Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60

Thread: Jeg takker af, tak for lidt over 1 godt år i SD

Forum Acolyte

tak Carisma for alt. Held og lykke fremover.

Hvad med dine IRL mates bliver de i sd?
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Default hmmmm

Du har gjort meget for SD....det er godt.....men i min simple verden så står der i din tråd.....farvel supernice personer for jeg vil hellere have items asap i et hardcoreguild....hvis du gerne vil have lidt ro i sindet og slappe af i wow....hvorfor ikke stoppe som officer og bare hygge?
    Jeg mener at som udgangspunkt at officerer bliver det fordi de ved hvad de går ind til...de er derfor hårdere og bedre end os andre og bærer faklen for dem hvis lys brænder svagere i de mørke dungeons fordi det i sig selv er en præstation der spreder glæde ..hvis en officer forlader et guild er det ikke ærgeligt, men direkte skod...
    På trods af denne indstilling giver jeg sæføli en /salute og et held og lykke da det i sidste ende gælder om at have det godt med at spille wow.
    Champion Silion :twisted:

Forum Adept Amute's Avatar

Quote Originally Posted by recluce
    Og husk god vind er noget man skriver til folk man ikke kender specielt godt og bare er høflig overfor hehe.
    Det var jeg ikke klar over, så må jeg heller sige Held og Lykke i steden for

men ja det var skam også for at være høflig ops:
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Og husk god vind er noget man skriver til folk man ikke kender specielt godt og bare er høflig overfor hehe.
    Ikke hvis man er sømand, så er det dybt alvorligt ment :wink:

Forum Adept Amute's Avatar

Quote Originally Posted by Romulus
    Ikke hvis man er sømand, så er det dybt alvorligt ment :wink:
    hehe Sømand det bliver jeg aldrig, jeg bliver søsyg...
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Forum Convert

:shock: Syntes at du som menig spiller var pisse irriterende da du havde en mening om alt! Men at du som officer voksede med opgaven og nøjedes med at poste i de posts der var relevante for dig! Og nøjedes med at blande dig i de ting der nu engang var relevante for officerer og din class, og abstraherede fra de ting der for dig egentligt var ligegyldige! Tror SD mister en vigtig brik i dig! -og hvis du engang skulle vende tilbage til SD med det udgangspunkt du forlader os i -vil jeg gerne sige god for det, hvor meget det nu engang betyder i det store hele... Held og lykke fremover!! Håber du genfinder det fede i spillet derude et sted..

Tumle
    Tidligere Boardnick: Phisch

Forum Senior Fedania's Avatar

Default Re: hmmmm

Quote Originally Posted by silion
    hvis du gerne vil have lidt ro i sindet og slappe af i wow....hvorfor ikke stoppe som officer og bare hygge?
    Jeg kan naturligvis ikke svare på reclue/carismas vegne, men det kan virkelig være svært at "træde ned" fra de krævende poster som netop reclue har været på. Han vil stadig som "hyggemedlem" blive bedt om at være RL hvis der mangler et run, han vil blive spurgt meget til hans class og der vil sikkert også blive spurgt til hans mening i nogle sager selvom han ikke er officer mere (fordi man ved han er fornuftig, ser ting fra flere sider og giver et velovervejet svar osv).
    Så det er ikke altid let "bare" at skære ned - nogle gange er det faktisk helt umuligt.

Reclue/Carisma - jeg kender dig ikke, men håber du finder hvad du søger andre steder. Fra boardet her har jeg et indtryk af at SD med dig mister en stor kapacitet, hvilket naturligvis er beklageligt, så der er kun at håbe, at du kommer tilbage til WAR
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Phisch
    :shock: Syntes at du som menig spiller var pisse irriterende da du havde en mening om alt! Men at du som officer voksede med opgaven og nøjedes med at poste i de posts der var relavante for dig! Og nøjedes med at blande dig i de ting der nu engang var relevante for officerer og din class, og abstraherede fra de ting der for dig egentligt var ligegyldige! Tror SD mister en vigtig brik i dig! -og hvis du engang skulle vende tilbage til SD med det udgangspunkt du forlader os i -vil jeg gerne sige god for det, hvor meget det nu engang betyder i det store hele... Held og lykke fremover!! Håber du genfinder det fede i spillet derude et sted..

Tumle
    Hahaha Phish, og tro mig jeg var en torn i øjet på officerne, tror de kunne bande mig langt væk nogen gange. Har stadig en mening om alting, men som officer måtte man jo hellere lade være med at provokere. Har sku tit skrevet lang posts som jeg så bare deletede istedet for at trykke submit efter jeg blev officer fordi det nok bare gjorde mere skade end gavn.

Men vi kender det jo alle, vores egen mening er jo den rigtige ikke.

Til Sillion, tror sku ikke jeg kan slappe af i SD mere, både til dels pga som fedania skiver, men nu faktisk også fordi jeg ikke vil kunne lade være. Som jeg lige har skrevet har jeg jo en mening om alt, og i SD er der så mange brikker der hele tiden flyttes rundt pga vi er en stor guild, en samling af modne mennesker, endgame content contra casual hygge delen. Der er utrolig mange ting at tage stilling til hele tiden, og er ikke typen der kan lade være med at tage stilling og præge udfaldet.

Items eneste betydning for mig er en kvalifikations mulighed for at kunne bidrage bedre til den gruppe man nu er samlet i for at kunne klare den næste udfordring. Har intet behov for at vise noget overfor andre gennem items, og hvis man har været med på nogen af mine raids ved du også jeg mange gange fravælge safe mode fordi jeg spiller for udfordringen.

Så rent faktisk er det næsten ligemodsat sillion, og en af de ting som har irriteret mig i SD er min opfattelse at folk hellere vil farme safe instances ind at tage udfordringen op og prøve noget nyt. Har kæmpet meget for vi kom afsted og wipe i aq40 og nu er SD da heldigvis kommet til det punkt at rykke videre fra bwl helvedet (selvom det nu stadig bliver prioriteret højest :P.)

Håber det skaber lidt mere klarhed, for det sidste jeg vil kaldes er loot whore. For intet i verden betyder mindre for mig end virtuel items. Men det er jo nu engang den måde man skabe charakter udvikling i dette spil, så det er en nødvendighed at skaffe sig så man kan overkomme næste udfordring.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hahaha Phish, og tro mig jeg var en torn i øjet på officerne, tror de kunne bande mig langt væk nogen gange. Har stadig en mening om alting, men som officer måtte man jo hellere lade være med at provokere. Har sku tit skrevet lang posts som jeg så bare deletede istedet for at trykke submit efter jeg blev officer fordi det nok bare gjorde mere skade end gavn.
    Yup, den bedste måde at få brokhoveder i SD til at holde op med at sige deres mening er at gøre dem til officerer. Det kender jeg kun alt for godt

Held og lykke derude, Carisma.
    Guildboss - Danish Legacy

Quote Originally Posted by Phisch
    :shock: Syntes at du som menig spiller var pisse irriterende da du havde en mening om alt! Tumle
    Hahaha Phish, og tro mig jeg var en torn i øjet på officerne, tror de kunne bande mig langt væk nogen gange.
    Den rolle tror jeg af og til jeg har overtaget :-D

Men held og lykke fremover Carisma, det har sq været hygge :wink:

Forum Adept

Good luck champ :-)

Det er lidt den kendte historie med officerer i wow-sektionen. De brænder ud i SD og leaver eller går inaktiv Vi har set det med Newt, Znyp, Xlausen, Reyven og nu Recluce/Carisma. Deres måder hvorpå de "brænder" ud har været flere, men resultatet er ca. det samme. Jeg tror deres forventninger til det at være officer, og rent faktisk at sidde i stolen var to forskellige ting - og det er så svært at komme overens med.

Man kan sidde som udeforstående af ledelsen og pointere alle de ting man ser skævt til, men når man befinder sig på den anden side af stregen, så ser man hvilket spil der er igang, for at gøre alle tilfredse (en umulig opgave i øvrigt), og det tærrer.

Motivationsfaktoren for at blive og være officer skal naturligvis være egne holdninger, men kompromiser er nødvendige da folk som oftest ser kritisk på ting fra forskellige sider, og da en ledelse helst skal fungere synergetisk, så er alle parter til tider nødsaget til at svække på holdninger for at finde den gyldne middelvej. Spørgsmålet, og det mange har svært ved at acceptere, er om man er villig til at gøre samme, og gå på kompromis med sig selv.

:-) Bla bla bla @ me.

En opfordring til andre der overvejer officerposten - lad være med at gabe over for meget, ellers bider det jer i røven. Motivationsfaktoren skal være klar, og ikke mindst til stede for ikke bare at blive stik-i-rend dreng. Ledelsen har brug for sparringspartnere, ikke folk der blindt udfører opgaver.

Håber vi finder et par gode afløsere til recluce/Carisma.

Håber du finder det som SD ikke kunne give dig, vi andre leger videre :wink:

Forum Apprentice

Det er aldrig sjovt at se en af de gode gamle drenge smutte.

De ZG og AQ runs jeg har været med, hvor du styrede showet, har været en fornøjelse. Kendte dig ikke personligt, men i stedet som en seriøs officer, en god RL og ikke mindst rigtig god spiller.

Du vil uden tvivl blive savnet.

Håber du kan finde et andet sted, der kan opfylde dine mål.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

Har fået talt med dig, så jeg vil kun ønske dig alt held og lykke.. Jeg håber virkelig at du vil få en go plads i en anden guild, der har modet på at raide lidt mere endgame, og få prøvet de ting vi ikke kan i SD.

Quote Originally Posted by Earthhoof
    De brænder ud i SD og leaver eller går inaktiv Vi har set det med Newt, Znyp, Xlausen, Reyven og nu Recluce/Carisma.
    Vi må ikke glemme Tigerbamse, Royceman og Morfar
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Quote Originally Posted by Jax
    Har fået talt med dig, så jeg vil kun ønske dig alt held og lykke.. Jeg håber virkelig at du vil få en go plads i en anden guild, der har modet på at raide lidt mere endgame, og få prøvet de ting vi ikke kan i SD.

Quote Originally Posted by Earthhoof
    De brænder ud i SD og leaver eller går inaktiv Vi har set det med Newt, Znyp, Xlausen, Reyven og nu Recluce/Carisma.
    Vi må ikke glemme Tigerbamse, Royceman og Morfar
    og Liax...

Men se det positive - ca 30 % er kommet tilbage til SD ;-)

Kommer virkelig til at savne dig.

Stort knus igen
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Trainee

det var jo ikke den bedste overraskelse at få..

Det har altid været fedt på dine raids og selvom der var plds til sjov, så skulle det stadig køre optimalt..

Kommer til at savne dig på raids, da du altid har været en kanon fin healer, som spillede for SD og for at brunge guilden videre..

Men held og lykke med den guild du nu finder, og hvis det ikke bliver WoW du fortsætter med, så med hvad end det må blive IRL.

nu skal vi ha en hygge grillafteni aften. Så hælder jeg 40 fadbamser i halsen på dig, til du er så stiv jeg kan overtale dig til at joine igen
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Adept

Nu er han jo en toerstig faetter saa mon ikke der skal mere end 40 til?

Forum Apprentice Teos's Avatar

Hej Carisma.

Søgeligt at miste dig, du var en KÆMPE hjælp i ledelsen og er en god priest, håber du finder dig et sted du kan være glad for at være.

Endnu engang tak for hjælpen og god vind fremover.

MVH
    Teos
    /Teos

Forum Trainee

Sidder lige en lun sommeraften og læser denne post @ Frankrig

Damn det er sørgeligt : /

Held og lykke fremover Carisma : )
    k på dig

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Jax
    og få prøvet de ting vi ikke kan i SD.
    Hvad er det vi ikke kan i SD? Vi kan det hele, vi er bare ikke dem som kommer ignnem først..
    For noget tid tilbage skred nogle folk fordi de ville prøve endgame i BWL, og det kunne de ikke med SD. Det kan vi nu.

Spørgsmålet er ikke om at prøve noget vi ikke kan i SD, spørgsmålet er om man kan acceptere at SD ikke er dem der er hurtigst fremme.. Vi skal nok nå det hele, men det er i SD tempo. SD skal også nok gennemføre Naxx, der er bare andre som gør det før os.

w :wink:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Trainee

woot jeg tror faktisk også det er det han mener

bare anderledes formuleret... tror "ikke kan" måske betyder= "ikke er nået til endnu"

Forum Recruit

Meget dårlig post at vågne op til med tømmermænd

vi ses derude ...
    Stormrager, the freshmaker

Forum Greenhorn snakeeye's Avatar

NO NO NO carisma det kan du da ikke holde op, har jo ikke fået din opsigelse i 3 eksemplar endnu.....

men nu når det ikke kan være anderledes vil du blive savnet MEGET.
    Jeg håber da at lysten til WOW vil stige og vi ser dig igen snart :-D

de bedste WOW ´SD hilsner skal du da have med på vejen

Snakeeye

Forum Acolyte

Det har vaeret en fornoejelse at spille under dig paa raids mate, det kommer jeg til at savne. Haaber du finder det du soeger og jeg er sikker paa, at en spiller af din kaliber vil kunne komme langt og vaere med hvor det sker.

Take care :cry:

Forum Apprentice

Argh!

Chill
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy