Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60

Thread: Jeg takker af, tak for lidt over 1 godt r i SD

Forum Acolyte

Default Jeg takker af, tak for lidt over 1 godt r i SD

Det var s det, jeg vil begive mig videre, har ingen anelse om hvor min rejse p ravencrest gr hen af nu, men bliver nok en mere Hardcore guild. Men nu m vi se hvad fremtiden bringer.

Har haft det fantatisk i SD, har udviklet mig meget som person pga SD, har vret krvende til tider at vre raidleader, class leader og officer.

Hvorfor fanden skifter du. Tnker i nok, hmm jaa for at gre det kort s er der for mange frustrationer i SD. Man bliver aldrig frdig, det man gr er aldrig helt iorden for der skal laves noget mere osv....

Jeg har faktisk tnkt mig at joine en mske mere hardcore guild for at spille mindre. Vil spille for mig selv og ikke for en guild mere, jeg vil tage det mere afslappet. Tror jeg aldrig jeg ville kunne for SD for kender de forskellige problematikker og vil prve at gre mit bedste for at hjlpe p det.

Det er noget jeg har overvejet i over 1 mned nu, men det er jo et stort skridt s skulle vre sikker.

Har fet utrolig mange bekendskaber i SD og det har vret fedt, men nu smider jeg wow ned p prioriterings listen og begynder at spille wow som et spil og ikke leve efter det mere.

Jeg fortryder sikkert og det blive aldrig lige s godt, men serist s smider jeg mit wow spil p bunden af havet hvis dette ikke siger mig noget, ogs ser i nok en ansgning fra mig nr warhammer online kommer.

Nr men jeg kan love jer at jeg overlader jer til en yderst kompetent ledelse der tnker p jer fr dem selv (for det meste :P) og tror meget p at SD nok skal vinde frem og vise de skide hardcore guilds hvem der egentlig er de sejeste.

Best of luck herfra og til alle i SD

Tak for alt

Mikkel

SD Medlem Forum Senior

Det kommer lidt som et chock men du m have gl derude hber du finder det du sger. Synes du har gjort det super og dine raids har altid vret sjove og effective :-D

Men god vind fremover og hvis du needer en hunter til noget pvp eller andet s smid en /w.

Venlig sommer hilsen

Colt
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Damn

Trist at du forlader Semper Danica, jeg hber du finder fornjelsen ved WoW igen. Tak for en masse fede oplevelser i ZG, AQ20 osv.

God Sommer fra

Remus/Romulus 8)

GL mikkel, hber du finder mere lyst hvor du end havner. Anytime du vil tilbage til SD for du "THUMBS UP" her fra.

Ses til noget wowlan snarrest....
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Du kommer vel stadig til sommerfesten? Eller skal vi virkelig til at finde ud af noget med 3 mnd, en sk og en varevogn med sidedr?

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Gl fremover mikkel.. du slipper ikke for mig uanset hvad guildtag der sidder over dit hoved

See you on the battlefield
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Jeg er sikker p der stadig vil vre et varmt sde mellem mig og Lady..

Gl med hvad du end beslutter
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Hvis du laver et ferieraid i ZG engang igen, s gi mig lige et tell

nsker dig god vind, der hvor den nu bringer dig hen!!
    Bliver godt at se dig under flaget nr Warhammer Online kommer :twisted:

Forum Warden

Rigtig god vind fremover Carisma, du ved jeg vil savne dig og jeg vil lyve hvis jeg sagde vi nok skulle n at spille en masse sammen da jeg har et stramt skema, men jeg ser frem til de f gange vi nok kommer til at spille sammen nu og da, og jeg glder mig til at se dig hos Mhuu nste gang.

Det har vret en fornjelse

Salute
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Adept Fever's Avatar

GL Carisma. Hber du bliver glad hvorend du ender i wow.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Vi har vidst i ledelsen en uges tid at Carisma ville smutte, ogs en af grundene til at vi er ved at sge frisk blod til ledelsen i WOW, og kigger pt. p 5-6 kandidater, til 1-2 pladser.

Og selvom jeg tror/mener at Carisma forlader SD af de forkerte rsager, og tror han kommer til at savne os meget, s skal det ikke betyde at jeg siger farvel med en stor stor tak for hans tid i SD, og hjlp som officer og RL.

Du har taget dit valg og det respekterer vi, og jeg hber du finder det du sger.

SD mister en central spiller, en officer, raidleder og dygtig priest. Det vil kunne mrkes. Men i har nok bemrket at Carisma har vret mindre aktiv p det sidste, og i SD str der nu RL's klar til at fylde hullerne, 1-2 nye officerer er p vej, og vi har flere dygtige priests som nu mske fr plads p flere raids.. S SD skal nok komme videre, lige s strke som tidligere..

Men vi kommer til at savne dig kammerat.. Held og lykke fremover.

mvh
    wOOOOt 8)
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Gl, hf og pas p dig selv ude i den store verden. :-D
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Learner

Hold da kft...

DET KOM som et chok!.. Da Haaan forlood os.. Den nat han blev vk.. den dag han sendte POSTEN til oss...

Carisma, du har lrt mig meget om min priest, du har vret skide god og ladet mig lege lige s tosset rundt i WoW og i SD..

Jeg har aldrig rigtig talt personligt med dig, men tak for det sjov du har givet mig i WoW - og jeg vil komme til at savne at se dig i guild chat, p raid sign op siden og ca. over alt derinde.

Solen skinner udenfor, pigerne smider mere og mere tj.. det fles rart at g derude, sol p kroppen.. Hyg dig i det frie rum.

Jeg tror dog ogs du kommer til at fortryde, ikke for at pege fingre eller lign. Men total hyggeligt samvrd i SD, og hvis man vil drosle lidt ned her.. s er det jo accepteret - om man s er CL, CR eller GM..

Hygge
    /Dolphy

v - en natterav - og super god spiler der enda gider lede raids..
    Er noget overrasket over du smutter trode at den mere sociale del betd mere for dig.
    Tror du er ramt af lede over ledelse's arbejde ( Vilket med sikkerhed tager alt for meget spile tid fra alle der er officere ).
    Hvad med i stedet for og holde fx en mneds pause fra alle raids ( og droppe den officer ting) - for at komme ned p jorden igen. Hvorefter du stater op igen p raids bare som almindelig spiler.

Sku ked af af du smutter - ser dig gerne komme tilbage ( hvad med at sge orlov :-) ) ..

Burger

Forum Warden Eworc's Avatar

Noooes.. Kommer til at savne dig mate

Anyway held og lykke med hvad du end finder p! Vil vente p den dag du vender tilbage!!

Godspeed lad!
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Du vil blive savnet.

Held og lykke hvor du end finder hen.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, Im not God

Forum Adept Amute's Avatar

Wooow :shock: det havde jeg ikke forstillede mig. :cry:

jeg beklager at du leaver, jeg havde nogen sjove tider i dine ZG & AQ20, jeg har lrt en dele der inde og fet lov til at prve en masse.

og jeg beklager de 2-3 gange jeg missede dem. men jeg er sku ked af at du smutter fra SD, men jeg hber at i den sidste ende at du kommer tilbage som en hygge spiller, hvis det er det der skal til.

Men held og lykke derude, hber du finder dig godt tilpas hvor du s end lander. :wink:

Og God vind IRL :-D
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

SD Medlem Forum Elder

Held og lykke.

Jeg vil bare sige jeg str klar til at Overtage aq40 RL posten hvis det er

Ses p Ravencrest
    Druids are PvE

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Tak for din tid i SD!

Du har lrt mig meget om min Priest og om rollen som CL p raids.

Kommer virkelig til at savne dig Carisma/Slasher/Recluse/Mikkel (ja krt barn har mange navne)!

Hber du for lysten og fornjelsen tilbage igen - og er ked af du ikke kommer til sommerfesten - du lovede mig en dans :twisted:

<3

Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Learner Eniqma's Avatar

GL fremover
    War chars

Enigon - Chosen. Rank 27 Renown Rank 23 (Alt)

Enitos - Sorc. Rank 39 renown rank 35 ( Main)

SD Medlem Forum Trainee

damn.. kommer sku til at savne dig. er ked af du smutter. Du er er super dejlig person

men held og lykke derude, hber du finder det du sger. og tak for alle de timer du har spenderet med os i ZG + diverese andre instances, har vret super fedt

Forum Acolyte

Fandme nogen sde svar fra alle, glad for min tid her ikke har vret forgves hehe, i har ogs gjort et kmpe indtryk p mig.

Og glad for at der allerede er blevet lavet tiltag til at fylde de huller jeg efterlader mig.

Og husk god vind er noget man skriver til folk man ikke kender specielt godt og bare er hflig overfor hehe.

Nr men holde nok lidt je med open forum, og i skal vide at mhuu, brambassen, orla og dharc altid kan lne Carisma til at hjlpe SD (s lnge timers ikke konflikter)

Forum Disciple wh00's Avatar

Held og lykke derude Carisma! Du vil blive savnet af os alle. Du er en yderst kompetent raidleder/office/spiller og hvorend du havner, s vil de f stor glde af dig...

Buona Fortuna

Omg /cry

Kommer til at savne dine raids

hvis du nogen sinde vil tilbage. vil jeg kun sige AT DU SKAL IND I IGEN

Men held og lykke fremover

MVh

Moonform

Forum Acolyte

surt du smutter held og lykke i hvad ud end vaelger

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.