil hrer.. det er mega nice men det koster sfl lidt knaster, men det er bedre end ingenting og mens du evt venter p epix :-P..

mener du skal op til thrall og f qstne derfra.
    de er nemme men det er tingene man skal bruge der kan vre lidt dyre.

mht til dit devolt st
    "Devout" :-D

du er da ogs en ordklver.. :-P

Forum Warden

Quote Originally Posted by Kizza
    okya, Order Of the dawn.. der har jeg selv lagt mange timer sammen med norm og nogle andre.

hvem var gm p det tidspunkt du var med i guilden- jeg var selv en af officers i den tid jeg var der, s jeg er da lidt nysgerrig nu :-P
    Lad vre med at vre beskeden, du var jo praktisktalt med til at founde den sammen med mig og de andre ^^

Jeg takker for dit svar tidligere, hvornr er du klar til nogle test run's?

Mvh.
    Norm

Forum Adept

Jeg var i Order mens Magicha var GM, da hun smuttede gjorde jeg det samme

Vil meget gerne opgradere settet, men som sagt er ny og har ikke kunne finde noget om det p thottbott. S....hvem er Thrall

Og skal man have hele settet fr man kan begynde at opgradere delene?

Og hvis det er mig du sprger Norm, s er jeg klar nu.....alts nr serveren er oppe igen hehe

Mvh. Kenneth

Forum Warden

dvs. du er klar p et testrun her i morgen evt. hvis vi har pladstil dig til AQ40, onsdag BWL mske (nok booket), Torsdag MC ?

S vil jeg bare bede dig signe dig op p vores raid side:
    http://www.sdmmo.dk/pve/index.php

F lavet en account, f den godkendt, s lave en profil, og s sign up

Frste del er rimelig nem, du lber ind i Thralls throne room og taler med en NPC der str lige til venstre, for indgangen. Han giver dig en quest der hedder noget i retning af "An Ernest Proposal" du skal have dine tier 0 braces og samle 15 venom samples og 20g. Den kan nemt solos :-D

Edit (offtopic): MC p torsdag :-D Stter et kryds i kallenderen og er klar med bde Remus og Romulus (dog kun en af dem, er ikke s god til multitasking)

Forum Adept

Troede du mente de der pre quests sorry.

Kan mske imorgen, skal lige betale rejse, men er det ikke senere end kl. 13 s kan jeg vre med. Skal nemlig p arbejde kl. 19-07 ops:

Onsdag og torsdag er nok mere presset alt efter hvad tid det er og hvor lnge de tager.
    Som sagt har jeg en del her inden jeg skal p ferie, alts en del arbejde.
    Men om 14 dage har jeg en hel uge fri, der skulle jeg have massere af tid

Forum Adept

S fik jeg vist oprettet en profile, s her kommer linket til mit gear.

http://ctprofiles.net/2089846

Mvh Kenneth

Forum Warden

Quote Originally Posted by Thorholy
    Troede du mente de der pre quests sorry.

Kan mske imorgen, skal lige betale rejse, men er det ikke senere end kl. 13 s kan jeg vre med. Skal nemlig p arbejde kl. 19-07 ops:

Onsdag og torsdag er nok mere presset alt efter hvad tid det er og hvor lnge de tager.
    Som sagt har jeg en del her inden jeg skal p ferie, alts en del arbejde.
    Men om 14 dage har jeg en hel uge fri, der skulle jeg have massere af tid
    Heh jeg mente nemlig ogs du skulle noget her den frste tid
    Vi venter bare til om 14 dage ca. men bare sign op til de raids du kan

Mvh
    Norm

jamen s har mig og norm ikke vret der.. men magicha er nu p trial selv i sd s der har du da en du kender.

har du adgang til onyxia og hvis ikke s har jeg en alt warlock der stadig mangler at lave den - mere hvis du vil prve og lbe sammen med andre fra sd.
    men ellers er du velkommen til at fange mig ingame for sprgsml og lign.. der er nsten altid brug for en priest til lidt sjov og ballade :-P

happy hunting !!

Forum Adept

Har faktisk hverken Bwl eller MC og derfor garanteret heller ikke Onyxia eller andre der krver adgang via pre quests

S ville vre en fornjelse for mig hvis der er nogen der vil teame up for at lave de adgangs quest )

Og tak for infoen med opgradering af Devout, har lige opgraderet bracers

Forum Adept

Hey

Har prvet at tilmelde mig Ahn Quiraj d. 10/7-06.

Men har ingen NR og samtidig s fik jeg vist ikke tilmeldt mig korrekt. Kan jeg bruges der, og hvis jeg kan, s en bette smule hjlp til signing ville vre fantastisk hehe.

Har oprettet mig p Raid siden, men bliver ikke registreret nr jeg trykker p sign up.

Mvh. Kenneth

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Default ..

Langt om lnge fik jeg mig s taget sammen til at kigge forbi Kenneths ansgning. Ja, det er jo ingen hemmelighed at det er mig der har punket Kenneth for at f sgt ind i SD, og stor var min glde da han kom og sagde at han havde lagt en ansgning.

Mht til Order of the Dawn, s tror jeg at RIGTIG mange i SD har stiftet bekendtskab med det guildtag over deres hoveder.. Det kan stadig rgre mig at vi ikke fik det til at fungere, men sdan er verden ikke altid. Istedet kan vi s glde os over at SD er en velfungerende guild, hvori officererne kmper for at stille os menige medlemmer tilfreds...

Anyways... Kenneth.. Hvad kan man s sige om ham? Udover at det tog mig noget tid at f ham slbt vk fra den forbandede hunter og over p en rigtig char (*gng*), s arbejder vi jo til tider tt sammen p vores arbejdsplads. Og p 12 timers vagter der har man to valg. Enten kan man vende ryggen til hinanden og passe sig selv en hel dag, eller ogs f det bedste ud af dagen/natten. Sdan er det i hvertfald med de fleste af kollegerne. Sdan er det ikke med Kenneth. Engagerede som vi begge er i WOW bliver der tit luftet erfaringer og ideer, og til tider kan jeg blive i tvivl om hvem er os der har mindst liv uden for wow... hehe

Jeg er sikker p at Kenneth vil vre en gevinst for SD, og glder mig da til at se ham med SD guildtagget over sig.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them